surah-nor

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقدمه تفسیر سوره نور”

مقدمه تفسیر سوره نور

اسلاید 1: ویژگیهای سوره نور: - سوره نور تولید حیا در انسان می کند و یکی از ارزش‌های اخلاقی و انسان محور است. - این سوره شصت و دو آیه دارد که ۲۲ آیه آن مربوط به مباحث خانواده است، نگاهی درونی به منظور حفاظت و نگاهی بیرونی به منظور تکریم خانواده است. 8 آیه دیگر سوره نور مباحث توحیدی را در بر می گیرد و ۱۶ آیه دیگر مربوط به مسائل ولایتی رهبری می باشد. - این کتاب حاوی مطالبی بدیع و جالب توجه و مرتبط با مسائل روز بوده و از بیانی روان و شیوا برخوردار است.

اسلاید 2: این سوره تنها سوره ای است که خداوند به سوره بودنآن تأکید دارد. یعنی مجموعه ای از آیات است که هدفی واحد و روشن را دنبال می کنند و آن : آیت ا... جوادی آملی: ایجاد جامعه ای منظم و متمدن در سایهاعتقادات و احکام و آداب اسلامی است.پیام اصلی سوره

اسلاید 3: علت انتخاب این سوره این است كه بیشتر آیات این سوره مسائل مربوط به عفاف است.تنها سوره ای كه با جمله «سوره ای است كه نازل كرده ایم» شروع می شود سوره نور است. - بسیاری از سوره ها ابتدا با عنوان «كتابی فرود آوردیم» شروع می شود، یعنی به همه ی قرآن اشاره می كند، و این مسئله نشاندهنده عنایت خاص به مفاد سوره نور است.بسم اللّه الرحمن الرحیمسُورَةٌ أَنْزَلْناها وَ فَرَضْناها وَ أَنْزَلْنا فِیها آیاتٍ بَیِّناتٍ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ. `اَلزّانِیَةُ وَ اَلزّانِی فَاجْلِدُوا كُلَّ واحِدٍ مِنْهُما مِائَةَ جَلْدَةٍ وَ لا تَأْخُذْكُمْ بِهِما رَأْفَةٌ فِی دِینِ اَللّهِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَ اَلْیَوْمِ اَلْآخِرِ وَ لْیَشْهَدْ عَذابَهُما طائِفَةٌ مِنَ اَلْمُؤْ مِنِینَ.`اَلزّانِی لا یَنْكِحُ إِلاّ زانِیَةً أَوْ مُشْرِكَةً وَ اَلزّانِیَةُ لا یَنْكِحُها إِلاّ زانٍ أَوْ مُشْرِكٌ وَ حُرِّمَ ذلِكَ عَلَی اَلْمُؤْمِنِین

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید