کسب و کاراستارتاپ و کارآفرینی

مقدمه ای بر كارآفرينی

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:

صفحه 5:

صفحه 6:
و و وه كار آفريني جيست؟ كا رآفرين كيست؟ 00 20 وظایف کارآفرین ويؤكيهاي افراد كارآفرين eS eee SLT rene ‏موانع کارآضرینی‎ fe ees Teas Die leat ‏نقش عوامل فرهدكى در توسعه و رشد كا رآفرينى‎ (CESSES) Eee 1S Or ere SS ie)

صفحه 7:
‎a ea ee‏ از هیچ ی پیدا کرردن خلها و ررصتها را دارده و میتواند د ‎ar ee re‏ 7 به ارزش آفرینی از هیچ نماید. این ارزش میتواند یک ارزش اقتصادیء سیاسی و با احتماعی و حتی ‏ ‎: ‏ب‎ ee) ‏شرايطي که دیگرا ج و مرج نناقض اد و ابهام را متوجه مي شوند و همین م۳‎ ‏دستيابي و کنترل منابع براي دنبال نمودن فرصت مي باشد‎ ‎ ‏(رواتشناسی) کارآضرینی عبارتست از فرایند کشف و برنامه ریزی عنصس وجودی(خود واقعي ) خویشتن در عرصه فعالیت حرقه ای:جهت دست یابی به خود شکوفایی:

صفحه 8:
پله اي" ‎rae Ve‏ 07 دار واقعه اي که هنوز فواید آن انوژي ها ‎EROS‏ ا 2 آرمان شخص قرار مي كيرد.

صفحه 9:
tee Diet ad), ۱ iat dt ES eres nana ١ Sree Spee ee a ee ee ee Ie ‏چمله ایجاد مشاغل و تولید کالاها ماه و از اعتباری که به دست می‌آورده لت می‌رداگرنتوان‎ 0 ‏ا ا ا‎ Peer ۱ رای نا خشیدن به زندگی سه ره را پیشهاد میک یکی ‎ee‏ چیزی در جهن که کارآفرینی این فرایند را راهم می کند. قرب در هعه تعاریف کارآفرینی. ان توافق وجوددارد که در موردرفتاري بحث مي کنیم که:1) پمشگام ست 2) زور3 ‎ee ee i eee‏ ‎ars,‏ کست با كود ابه براى ضيح ب زنك سدراء رييشهاد م وكد: ‎١‏ نجه ون ريش به وان عرضه م وكتم ؟) آنه ون تبربه ‏ ول م كبريع د ‎el ee te‏ رنج بمرمى >

صفحه 10:
‎essa‏ 1[ کارت ریت ‎

صفحه 11:
را ‎ease in‏ مي‌کند. .در رين هدهي قرن بيستمء بارونق تكنولوزى امإلاء ‎gee OE Sth eee Tere‏ ۱ ‎eae oer. SPST ic prec ye recy‏ ۰ ‎eye eae feet on aS ee P ee fe St E Teo‏ اطلاق ((عصر کا رآفررینی) » به عصم حاضس را ناش از همین رویداد می‌دانند .

صفحه 12:
اقتصادي" حذّف گردید.

صفحه 13:
[اجتماعيفرهنگي لآ را ‎tel oid‏ ا ا ار و ‎Ee SS eee ee eae ees eater‏ ‎emer‏ ا اا 2

صفحه 14:
11 ‏سياس‎ St os oe ne ‏جامعیت"‎ aes ‏به‎ as ‏درا‎

صفحه 15:
کسی که با قبول مخاطرات احتعالی سرمایه ی خود ( در کار های تو له ‎eS ae ee eee w‏ ۱۳ از نظر لبینشتاین کارآفرین . كسي است که يكي از فعاليتهاي ذبل را دهد: 1- بازارها را بکیار چه و مرتبط سازد . 2 خلاء ها و شكافهاي بازار را پر نمابد . 3- با صرف وقت . خود را دركير تغييرات ساختاري و سازماني نمايد. 4 كلية عوامل را براي تولید و بازاربابي يك محصول مهیا نماید .

صفحه 16:
۳ 7 1 00100111 1 1 1 eer re ‏ازموقفیتهای محیط آگاه می‌شود. ۲- بررای استفاده از این موقعیتها خود را در حطس می‌اندازد.‎ -۱ 0 ‏ا‎ Lees tae Te ra ode ae ‏بررای آینده ببرنامه‌رینی می‌کند. ۰ ۸- محصولات حود را با سود می‌فروشد‎ -۷

صفحه 17:
100 coor es eereey نمود که در سازانهای بزرگ همچون يك کاوآفرین مستقل فعالنت تج تاو واحدهاي جد يد در سازمان. ارائه ۱ رز سوي رشد و سود آوري سوق مي دهد: = ‎cea rene Pee eee LS ser Ree ee Lp) ate‏ در رف ار ‎BS ete Ne ee Ce tS ts Bete ge) ener‏ ‎Pere ey Pee Se ci ko pene Seer ne Be Nene e mE yO |e‏ فرايندهاي جديد و نظام هاي سازماني نوين مي باشد ‎

صفحه 18:
۳ مرو سمو ‎ara cn) epee Ae een rece ea eas‏ ار 00 ‏ادش‎ ٠ ‏توجه به ایجاد سرمایه و ارزش اجتماعی.‎ * رای مموریت خی سودآور یا زمینه‌های حمایت نشده توسط نیرروهای باژار. کار آفرین ‎seis‏ یی دی کل هی اه شوه مش یک رات شا ری و ‎See er ree‏ ينى جالش هأ سیاست و اقتصاد يك نوع تعادل و پوياي ایجاد ‎cnen eran creres ryeapeecl pee een‏ ۱ ناسالم در عرصه هاي سياسي و اقتصادي را موجب مي شود.

صفحه 19:
۲- کارآفرینی ضرایند خلق ارزشها است ۷۱ ‏ا‎ pene) 4- بسط وتوسعه عدالت اجتماعی. 5- کارآفريني به عنوان يكي از طرق خود شكوفايي. 6- کاهش فاصله ساختاری بین علو#تکنولوژی و تولید. کشورهای پیشرفته كشورهاي جهان سوم 9 علوم

صفحه 20:
كا رآفرينوش رايط ررشد و تقویت واناییه‌شناختوو ‎eee Gea PAE eee PRT ON‏ «حنظ ولیجاد ارزشهاممطلوباجتاي 11 «جذبو هدلیننسرملیه هاولند لوسر گردلنسه چر خه لقتصاد ملي- 113 ‎toe ey NC‏ ۱ ‎ren‏ يده فرار مغز هاوجذ بنسيروىإنسانيمتخصصو مجرب 15 ‎Pre ay nen eee Sve selene TE NOT‏ ‎Boe tees reer‏ ءحفظ حسارزشمند بسوهن در طول‌حیات-16 بهبود کینیتزندگي لبباع و توسعه کا.لها ولیجاد خماتجدید 8 -17

صفحه 21:

صفحه 22:
3 ty ۱ EN nay ‏بهدره گیرری از منیع شهود در تصمیم گیرری:‎ -۸ ‏چانش ضواهی:‎ -٩ 1 0000 iret ori 2- استفاده از تمامى حالت هاى من : ‎Beer Se est)‏ ‎eer erat)‏ 25- کارآشرین‌ها حساب شده ريسك م ىكنتد. ۳ «9

صفحه 23:
موانعى كه حنود و ره - عدم اعتماد به ننس. - محافظ هكارى. - وابستكى و جمود فكرى. ل نا ۳ ا 00 بدیینی نسبت به همه ایدههای جدیدی که از پایین سازمان می‌آیند. ۱ eres eye a ‏خواستن از قسمت‌های مختلف رای رقابت و تقد از پیشهادهای همدب‎ ۱ ei eee eT eee.)

صفحه 24:
کر تحویل کالا را یا مود كودكان ۳ آموزشهای زود هنکاه کمک موشری برای توه

صفحه 25:
‎ot 0‏ ارآفريني؛ اصول الاق كارى می‌باشد. نموه ‎is ee.‏ شدء اس ‎case‏ 59 شده أست. نتايج 1 ‎ses ee Cee‏ اری کالویسيت 0 يا آرمان هایی ‎a ea ta NOT‏ رفتار اجتتاع يذيررفته شده استه دارد. افرادی که مس‌چشمه کار اف ‎oes AS oe‏ در یافته‌اند که کا رآفری أن معمولاً از فرهنگ‌هایی می‌آیند که ‎yeaa‏ : ذختا ‎pin as‏ 011 موجب رشد روحيه كا راظرينى موشوند.

صفحه 26:
در عرص اجتماعی است که کار آضرین در آن زندگی میکند که ‎AS‏ ار کا رآفرین میباشد» که در این مدل | ‎DET)‏ را شد

صفحه 27:
رشد در این بعد در سه مرحله رخ می دهد. 1 ‏ی موه ی سس کی شود در‎ aoal ‎ee Pe et ela a ert nc‏ 2 راد ‎oan,‏ ات رد کارآه رین با توسه یه ‎Bipen peyote jes‏ ۳[ ج- ۷ ! در این مرحله ی زه ‎Pane LA ae Rae‏ كيد و زميده رومرو شدن با ابعاد مختلف ‎sae‏ ‏8 1 بعش راادارهمي کته دیا زود دب ای ای ‎Corre coer eG RPS isso‏ مي‌شویم نهتنها مقدار زیاد ازانرژی مخرب آن رآ نبود می‌کنی پلکه ماه از ۱۱۰۱۰۳ انرز = :0 ی ی ‎rery‏ ۱ اشته باشند وما ابتدا أنها را نمي ذيريم تا اين كه به تدريج به انسانیت خود ‎

صفحه 28:
اما ‎ia‏ رو شود واين اولي کارآفرینی اقتصادي می گویم. با افرایش تعداد کار آضرینان و شناسایی همدیگر و ارقباط باب ‎[res eles Onn ea cee eevee Oe‏ ‎ES earn ea penser pra oe‏ ‎Ly Aare eae ee Lee 0 Sear)‏ ‎Ee ey‏ اا ااا ‎FD eee aera 1S‏ عرصه وارد می شوند که به آنها کارآفرین اجتماعی می گویند. کا رآضرینان اجتماعی افرادی هستن ‎as‏ ‏تغییمراتی را در خدمات اجتماعی از طبریق موارد ذیل جهت دستایابی به ارزش احتماعی به وجود م‌آور ندء کارآفرین اجتماعی؛ کسی است که کسب و کار غیم انتفاعی را بمرای ایجاد درآمد جهت هزینه کردن نات اجتماعی متقبل می‌شود.

صفحه 29:
5 ‎(ear ym‏ شود وتو کر لساك ار ب قدرت سياسى منص مى شودء و دم وكراسى در عرصة سياسى تخ رقابتی ضراهم می شود و دولت ماهيت كار آضرينى را به حنود مى كيرد. در أين' ‎By CCS P ECS) ctr earerc fe‏ ۷ ‎rede‏

صفحه 30:
{SD Ua Ses Ices ropes a eel ‏2-شیوه هاي تقویت بینش کار آفربني در دانش آمورا‎ ۶ ‏شناخت زمینه هاي آموزشي و پرورشی که می وان‎ -3 ‏تست‎ Cre

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان