کسب و کار مدیریت و رهبری

مقایسه مدیریت شهری پاریس و لس آنجلس

modirit-shahri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
ارائه شده به عنوان پروژه دانشجویی تعداد اسلاید های پاورپوینت : ۳۲ اسلاید در این پاورپوینت به مقایسه مدیریت شهری در دو شهر پاریس و لس آنجلس می پردازیم .موضوعات پرداخته شده در پاورپوینت به شرح زیر است : تقسیمات کشوری و مدیریت سرزمین فرانسه تقسیمات اداری کشور فرانسه قلمرو قدرت در ساختار اداری فرانسه ساختار و ماهیت نظام سیاسی فرانسه ساختار منطقه ای پاریس وظایف حاکمیتی شهردار پاریس وظایف شورای شهر پاریس بررسی بودجه ها و اعتبارات شهر پاریس موفقیت ها و چالش های شهر پاریس ساختار قدرت و حکومت در ایالات متحده جایگاه حکومت های محلی و مدیریت شهری در قانون اساسی ایالات متحده ساختار و الگوی حکومت محلی شهری وظایف شهردار لس آنجلس وظایف بخش های مختلف شهرداری لس آنجلس شرح وظایف دپارتمان های شهرداری موفقیت ها و چالش های شهر لس آنجلس نتیجه گیری
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
385 بازدید, 5 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقایسه مدیریت شهری پاریس و لس آنجلس”

مقایسه مدیریت شهری پاریس و لس آنجلس

اسلاید 1: مقایسه مدیریت شهری پاریس و لس آنجلس

اسلاید 2: در سطح کشور(فرانسه)موقعیت جغرافیایی فرانسه کشوری در غرب اروپاست و با مساحت 543.940 کیلومترمربع بزرگ ترین کشور منطقه غرب اروپاست و با کشورهای بلژیک ، لوکزامبورگ ، آلمان ، ایتالیا ، موناکو ، آندورا و اسپانیا مرز زمینی مشترک دارد و کانال مانش آن را به انگلیس وصل می کند. شرایط آب وهواآب و هوای نواحی شمالی و غربی کشور معتدل و مرطوب ، در نواحی شرقی معتدل کوهستانی و در مناطق جنوبی مدیترانه ای و روی هم رفته نسبتا پرباران است

اسلاید 3: جمعیتجمعیت فرانسه در سال 2020معادل 67.390.000 تن بوده است که با توجه به مساحت آن تراکم جمعیت تقریبا به ۱۲۰ تن در کیلومتر مربع می رسد .رشد سالانه جمعیت این کشور در زمره کشورهای دارای رشد جمعیت پایین قرار دارد .این میزان رشد همواره رشد بطئی وکندی در ۵۰ سال گذشته داشته است و گرایش به شهرنشینی و سکونت در شهرهابه لحاظ شرایط اقتصادی و اجتماعی همواره تحرک و جابه جایی شهرها را به نفع شهرها رقم زده است .از مجموع جمعیت این کشور ٪۷۶ در مناطق شهری و ٪۲۴ در مناطق روستایی زندگی می کنند.بررسی تغییرات جمعیت شهری این کشورتاکنون نشان می دهد که به لحاظ کمی در این سال ها ۵۰ میلیون تن از جمعیت این کشور در شهرها زندگی داشته اند.

اسلاید 4: تقسیمات کشوری و مدیریت سرزمین از سال ۱۹۸۲ در اثر توجه به عوامل تمرکززدایی و واگذاری اختیارات جدید تقسیمات نوین کشوری شکل گرفت . به گونه ای که دولت مرکزی مسئول تهیه و اجرای سیاست اقتصادی و اجتماعی کمون ها (آخرین تقسیمات کشوری در فرانسه) و دپارتمان ها (تقسیمات سیاسی میان مناطق و کمون ها( را برعهده دارد.وزارت کشور از طریق رؤسای ادارات کشور بر تصمیم گیری سیاسی حکومت های محلی (شهرداری ها) نظارت دارد . این الگو نیازمند یک دولت مرکزی نسبتا قدرتمند می باشد. حرکت به سوی تمرکززدایی در فرانسه با توجه به تحولات زیر می باشد۱ـ افزایش قدرت و اقتدار تصمیم گیری بخش های حکومت محلی 2ـ تحول ایدئولوژی نخبگان در گذر زمان3ـ تصمیم دولت برای حرکت به سوی تمرکززدایی به واسطه فشارهای مالی زیادی که متحمل می شود.

7,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید