صفحه 1:

صفحه 2:
‎eee oy 5‏ ۳ تب

صفحه 3:
رل در لاب ا خر نشانه های مارا در کائتات و نف ها 9 شما معلوم شود که خد1 ررمت (سورء فصلت 2 3 مهارت خود آكا. اهی 01000

صفحه 4:
1 مهارت خود آكا. اهی 01000

صفحه 5:
‎eee oy ۵‏ ۳ تب

صفحه 6:
‎eee oy 35‏ ۳ تب

صفحه 7:
من كيستم/ من جِيستم؟ امن جه كن ۷من برای کی /چی هستم؟ ۹ اهی مدرس : یود بهزآد

صفحه 8:
من كيستم/ من جِيستم؟ امن جه كن ۷من برای کی /چی هستم؟ 0 مهارت خود آكاهى مدرس : داریود بیزآد

صفحه 9:

صفحه 10:
0 مهارت خود آكاهى مدرس :دود بهزآد

صفحه 11:
1 مهارت خود آكاهى مدرس :دود بهزآد

صفحه 12:
سس 0 مهارت خود آكاهى ‎Revere re‏

صفحه 13:
سس ی self awareness ا ار را 0 16

صفحه 14:
يس به ميزان شناخت از ابعاد وجودى مان به زن: روابط مان با ديكران كنترل و تسلط مى يآ See CEASERS SE Seas NPP ET Sa دیگران است. ae

صفحه 15:
دنا و 5 3 وجودتان يى خواهيد برد. espe ‏مهارت خود آكاهى‎ 6

صفحه 16:
3 ۳۳ آگاهی یعنی : eyes peer eae =x oes SSE ener cr er erenee rere = TE RCE nO Perch ere Oy هاءخواسته ها 9 نیازهاء ‎Peers‏ آرزوهاء ترس ‎rary‏ انزجارهاء تواناييهاء محدوديتها تا معرفت فرد نسبت به سلوک و رفتارها یش

صفحه 17:
ae ‏اك‎ a ۳-۹ د أكاهى. ی 0 زر زر ‎oe‏ ل ‎Sa eee‏ دستیابی به تصویری نسبتاً کامل و منسجم و یکپارچه از خود - "رسیدن به هویتی مستقل از دیگران بدست.آوردن احساس کتترل درونی و آمادگی در موامو ۲ ۳00 وموقعیتهای دشوار 1 مهارت خود آكاهى مدرس : داریود بیزآد

صفحه 18:
6 ل را تربار کل آن می باشد. ور *به تصویری کامل و منسجم از خویشتن دست یافته ۳ ۲۳۱۶ »* احساس ارزشمندى كرده وبراى خود و ار رد ور 2 ل ‎ar Sere‏ » مسئوليت رفتار و اعمال خود را مى بذيرد. © موفقيتهايش او را غره نكرده و شكستهايش را تجربه قلمداد مى كند. ‎oes‏ ا ا ا رت ی رامتزلزل نمى سازد.

صفحه 19:
© مشا فاه و تمل 1 0102 ‎eet‏ رت *ارزیابی ها و بازخوردهای دیگران © تجاريب حاصل از موفقيتها و شكستها »خود ارزيابى ها 0 مهارت خود آكاهى مدرس :دود بهزآد

صفحه 20:
مه مهارت خود آكا. اهی 01000

صفحه 21:
. ایجاد لا حود ‎se ۲21‏ 0 F uit ‏اس سم رم در‎ ES) ‏زشكذارى برخى اجر‎ i) ‏یتنا‎ 3 بای ارزشمند)نفی ارزشهای برخی ‎nee‏ كرد بهای ‎(erik‏ ۱[ کردن تصاویر خود(رفع تناقض و 1 roe 60 مهارت خود آكاهى مدرس : داریود بیزآد

صفحه 22:
a شکل گیری تصورات ذهتی راجم به اجز اعخود er) yh 5) coe) fil Gad gee gi dy Gay ۱ ‏رسیدن به تلفیقی از باورها .احساسات» تمایلات» آرزو‌هاء نگرشها‎ ‏جوانی‎ ‏رشد تفکیکی اجزاء خود‎ eee isis cyte Glial pléal 5 iS uty مدرس : دایود زان

صفحه 23:
کر راب زرا ۱ * محیط درونی شامل تصویرهای ذهنی .گفتار ‎٩‏ ‏درونی,تخیل ل ل 0 ا ا ره ؟ محیط فیزیکی: آینه ها- دوربین- ضبط صوت و... هق مهارت خود آكاهى مدرس : دایود بیزآذ

صفحه 24:
* خود ارزیایی صحیح ‎Pee ey‏ ‎e‏ ور »درك هويت © استقلال هويت »© هدفمندى عات مهارت خود آكاهى ‎Beer er‏

صفحه 25:
ظریات و آنديشه ‎ey‏ ‏از شا نماض فد سک است » خود جسمائی ۱۵۸6۲ 800۷ تصویرو لضامی که هر شخص از تن و ام خود ۲۳۳۲ نحوه نشستن»ایستادن »راه رفتن»صداو... اين تصویرو ارزیابی دیگران از" ‎Be Tyee eri riers eer Tene‏ © خود در رابطه با ديكران (نقشهاى خود) ما در ارتباط با افراد مختلف دارای الگوهای ارتباطی متعددی هستیمکه متناسب با هر کدام نقشهایی را پذیرفته و رفتارهایی را به نمایش می گذاریم از جمله پدر » مادر » همسر» دوست » کارفرما و... هه مهارت خود آكاهى مدرس : داریود بیزآد

صفحه 26:
جان کولی و هربرت ميد ‎Peres‏ ‏خودی که كنشهاى خود انكيخته فرد را هذايت مى كنذا ‎eres‏ ‎Sree ee BOB Sone Cee TEES‏ در ديدكاه ايشان خود اساساً در تعامل ديكران تكامل يفده ر تكد ها ‎ECD Te SEE eS Rr Tee‏ ار ‎LOOKING GLASS SELF .1) aia! 5‏ وه مهارت خود آكاهى مدرس : ‎Revere‏

صفحه 27:
م مهارت خود آكاهى تب

صفحه 28:
‎eee oy 5‏ ۳ تب

صفحه 29:
هه مهارت خود آكا. اهی 01000

صفحه 30:
‎eee oy ae‏ ۳ تب

صفحه 31:
‎ed‏ مهارت خود آكاهى مدرس : داریود بیزآد

صفحه 32:
هه مهارت خود آكاهى مدرس : داریود بیزآد

صفحه 33:
* بخشهایی که دیگران از آن آگاهند ولی خودمان نا آگاه es ‏بخشهایی که‎ ۰ ‏اس‎ (منطقه كور) * بخشهایی که نه خود و نه دیگران از آن آگاه نیستیم (منطقه ناشناخته) مهارت خود آكاهى ‎Beer er‏

صفحه 34:
* خودآگاهی 55 ]60۱151015۱1 مجموعه چیزهایی ‎Cee Oop en A ers eG‏ اعم از الضورات ‎(eal SUR Er reat Pe ve re ea‏ = * نیمه آگاهی 5۱8 0۱1561015۱1855 و قرار ندارند ولی با کمی تلاش می توان آنها ۳ را به سطح خودآگاهی آورد. ‎UNCONSCIOUSNESS ,alSia,al ¢‏ غرایز» آرزوها » خواستها » افکار و اندیشه هایی که در حالت معمول ‎oma pp CIR vrtrn ONL iray REM ra)‏ و ۱ نمی شودو با گذشت زمان نیز از بين نمی رود. عا مهارت خود آكاهى رس ليده 37

صفحه 35:
رات الاك مدقن ‎Ce‏ ‏ناخودآگاه- شرح حال نویسی- سئوال کردن از خو! با دیگران- هو مهارت خود آكاهى مدرس : ‎Revere‏

صفحه 36:
هیجانهایی است که بر اثر تحریکات درونی و بیرونی در ار؛ ‎Dn‏ ا ا ا ‏۰ 10005 خارج عمل می کند و تمایلات نهاد و محدودیتهای اعمال شدم تسم و1 تعديل مى كند لذا تابع اصل واقعيت است.خود سازمان بيجيده اى از فرايند ‎٩‏ ‏روانى اعم از تفكر- حافظه قضاوت و يادكيرى است. ‏= درباره درست بودن اعمال فرد به ‎Cries Ete eo eS we SEES EP re‏ دهد.رشد فراخود با درونی کردن ارزشهای والدین در کودکی آغاز می شود. فراخودشامل دو بخش وجدان اخلاقى و خود آرمانى مى كردد. ‏هه مهارت خود آكاهى ‎Beer er‏

صفحه 37:
تلآ ‎ane ee ee‏ وان ‏ی و مرجع ‎aS‏ 5 53 ‎ester pele eure)‏ ار ‎ig‏ ا تمايلى به تمييز و تفكيى أجراء 12005 = © از كل زمينه ادراكى بخشى به نام خود بتدريج در جريان راشتكا ‎۳ Spee ee) ‏۶ بر اثر تعامل فرد با محیط و بخصوص در سایه ارزشیابی فرد از تعامل خود با دیگران سازمان خود شکل می گیرد. * خود تركيبى سازمان يافته ل راررميان منضم به آن است که درونی شده اند. ‎ ‎ ‎ ‎ea‏ مهارت خود آكاهى مدرس : داریود بیزآد

صفحه 38:
نوعى جزيميت اتفاق مى افتد. كاهى نيز آن ريا 00 معمولاً آن را به صورت اضظراب و نتش ke 2 LEG ATG ERENT OCT فد و به تحریف با انکار محرک یا واقعیت مو 32 7 == .بردازيم هو

صفحه 39:
هه

صفحه 40:
0

صفحه 41:
و للم لیر * تلاش برای ارتقاء واصلاح این ویژگیها * داش تن اداف روشن و قبل وصول و تلا بر ۳ ‎eee Corer Serer eS‏ و به ذهن در مواقع دشوارو هنكام مواجهه با مشكلات Revere re ‏مهارت خود آكاهى‎ a

صفحه 42:
© در درون ما متن نمايشنامه هايى هست كه به ما أبن تال را مى دهد تا بفهميم در هر موقعيتى از ما جه انتظار” ‎Be)‏ 3 © در هر موقعيتى ما از وازه هاء حالتها و نقشهايى استفادة کنیم که بیانگر شخصیت ماست. © جهان براى هر فرد صحنه اى است كه بر أن خود را به ديكران مى شناساند. فليب برنارد Beer er ‏مهارت خود آكاهى‎ re}

صفحه 43:
فاصله 2( ح ال( راجه جيز بر مى كند؟ 2 "چنانچه 000101000 اتفاقى مى افتد؟ 5 مهارت خود آكاهى ‎Beer er‏

صفحه 44:
* دریافت های حسی حاصل از حواس پنج * مااز طريق حواس خود بين دنياى درون و بيرون ارتباك می کنیم. ‎Zz‏ ‏و ‏م ‎ye ore fee Teese‏ را ذهنى ومواجه شدن با يك فرد يا كتاب مربوط به آن. زنان از مردان شهودی ترند.- نگرانی و پریشانی مانع کشف و دریافت شهودى مى كردد. آيا به آن باور داريد؟ تجارب شما جيست؟ Beer er ‏مهارت خود آكاهى‎ oe

صفحه 45:
واکنشهای هیجانی همراه با پاسخهاء 0 ادراکات افکار »خواسته هاءدر یک موقعيت 6م

صفحه 46:
5-5 * ل ل و د © تفسيرهاءارزيابى هاء قضاوتهاء استنتاجها © توقعات وانتظارات = ae Se COIS a ee see ene.) كيرى . ۵ مهارت خود آكاهى ‎Revere re‏

صفحه 47:
‎eee et 7 OL‏ رل رت مر ‎fauyls‏ 8 ‏* از چه ویژگی های فیزیکی خودتان خوشتان نمی 1 ‏ا ل رز مى توان كرد ؟ ‏سس مهارت خود آكاهى ‎Beer er‏

صفحه 48:
‎a‏ و ‏كاروان رفت و تو در خواب و بيايإو" کی روی ره ز که پرسی چه کنی چون باشی ‎ro

صفحه 49:
و( وت ۷( ۱ 0 * افرادی که واکنشی هستند یعنی تا اتفافی نیافند اقدامی له © آنهايى كه براى هر موضوع زندكى هدفى دارند. مم مهارت خود آكاهى ‎Beer er‏

صفحه 50:
ماه آنچه که مارا بر می انگیرد ۱ ‎ee Nee hs‏ را در در مورد علاقه بودن -مورد احترام بودن *داشتن ها: در آمد-شغل-امکانات تحصیلات ‏ ۹ اك و کردن- درک کردن

صفحه 51:
© برای خودمان ۱9 9 * برای ارتباط خودمان با دیگران ‎oa‏ مهارت خود آكاهى مدرس :دود بهزآد

صفحه 52:
۱۳| * بی ثباتی در انجام کار ها ‎eee oy ee‏ ۳ تب

صفحه 53:
a recy cas, ‏ما پیدا می کننند.‎ هه مهارت خود آكاهى مدرس : ‎Revere‏

صفحه 54:
‎٩‏ خود آشکارسازی © كزارش افراد ديكر ا © تمرين و فعاليت ‎Beer er ‏مهارت خود آكاهى‎ or

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان