علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

منبع تغذیه کامپیوتر(پاور)

powerpoint-manba-taghzie

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “منبع تغذیه کامپیوتر(پاور)”

منبع تغذیه کامپیوتر(پاور)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم 1

اسلاید 2: منبع تغذیه کامپیوتر(پاور) استاد: دانشجو: 2

اسلاید 3: 3آشنایی با منبع تغذیه (پاور/PSU) کامپیوتر و اصطلاحات مربوط به آن: اكثر افراد به دليل عدم آگاهي از توان،كيفيت و نقش كليدي منبع تغذيه در هنگام خريد و يا ارتقاي سيستم خود، همواره بودجه كمتري را صرف تهيه آن نسبت به ساير قطعات سخت افزاري مي نمايند، كه اين مسئله در دراز مدت موجب بروز مشكلات بسياري براي كاربران مي گردد. به همين دليل شركت آينده سيما از سال گذشته اقدام به عرضه جداگانه كيس و پاور نمود تا فرهنگ انتخاب پاور مناسب جهت سيستم را در بازار سخت افزار معرفي نمايد. هدف از اين كار آگاهي دادن غير مستقيم به مشتري و توجه به اهميت منبع تغذيه مي باشد چرا كه با اين روش مشتري در هنگام خريد منبع تغذيه، مجبور به تعيين حدود توان مصرفي سيستم خود سپس انتخاب پاور با توان و كيفيت مناسب مي گردد.در اين کنفرانس قصد داريم تا شما را با قلب تپنده سيستم خود آشنا نماييم.

اسلاید 4: منبع تغذيه چيست ؟ 4همانطور كه مي دانيد هر وسيله الکترونيکي بنا به طراحي خاص خود ، به ولتاژ و آمپراژ مشخصي جهت راه اندازي و کارکرد نياز دارد . منبع تغذيه دستگاهي است که قادر است از يک ورودي با ولتاژ وآمپراژ ثابت ( بنا به طراحي داخلي خود ) ، ولتاژ وآمپراژ مختلفي را توليد نمايد. 

اسلاید 5: آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه: 5در ابتدا و بدون هیچ مقدمه‌ای فهرست‌وار به اصل موضوع می‌پردازم. بنابراین برای داشتن یک دید کلی به شکل 1 که اجزاء داخلی پاور و قطعات داخلی تشکیل دهنده آن را نشان می‌دهد دقت کنید:

اسلاید 6: با توجه به اینکه منابع تغذیه سوئیچینگ به عنوان یک منبع تولید کننده نویز برای مدارات مخابراتی می‌باشند، با فیلتر کردن ورودی و خروجی، باید میزان اثر تداخل الکترومغناطیسی را تا حد امکان کاهش داد. چرا که با بالا رفتن فرکانس در مدار داخلی پاور، هارمونیک‌هایی با فرکانس بالاتر از فرکانس اصلی منبع ایجاد می‌گردند و موجب تداخل در باندهای رادیویی و مخابراتی می‌گردد. معمولا این بخش از دو عنصر القاگر و خازن تشکیل شده است، که وظیفه ممانعت از خروج نویز حاصل از سیستم سوئیچینگ منبع تغذیه به بیرون و همچنین ممانعت از ورود فرکانس‌های اضافی حاصل از دوران موتورهای الکتریکی و یا سیستم‌های تولید کننده حرارت به داخل منبع تغذیه را بر عهده دارد. امروزه علاوه بر تقویت لاین فیلتر، با تعبیه PFC در بخش ورودی، پیشرفت‌های بیشتری صورت گرفته است.6Line Filter

اسلاید 7: 7

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید