moghadamee_bar_takamol

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقدمه ای بر تکامل”

مقدمه ای بر تکامل

اسلاید 1: Introduction to EvolutionS. M. Vahidipour.

اسلاید 2: Introductionبرگرفته از پروسه طبیعی موجود در طبیعتشبیه سازی روند رشد موجوداتایده ی اصلی: نظریه ی تکامل داروین Darwin’s theory of evolutionکاربرد:بهینه سازی مسائل پیچیدهیادگیری ماشین ...

اسلاید 3: Darwin’s Theory of EvolutionReproductionCompetitionSelectionSurvive

اسلاید 4: Darwin’s Theory of Evolutionارث بری ویژگی Traits فرزندان از والدین در طی نسلهاایجاد تغییرات Mutation در هر نسل باعث ایجاد ویژگی جدید می شود.در یک پروسه طبیعی انتخاب Selection ، اعضای Individual سازگارتر و قوی تر برگزیده می شوند(زنده می ماند، شانس بیشتری برای تولیدمثل خواهند داشت)در طول زمان و با ایجاد تغییرات نسل های جدید بوجود می آید.

اسلاید 5: مروری بر بیولوژیهر یک از اعضای و سازواره های بدن Organism مجموعه قوانین دارند.این قوانین به صورت کد شده در ژن های Gene سازواره وجود دارند.هر ژن یک ویژگی را نشان می دهد.مانند رنگ چشم، رنگ مو و ...این ژنها بطور حلقوی به یکدیگر در قالب رشته های بلندی متصل شده اند که به آنها کروموزوم Chromosome می گویند.ژنوتایپ Genotype: تنظینات و مقادیر داخل ژنهافنو تایپ Phenotype: اصطلاح فیزیکی زنو تایپ

اسلاید 6: Reproductionدوسازواره در ترکیب ژنهایشان را به اشتراک می گذارند. نتیجه ایجاد ویژگی های جدید .مقدار یک ژن در طول تکامل می تواند دچار جهش شده و مقدار جدید به خود می گیرد.

اسلاید 7: مثالداستان نسل پرنده گل مخملی

اسلاید 8: الگوریتم ژنتیکاز همین فرآیند طبیعی استفاده می کند.این الگوریتم از انتخاب طبیعی، بازترکیب و جهش استفاده می کند تا بهترین جواب برای مسئله پیدا کند.

اسلاید 9: مسائل بهینه سازیفضای پارامتریمتغیرهای تصمیم گیریفضای جستجوتابع هدففضای هدفمحدودیتها و قیدهای مسئله

اسلاید 10: فرم کلی مسایل بهینه سازی

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید