سایر تحقیق و پژوهش

مقدمه ای بر آناتومی و فیزیولوژی

anatomi55

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقدمه ای بر آناتومی و فیزیولوژی”

مقدمه ای بر آناتومی و فیزیولوژی

اسلاید 1: مقدمه ای بر آناتومی و فیزیولوژیارائه:

اسلاید 2: آناتومی یا کالبدشناسیعلمی است که به بحث پیرامون ساختمان بدن و ارتباط فیزیکی موجود بین بخش های مختلف آن می پردازد. به عبارت دیگر، آناتومی عبارت از مطالعه و شناخت ساختمان بدن انسان و اندام های مختلف تشکیل دهنده ی آن و همچنین روابطی که بین این اندام ها وجود دارد. در بررسی و مطالعه ی قسمت های مختلف بدن، روش دیگری وجود دارد که وضعیت تشریحی یک قسمت بخصوص از بدن را مورد توجه قرار می دهند و آن را اصطلاحا «کالبدشناسی موضعی می گویند. بدین معنی که بررسی می کنیم در یک قسمت از بدن مثلا دست یا ساعد چه عناصر تشریحی وجود دارند (مثلا استخوان های ساعد، عضلات، عروق و اعصاب آن و غیره).

اسلاید 3: هدف فیزیولوژی نیز عبارتست از توصیف عوامل فیزیکی و شیمیایی که مسئول منشاء، تکامل و ادامه حیات می باشند. هر نوع از حیات، از ویروس ساده تا بزرگترین درخت با انسان پیچیده، مشخصات عملکردی خاص خود را دارند. بنابراین قلمرو گسترده ی فیزیولوژی را می توان به فیزیولوژی ویروسی، فیزیولوژی سلولی، فیزیولوژی گیاهی، فیزیولوژی انسانی و بسیاری از شاخه های دیگر تقسیم کرد. در فیزیولوژی انسانی، ما در گیر توصیف ویژگی ها و مکانیسم های خاص بدن انسان هستیم که از او یک موجود زنده ساخته است.

اسلاید 4: بنابراین بطور خلاصه دو مفهوم فیزیولوژی و آناتومی را اینگونه تعریف کنیم:فیزیولوژی: علم مطالعه ی نحوه ی عمل اندام های مختلف موجود زنده است.آناتومی:علم مطالعه و شناخت ساختمان و اندام های م جود زنده است.

اسلاید 5: تقسیمات آناتومی بدن انسانآناتومی درشت (ماکروسکپی ): که بدون استفاده از میکروسکوپ قابل شناخت و بررسی است. آناتومی ریز (میکروسکپی ): که با استفاده از میکروسکوپ قابل شناخت و بررسی است. آناتومی تکاملی: که شناخت بدن انسان را از تولد تا سالخوردگی مورد بررسی قرار می دهد.

7,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید