علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

مقایسه الگوریتم ­های خطایابی در شبکه­ های حسگر بی­سیم

moghayese-algoritmhaye-khatayabi-dar-shabakehaye0hesgarhaye-bisim

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 29 اسلاید در این پروژه با توجه به محدودیت­ها و شرایط عملیاتی ویژه­ی شبکه­های حسگر، روشی را برای بهبود تحمل پذیری خطا مانند تشخیص و تصحیح خطا در این نوع شبکه­ها مورد بررسی قرار می­دهیم. روش پیشنهادی به صورت روشی جدید قابلیت تشخیص خطا و مصرف انرژی کمتر در شبکه­های حسگر را بهبود می­بخشد. البته الگوریتم­های دیگری هم عنوان شده است اما الگوریتم پیشنهادی کارایی بهتری نسبت به دیگر الگوریتم­ها دارد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
690 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقایسه الگوریتم ­های خطایابی در شبکه­ های حسگر بی­سیم”

مقایسه الگوریتم ­های خطایابی در شبکه­ های حسگر بی­سیم

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمگروه مهندسی کامپیوترموضوع پروژه:مقایسه الگوریتم­های خطایابی در شبکه­های حسگر بی­سیماستاد راهنما:دانشجو :بهار1393

اسلاید 2: خطاهای SINIKطبقه­بندی خطاهاتکنیک تشخیص خطاالگوریتم­های خطا یابی در شبکه حسگرالگوریتم پیشنهادی برای تشخیص و تصحیح خطامقایسه و ارزیابی الگوریتم سیستم اعداد مانده ای با الگوریتم های قبلتصحیح خطا در برابر کمترین میزان مصرف انرژییافته هانتیجه گیریپیشنهاداتی برای کارهای آیندهمقدمهزمینه­ها و ضرورت های کلیبیان مسئلهساختار داخلی یک گرهاهداف پژوهشکاربرد شبکه حسگر بیسیمچالشهاي شبكه هاي حسگر بيسيمتحمل پذیری خطا در شبکه های حسگر بیسیمنقص در شبکه های حسگر بیسیششمخطاهای گرهمشکلات سرگروه­ها(کلاستر هد)خطای شبکهعنوان مطالب

اسلاید 3: چکیدهدر این پروژه با توجه به محدودیت­ها و شرایط عملیاتی ویژه­ی شبکه­های حسگر، روشی را برای بهبود تحمل پذیری خطا مانند تشخیص و تصحیح خطا در این نوع شبکه­ها مورد بررسی قرار می­دهیم. روش پیشنهادی به صورت روشی جدید قابلیت تشخیص خطا و مصرف انرژی کمتر در شبکه­های حسگر را بهبود می­بخشد.البته الگوریتم­های دیگری هم عنوان شده است اما الگوریتم پیشنهادی کارایی بهتری نسبت به دیگر الگوریتم­ها دارد. شبکه­های حسگر بیسیم، تحمل پذیری خطا، ترمیم وتصحیح خطا

اسلاید 4: مقدمه يك شبكه حسگر، ساختاري متشكل از اجزاي حس كننده، محاسبه كننده و مخابراتي است كه به يك مدير، اجازه مشاهده و تنظيم مشاهدات را مي­ دهد. كاربردهاي نوعي اين نوع از حسگرها شامل جمع آوري داده، كنترل، نظارت و انجام اندازه گيري­هاي مختلف است. تجهيزات ارزان قيمت و هوشمند، همراه با چندين حسگر بر روي يك برد، كه از طريق لينك­هاي بيسيم با يكديگر شبكه اي را تشكيل داده­اند امكانات و فرصتهاي بسياري را در مديريت و كنترل شهرها، خانه ها و حتي محيطهاي پيرامون در اختيارمان قرار مي دهند علاوه بر اين، شبكه­هاي حسگر در مسائل دفاعي و نظامي، مانند بررسي امكانات دشمن و نظارت بر اعمال و رفتار آنها امكانات فراواني را در اختيار ما قرار مي­دهند.

اسلاید 5: زمینه­ها و ضرورت های کلی همان طور كه گفته شد تمايل بيشتر تحقيقات بر روي شبكه­هاي حسگر، مسائل نظامي است. كاربرد اين شبكه­هاي حسگر، امروزه از سيستمهاي كنترل صوتي زير اقيانوسها گرفته تا شبكه هاي حسگر بسيار كوچك و غير قابل شناسايي براي تعيين اهداف در ميدانهاي جنگ و محيط زيست گسترده شده است. ايجاد امنيتمحيط و موجودات زندهصنعتكنترل ترافيك

اسلاید 6: بیان مسئلهيك شبكه حسگر بيسيم مجموعه اي از تعداد بسيار زيادي گره حسگر با ابعاد كوچك و قابليتهاي مخابراتي و محاسباتي محدود است كه به منظور جمع آوري و انتقال اطلاعات از يك محيط به سمت يك كاربر و يا ايستگاه پايه به كاربرده مي شود. پيشرفتهاي اخير در فناوري ساخت مدارات مجتمع در اندازه هاي كوچك از يك سو و توسعه فناوري ارتباطات بيسيم از سوي ديگر، زمينه ساز طراحي شبكه هاي حسگر بيسيم گرديده است.تفاوت اساسی این شبكه­ها با شبكه هاي سنتي و قديمي، ارتباط آن با محيط و پديده­هاي فيزيكي است.

اسلاید 7: ساختار داخلی یک گره همان گونه که از شکل می­توان دید، هر گره در یک شبکه حسگر، شامل حس كننده، واحد پردازش داده ها، فرستنده- گيرنده بيسيم و منبع تغذيه مي­باشد. بخشهاي اضافي، همچون واحد متحرك ساز، سيستم مكان ياب و توليد توان نيز ممكن است بسته به كاربرد در گره­ها وجود داشته باشد. واحد پردازش داده، شامل يك پردازنده كوچك و يك حافظه با ظرفيت محدود است كه داده ها را از حسگرها گرفته و بسته به كاربرد مورد نظر، پردازش محدودي روي آنها انجام مي­دهد و از طريق فرستنده ارسال مي كند. واحد پردازش، وظيفه مديريت و هماهنگي و مشاركت با ساير گره­ها در شبكه را انجام مي­دهد. واحد فرستنده-گيرنده ارتباط گره با شبكه را برقرار مي كند. واحد حسگر، شامل يك سري حسگر و مبدل آنالوگ به ديجيتال است كه اطلاعات آنالوگ را از حسگر گرفته و به صورت ديجيتال به پردازنده تحويل مي دهد. واحد تامين انرژي، كه اغلب يك باتري با انرژي محدود است توان مصرفي تمام بخشها را تامين مي كند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید