کسب و کار فروش و بازاریابی

مقاله درمورد شرکت امازون

amazon3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقاله درمورد شرکت امازون”

مقاله درمورد شرکت امازون

اسلاید 1: موضوع ارایه : شرکت آمازونارایه توسط : احمد علی سورگی – امیررضا بقایی فرداستاد: مهندس مليحه رضايي

اسلاید 2: سایت آمازون چیست؟. سایت شرکت آمازون یک فروشگاه آنلاین بزرگ است ، امازون در حال حاضر بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است که تقریبا به تمامی کشورهای جهان خدمات میدهددفتر اصلی آمازون و البته محل راه اندازی آن، در ایالات متحده آمریکاست. محصولاتی که آمازون به مشتریان سراسر جهان عرضه میکند، عملا یک دسته بندی جامع با اسم “همه چیز” است!از کتاب های نو یا دست دوم قدیمی گرفته، تا گجت های هوشمند الکترونیکی، انواع موبایل، وسایل و لوازم خانگی و… در این وب سایت موجود است! شاید به نحوی بتوانیم بگوییم که آمازون تمامی محصولاتی که در فروشگاه های یک شهر بزرگ به فروش میرسد را در خودش دارد. البته شرکت amazon برای فروش این همه محصولات، به صورت فروش مستقیم فعالیت نمیکند. بلکه به صورت واسطه ای عمل کرده و محصولات را از فروشندگان دریافت و بعد از بسته بندی، به دست مشتریان میرساند.

اسلاید 3: تاریخچه آمازونموسس آمازون کیست؟ جف بیزوس، ثروتمندترین انسان جهان، بنیان گذار غول اینترنتی آمازون است. در سال 1994 بود که جف بیزوس از شغل اصلی اش-که معاونت در یک شرکت بود-استعفا داده و بعد از نقل مکان به سیاتل، شرکت خودش را راه اندازی کرد. البته در آن زمان نام شرکت آمازون نبود. فعالیت آمازون در ابتدا صرفا به فروش کتاب های دست دوم محدود بود. جف بیزوس در خاطراتش میگوید:((یک بار فکر این به سرم زد که ببینم آیا کسی محصولی غیر از کتاب را از آمازون میخرد؟ به همین دلیل پرینتر خرابی که داشتم را داخل سایت قرار دادم. به محض این کار یک مشتری تماس گرفته و گفت که قصد خرید پرینتر را دارد. به او گفتم که این محصول خراب است و شاید به دردتان نخورد! اما او گفت مشکلی ندارد و آن را برای کلکسیون خودش میخواهد.)) این سرآغازی بود که باعث شد آمازون بعد از صنعت کتاب، وارد دنیای خرده فروشی شده و به مرور فعالیتش را رشد دهد.

اسلاید 4: دلیل موفقیت شرکت آمازون و جف بیزوستجربه و تاریخ نشان داده که در اغلب مواقع، زمانی که بدون برنامه ریزی و صرفا برای عقب نیوفتادن از بقیه وارد یک صنعت شویم، در مدت زمان کوتاهی شکست میخوریم.اما چه چیزی باعث شد که جف بیزوس بتواند شرکت آمازون چند میلیارد دلاری را پایه گذاری کند؟ جف بیزوس بارها زمانی که هنوز شرکتش آنقدرها بزرگ نشده و سر زبان ها نیوفتاده بود، با شبکه های محلی کوچک و بزرگ مصاحبه کرد. در یکی از این مصاحبه ها، زمانی که خبرنگار از او در مورد زمان به موفقیت رسیدن شرکت آمازون سوال میکند؛ او در جواب میگوید:من از همان ابتدایی که شرکت آمازون را راه اندازی میکردم، دید بلند مدتی برای آن داشتم و هدف موفقیتش را طی یک زمان 20 ساله مشخص کردم! (البته خیلی زودتر از اینها به ثروت های اولیه دست پیدا کرد.)واضح است که هدف گذاری بلندمدت برای یک کسب و کار -چه اینترنتی و چه غیراینترنتی- چقدر میتواند در موفقیت آن حیاتی باشد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید