علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

مفاهیم و اصطلاحات مهم در مباحث هک و امنیت

stelahat-mohem-hack-va-amniat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 16 اسلاید در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز شاهد پیشرفت علم در تمامی زمینه ها خصوصا در زمینه فناوری اطلاعات هستیم. در کنار مزیت هایی که پیشرفت علم به همراه دارد نباید از خطراتی که هر روز بیش از پیش مارا تهدید می کنند قافل شویم. همه ما به عنوان عضوی از جامعه روزانه بخش قابل توجهی از روز را با فناوری سرو کار داریم. از باز کردن یک وب سایت فروشگاهی برای خرید یک محصول گرفته تا بررسی شبکه های اجتماعی ، سفارش غذا، یادگیری آنلاین و … . در چنین شرایطی اگر توجه ویژه ای به امنیت نداشته باشیم ممکن است دچار مشکلات متعدد و گاهی اوقات جبران ناپذیر شویم. یکی از مشکلات همیشگی کاربرانی که تازه وارد دنیای امنیت شده‌اند یا قصد ورود به این حوزه را دارند، این است که با مفاهیم اولیه آشنایی درستی ندارند و از طرفی در میان دریایی از اطلاعات و اصطلاحات دچار سردرگمی می‌شوند. شاید اگر راهنمایی مطمئن در کنارشان باشد و مسیر درست را به آنها نشان دهد، طی کردن مسیر بسیار آسان شده و در مدت زمان کمتری به هدف خود برسند. فردی را در نظر بگیرید که به امنیت علاقه‌مند است و امروز قصد دارد به صورت جدی کار خود را در این حوزه شروع کند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
793 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفاهیم و اصطلاحات مهم در مباحث هک و امنیت”

مفاهیم و اصطلاحات مهم در مباحث هک و امنیت

اسلاید 1: مفاهیم و اصطلاحات مهم در مباحث هک و کرک

اسلاید 2: Targetدر لغت به معنای هدف و واحد است و بعنوان مثال : شما زمانی که سایتی برای نفوذ در نظر دارید ، به اصطلاح به این هدف شما تارگت گفته میشود .

اسلاید 3: Bugباگ ها یا حفره‌های امنیتی یا خرابی های امنیتی و یا به همان حفره های امنیتی گفته میشود و این خرابی ها از اشکالات و سهل انگاری های برنامه نویسان وب و صفحات وب است وهکر از این نقاط ضعف به نفع خود برای هر نوع هدفی استفاده میکند و زمینه های نفوذ به سایت ها همین باگ ها و خرابی ها هستند.

اسلاید 4: Defaceدر کل به معنای تغییر ظاهری سایت یا یک صفحه است و برای درک بهتر زمانی که شما تارگت مورد نظر را هک میکنید برای اثبات هک خود ، صفحات سایت (یا صفحه اصلی) را تغییر میدهید و به اصطلاح به این عمل شما دیفیس کردن گوییم و یعنی شما سایت را دیفیس یا همان هک کرده‌اید .

اسلاید 5: Bypassبه معنای دور زدن یا همان میانبر است و گاهی اوقات در زمانی که شما در حال هک کردن تارگتی هستید ، برخی از دستورات اجرا نمیشوند و یا به خاطر ابزارهای امنیتی سایت ، یا هر چیز دیگری نمی توانید دسترسی بگیرید و حال هکرها برای ادامه دادن به هک ، با مشکل مواجه میشوند پس به کمک انواع روش ها این دستورات رو به نوعی وارد و ابزار محافظتی را دور میزنیم که به این کار بایپس کردن گوییم.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید