کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

مفاهیم مدیریت بازار و بازاریابی

MarketManegement

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفاهیم مدیریت بازار و بازاریابی”

مفاهیم مدیریت بازار و بازاریابی

اسلاید 1: فصل اول مفاهيم مديريت بازار

اسلاید 2: هدف کليهدف کلي اين فصل آشنايي دانشجو با مفاهيم اساسي، اهداف و فلسفه هاي مديريت بازاريابي و همچنين شناخت وظايف مديران بازاريابي در موسسات مي باشد.

اسلاید 3: هدفهاي رفتاري:از دانشجو انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل بتواند:1- مفاهيم اساسي بازاريابي را نام برده و هر کدام را شرح دهد.2- بازاريابي را تعريف کرده و فرايند مديريت بازاريابي را توصيف نمايد.3- وظايف مختلفي را که مديران بازاريابي موسسات ايفا مي کنند، توضيح دهد.4- فرق اساسي فلسفه هاي موجود در مديريت بازاريابي را بيان نمايد.5- اهداف نظام بازاريابي را نام برده و هر يک از آنها را تجزيه و تحليل نمايد.

اسلاید 4: تعريف بازاريابي و مديريت بازار بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخه هاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع مي‏باشد.

اسلاید 5: ضرورت بازاريابي:1-افزايش نيازها و بالاخص خواسته‏هاي روزافزون انسانها 2- کمبود منابع

اسلاید 6: نيازخواستهتقاضاکالامبادلهمعاملهبازارشکل 1-1- مفاهيم اساسي بازاريابي

اسلاید 7: تعريف نيازنياز کمبودي است که توسط فرد احساس مي شود يا به عبارت ديگر نياز عبارت است از حالت محروميت احساس شده در فرد که اين محروميت آرامش و تعادل آدمي را بر هم زده و در او انگيزه اي براي ارضاي آن پديد مي آورد.بعضي از اين نيازها ذاتي و بعضي از آنها هم اکتسابي مي باشند که بايد ارضاء شوند.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید