مهارت‌های شخصی

مهارت حل مسئله

maharat_0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مهارت حل مسئله”

مهارت حل مسئله

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: مهارتهای زندگی مهارت حل مسئله

اسلاید 3: مهارت حل مسئله مقدمه : تصمیم گیری بخشی از زندگی هر روزه ما است . برخی تصمیم ها در زندگی روزمره بقدری تکرار شده اند که زمان اندکی برای فکر کردن به آنها صرف می شود . برخی نیز شاید یکبار ،اتفاق می افتند اما تا ثیرات عمیقی در زندگی دارند ،مانند انتخاب رشته تحصیلی ،شغل وهمسر .حل مشکل و تصمیم گیری نوعی مهارت است ،مهارتی که می توان آموخت و تمرین کرد تحقیقات بسیاری در سطح جهان نشان می دهد که ضعف یا ناتوانی در مهارت حل مسئله با مشکلات و مسائل مهم بهداشتی و اجتماعی مرتبط است از جمله خودکشی ،اعتیاد ،بی بند و باری ،ابتلا به ایدز ،....تحقیقات نشان می دهند هر چه فرد مهارت حل مسئله قوی تری داشته باشد ،به همان اندازه در زندگی خود موفق تر و سالم تر خواهد بود .

اسلاید 4: باورهای غلطی که در جامعه وجود دارد :انسان قوی در زندگی خود دچار مشکلی نمی شود . دچار مشکلات شدن نشان دهنده ضعف و ناتوانی است . اگر انسان درست عمل کند هیچ گاه در زندگی خود با مشکلی مواجه نمی شود . اگر مشکلی وجود دارد حتما“مقصری هم وجود دارد و باید مقصر را شناخت و تنبیه کرد . به مشکل بر خوردن نشان دهنده بی لیا قتی و نا توانی فرد است . مشکلات یا برخی از مشکلات را نمی توان حل کرد . در زندگی باید سعی کرد که اصلا“ مشکلی پیدا نکنی تا نیازی به حل کردن آن نداشته باشی .

اسلاید 5: اهداف آموزش مها رتهای زندگیشناسایی موقعیتهای انتخاب در زندگی .شناسایی اهمیت انتخاب و تصمیم گیری در زندگی . درک عواملی که بر انتخاب و تصمیم گیری اثر گذارنی . یافتن شیوه هایی ساده و کاربردی برای تصمیم گیری .اخذ تصمیماتی منا سب . ارزیابی مجدد آنها .

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید