صفحه 1:
نقاشی کودکان

صفحه 2:
خط خطیکردن- ۰ ورائت و محیط حر کانتعضالنی‌بلثر کنلیوبر کاغذ - فرافكنى ‎ae‏ وت که معانی رنگها زو نوشتن- موضوعات نقاشی ‎aa‏ خواب و رؤيا توسعه نمایش و تصویر - ‎peas‏ ‏سیله شناخت و بیان -

صفحه 3:
الف خط خطى كردن حر كانعضلاذوواثر كذليوبر كاغذ -0 نكاه كردن به دست و اشياء برخلاف قنداق كردن او تعقیب اشیاء در حال حرکت و تبدیل به خط نوشتنی و نگاری كرافيك اركانيكى با تمام وجود و توان و دارای ارزش بیانی رسم اولین خطوط بی نظم و نا مفهوم پس از شش ماه تولد به قصد بازی واثرگذاری برسطوح نه اشیاء حقیقی Se Se

صفحه 4:
نشانه ها "اولین نوع بیان حباب درست کردن با دهان به نشانه رضایت از خود تفاوت ها نشانگر شخصیت و خلق وخوی کودک *مثلا برخی : پر کردن صفحه نشانگر تصاحب مکان بیشتری در قلب مادر "بروز تمایلات به دیگران همانندتمایل به مادر خودء عدم اجبار در شکل

صفحه 5:
(by sky gs) ۱ ‏کل‎ Gr Jb yt) yas

صفحه 6:
بیان احساسات بجای لذت حرکت و رسم بیشتر خط عمودی در ۳ سالکی اراده معنی از خط خطی های فاقد معنا در نگاه بزرکتر ها شباهت میمون و کودک در خط نکاره و رها کردن نقاشی بجا ی پاداش خوشآیند تر بودن برخی تصاویر در ذهن کودک و میمون مانند طلا کنترل حرکاد خط نگاری و ف خط خط نوشتن با ساس ها شباهت شالود در دنيا مانند: شکل ٍ ۱ تصوير وسیله ۰ یشتر کل ۱ (ژولی ۲ سال و ‎(ole‏

صفحه 7:
SV J ‏ی افتادن کودک‎ ۰ 9 ‏تاخير در راه افتادن كود‎ - 3 ۳- عدم قبات در توجه کودک ۴- شناخت دست چپ و راست ای ۵- نقصان در سخن گفتن ۰ علل غلط نویسی : تاخیر در پرورش ذهنی ‎ .‏ . وجود بی نظمی در جهت یابی فضایی کودک

صفحه 8:
نورس لذت ایجاد ‎Colle‏ ارضای حس زیبا شناسی بزرگتر احساس لذت و آفریدن تصویرتشخیص دادنی برخی آفرینش و تسلط بر دنیای نهفته و نمادین تجربیات هیجانی ,راضی کننده و سلامت روانی a 3 1 3 a a = 2 منطقی اما غیر اثبات شده و بدون مدرک

صفحه 9:

صفحه 10:
دلائل گرایش به مطالعه نقاشی کودکان ۰ ۱- زیبا شناختی ۰ بدلیل گیرایی و جذابیت ۰ ۲- آموزشی PATA) ‏مهارت دیداری وتنکرسودمند‎ ٠ 1 ‏بالینی‎ -۳ ۰ ۰ تشخیص و ارزیابی اختلال وشخصیت

صفحه 11:
تصویرذهنی شامل عناصر مشخص بجای سر و بازو سر موضع حس شنوایی و بینایی برای ارتباط با خارج بازو برای گرفتن و لمس اشیاء پا برای جابجایی بدون بدن و محصول مشتر ک بعدها دارای دو جشم درشتدهان » بینی»بدر ناف خنده دار واغراق در گوش بدلیل کشف ۱ صاحب مژه و ابرو ؛لباس» دکمه گردن و دست آشنا كردن آدمك با اشياء كنارش و يختكى كر بيان احساسات كودك نسبت به شخص در ترس

صفحه 12:
۱9 ‏ل‎ ae ead

صفحه 13:
کثرت گرايي بكارگيري اجزاء جدول کترت یکارگیری بعضی از اجزای چهره در نقاغیهای نیمرخ و یا رویرو تزد کودکان عادی و عقب افتاده : رویرو نیمرخ کودکان کودکان کننود کان کتردکان عادی عقب افتاده عادی عقب افتاده درصدٍ درصد درصد ‎any‏ Se {es Jee Yoo yee ۹۰ ar AF wae 2 ۸ Jeo Yeo ‏دهان‎ ‎= = 13 ry las ۳۰ ۶۲ ۷ ۷ ۴۶ ‏چانه‎ ‎Fo Yeo Bo ‏گوش‎

صفحه 14:
پروش نیافتن حس زیبا شناسی کودکان عقب مانده همانگونه که از خود شناخت دارند

صفحه 15:
توسعه نمایش و تصویر شغافیت در نقاشی بمنز له اکتشاف جابجایی کاغذ و ترسیم کردن و عدم توجه به پرسپکتیو اغراق در کشیدن اشیایی که برایش ( و كوجك كشيدن با نادیده گرفتن بة 6

صفحه 16:
نقاشی وسیله شناخت و امکان بیان منطقی ۰ ۱- نقاشی سیاه و غمگین ۱- نهفته بودن قدرت بیانی ۰ ۲- درون گرایی و گوشه گیری ۲- رنک و حرکت »آزاد و ۰ ۳- عدم اعتماد به کودک از طرح اجتماعى بودن كودى كوجى ۳- فضای بازی نشانگر 27 خوشحالی از زندگی

صفحه 17:
oa et ‏ا‎ AR eee) BKC epee PO ‏ناراحتى هاي فکری و عاطفی کودک و علل ناسا زگاری او با‎ / 7 ‏م‎ / ‏اا مائيد نقاشى‎ ae bg ani OBS E CS TC TD lea By ae ij 1 j 1 ‏آشكار سازد.‎ ۳ i / 1 1 / ae ۱ aaa ۳/۱ |

صفحه 18:
بروز رفتار والدین » معلم و حوادث در مغز کودک و نقاشی هایش (نبود مكررتصوير پدر ) تاثیر محل سکوفت آپارتمان با روستا و احساس راحتی و امنیت حیوانات » اشیاء و گیاهان سرچشمه پرورش تخیلات کودک عدم شباهت کودک به هیچکس مقایسه و شباهت رفتارو تفکرش با همسالانش در همان فرهنگ ومحیط اقتصادی اجتماعی

صفحه 19:
‎Te a Tee)‏ ی ‎ode)‏ يل بيرون ريختن تجربه درونى نه درخواست تفسير نقاشى مانند بازى و دنياى خيالى نقش هاى مختلف اجتماعى ‏نقاشی در پائین صفحه: پابرجا و کمتر شیفته شدن دتو ‎wie Ae ee‏ معاد د حو ‎

صفحه 20:
(ojo dt ‏کل‎ جاندار و رنگي و زندگي ال نا (ely ae ‎٠‏ مردي با جتردر طوفان ‎ ‏هن ‎ ‎ ‎

صفحه 21:
/ 7 SUS 5 5 pF ‏رنگ معرف و وسیله بیان ارتباط ءاحساس و عقاید‎ استفاده ترجیحی کودکستانی ها از رنگ های تندتر استفاده کودکان تحت نظارت شدید از رنگ سرد اختلاف ناشی از طریق دیدن و تعلق خاطر به یک رنک خود کشی زیاد بر روی پل سیاه در لندن و تغیبر رنگ به ۳/۱

صفحه 22:
نیروی غریزی وفوری بکا رگیری رنگه :_کودک بطور وحشتناکی بطرف رنگ ها جذب می شود. *_عدم مطابقت تقسیم بندی و بکارگیری رنگ توسط کوکان با بزرگترها و اشتباه گرفتن آبی با بنفش و قرمز با نارنجی در شش سا

صفحه 23:
eee. 0 0 0 ‏گرم‎ ٠ * گرم : تحریک کننده, فعالیت».روشنی.شادی و حرکت * سرد: انفعال.سکون.سستی,تلقین کننده غم و اندوه * نظریه * حرکت از دایره زرد وهیجان,ناراحتی و کوفتگی و غضب ۶ حرکت به دوردردایره آبی و دقبق شدن در بینهایت و آرامش خاموش

صفحه 24:
‎sie‏ بنهلیتو آولمث‌خاموش : آرلمبخثتسوین ساکرو رلضیاز خود = :زنده »پسوفیرو » گسرم و حنبسط : سست‌زندد و چلبک اقا : ناپایدار قرمز سرد شدموهوس‌مهارنده ولنتهای‌رویا شلحساس‌سکونقه حرگ نماد جولنیوعدم قبلاز هستشدن ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 25:
موضوعات نقاشی کودکان آدمک بیان درک از خود ؛بدن و تمایلات. ‏ آدمک کوچک -خجالتی سر: معرف مرکز شخصیت »قدرت فکر و هوش ومن کودک صورت : پرخاشگران با جزئیات و اغراق و کمتر نیمرخ دهاندندان: نیاز خوراکی»پرخاش يا سائل جنسی لب بسته -تنش و فشار ‏ چانه -قدرت مردانگی

صفحه 26:
موضوعات نقاشی کودکان آدمک چشمها : دنیای درون و اجتماعی . خودستا - درشت و دخترها و دوستدار هم جنس بینی : برخی وقت مشکلات جنسی. دست وبازو : شناخت محیط و پیشرفت من . لیف - نشسته بالاتنه : باری ولاغر-ناراضی .ترس از چاقی و ضعف جسمی سایه زدن : تکرار سایه - وجود مسائلی در آن ناحیه

صفحه 27:
رین تور سر کودک در میان گروه موقعيت خود در جمع ناساكارها كاخارج از دايره در نقاشى خواب غير مسئول -آرَزوِ »علاقه یا دلهره ها بزرگ كشيدن دشمن و نيروى شيطانى و كوجك بودن خود راه جاره : ‎١‏ - فرار و نابودى ۲- توسط بزرگترها ۳- نابودی دشمن با توان بدنی خود

صفحه 28:
عنصر ثابت و ساده و پیشرفته با بالا رفتن سن کودک کودک یتیم - دو گانگی در بیرون ودرون و تقلید كردن نماد پناهگاه و گرمی کانون, دلباز و بسته بودن ساختمان قصر - خانه مطلوب . زندان - فشار وناساز گاری دیوار بلند - منزوی و خجالتی .احساس خود کم بینی : عرقي

صفحه 29:
ريشه : نماد ناخود آگاه و فشار های غریزی اهميت زياد به ريشه - بدوی .عاشقانه ومحافظ کار و بی حر کت تنه : پر ثبات و مشابه ترین عامل به خود کودک ومشخصات عمیق 3 شخصيتى . شاخه و برك : راه ارتباط او با دنياى بيرون شاخه و برك زياد و درهم- بلغمى ودرخود شاخه هاى مختلف به هر سو- قادر به ارتباط وساز گاری با محیط

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان