کسب و کار مهارت‌های شخصی

مهارت‌های ارتباط مؤثر

maharate_ertebate_moaser

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [3 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مهارت‌های ارتباط مؤثر”

مهارت‌های ارتباط مؤثر

اسلاید 1: به نام خدا.مهارت های ارتباط موثر.{نویسنده:مریم ادیب}

اسلاید 2: 1-راهکارهای توجه به شرایط دیگران{پرورش تفکر مراقبتی}تو نمی توانی دیگران را وادار کنی که تو را دوستت بدارند.تنها تو می توانی دوست داشتنی باشی.حدود هشتاد درصد آدم ها موفق دنیا کسانی هستند که هوش اجتماعی دارند نه کسانی که فقط درس هایشان عالی است و نمرات بالایی را می گیرند. آدم هایی که در روابط خود با دیگران مراعات اخلاق و انصاف و شرایط را می کنند.آنها را می بینند و برایشان فکر می کنند. مثل کسانی که قبل از خوردن فکر می کند که دیگران هم دستشان به غذا می خورد یا نه! آنچه بر خود نمی پسندی به دیگران روا ندار اما باید از نگاه او و خواسته ها و شرایط او نگاه کنی.بهترین زندگی را کسی دارد که دیگری به خاطر بودن او به خوشی زندگی می کند{امام رضا علیه السلام}.

اسلاید 3: 2-خوب گوش کردنآیا لازم است که به همه ی حرف ها خوب گوش دهیم؟اگر عادت کنیم زیاد حرف بزنیم و از خاطرات و مشکلات خود بگوییم دیگر گوشی برای توجه به سخن دیگران نخواهیم داشت گاهی طرف مقابل از موضوعی می گوید و ما از موضوعی دیگر در حالی که دوست داریم وقتی درد دلی می کنیم همه سرو پا گوش باشند و عکس العمل خوبی را نشان دهند. چه خوب بود اگر بیشتر به دیگران مجال سخن گفتن و اظهار نظر می دادیم بیشتر می شنیدیم و فکر می کردیم .چقدر تا کنون شیندن همراه با سکوت بدون هیچ دفاع و جواب را تجرمه کرده ایم؟

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید