صفحه 1:
(عضو هیات علمی داتشگاه پا یات علمی دانشگاه پیات پیام تور بهشهر) دکتر حسن عبداله زاده

صفحه 2:
* ادعای بی نقص عمل کردن بی جاست. اما مهم آن است که: *به سیب نا آگاهی و بی مهارتی به طور ستمر مرتکب خطا نشویم؛ و *گرمرتکب خطا شدیم بتوائیم موقعیت را به خوبی مهار و مساله را حل هدف ما در این کلاس آشنا شدن با اين مهارت ها است» چون: مهارت با عمل و تكرار عمل و در محیط زندگی واقعی به وجود می آید!

صفحه 3:
تعریف شغل و ویژگی های یک شغل خوب هدف زندكى ----- هدف ش+ اهميت تفاوت هاى فردى در شاغل اهميت تفاوت هاى فردى در مشتريان جه مهارت هايى لازم است؟ مهارت هايى كه در دانشكاه ها و مراكز آموزشى تدريس نمى شود!! امامت فش صادانطجاد:

صفحه 4:
سوالات مطرح در تجزیه و تحلیل شغل 1 - چه کاری :( چه فعالیت جسمی و فکری پاید انجام شود) 2 چطور: ( روش) 3-چرا ‎(Sua):‏ 4 -با چه مهارتی ( دانش ها . تخصص ها . توائایی ها ر مهارت ها ) 5 در چه شرایطی انجام شوه 6- توسط جه کسی با کساتی؟ 7- تا چه حد از عوامل محبطی تاثیر می پذیرد؟ و 9 -برای انجام آن از چه ابزار و تجهیزاتی استفاده خواهد شد. امامت فش صادانطجاد:

صفحه 5:
چر اهای مونقیت چرا یک مدیراز مدیر دیگر موفق تر است؟ چرا یک شرکت از شرکت دی گرعمل کرد بهتردارد؟ چرا یک سازمان از سازمان دیگر عملکرد بهتر دارد؟ چرا یک کشور از یک کشور دیقر بهتر است؟ امامت فش صادانطجاد:

صفحه 6:
برا مستیبی به مجلقیت بید گم _ وسک بلي بشید

صفحه 7:
‎٠‏ مهارت های فردی ‏- مهارت و قدرت سخنوری ‏- مهارت ارتباطی (ادب.احترام‌تواضع» صبرءابراز وجود و ...) - مهارت درک متقابل ‏- مهارت مدیریت هیجان ها ‏- تفکر خلاق ‎|

صفحه 8:
* مهارت در کار گروهی * داشتن اطلاعات به‌روز و نقش فن آوری * مدیریت زمان * علاقه به یادگیری و انعطاف پذیری * انتقادپذیری و درس گرفتن از اشتباهات * پاورهای سازنده |

صفحه 9:
باورهای درست و نادرست شفغلی تان را شناسایی کنید یک فروشنده خوب هرکز پاسخ نه نمی شنود فروش تريح و بازی است. مردم علاقه اى به خريد سم ندا رقد. فروش مجموعه ای از مها رتيا ۵ هم فروشنده خوب بایستی خوش و فنون خاص است. صحبت باشد. 9 ‎SN sin hi as‏ 4 فروشنده خوب می تاد به با در میهمانی ها انحام میِ ۲ شود. در شغل فروشندکی به سرعت فرونمند می شوید. موه نت فطصادانطجاد:

صفحه 10:
شخصیت خریداران ۰ ده تیپ شخصیتی خریداران و ارتباط سازنده با آنها iets eee —— EY) امامت فش صادانطجاد:

صفحه 11:
حلقه های ارتباط غیر کلامی (زبان بدن) ظاهر و لباس حرکات و رفتار ظاهر محیط کار فضای محیطی . موقي كه مطمنن شديوء مشترى به طرف ما مى ‎al‏ رويمان را به و بركردايم و نشلن بدهيم كه متوجه فو + حلت صورت ۰ زاویه مناسب یدن» چهره وضع دستها ‎٠‏ آراستگی ظاهر» صورت. لیض (رنگ و مدل) ‏« نظفت و آراستگی محیط کار ‎٠‏ آراستگی محوطه بیرونی ‏اهمیت فوق العاده اولین برخورد: اولین برخورد قابل تکرار نیست! ‏امامت فش صادانطجاد:

صفحه 12:
مهارت های کلامی چطور گوش بدهیم؟ مواردی که باید درمکالمه های طولانی یا پیچیده به خصوص با کودکار سالخوردگان» کسانی که مشکل تکلم پا شنوالی دارند. کسانی که ‎bn‏ ‏گویش متفاوت دارند بايد رعايت كنيم: » درک خود را با بازگو کردن سخن مخاطب به او چک کنیم ‎٠‏ با سنوال كردن بيشتر اطلاع به دست بياوريم ۰ حرفهای او را جمع بندی و خلاصه و برایش بازگو کنیم ۰ از نکات مهم یادداشت برداریم |

صفحه 13:
چطور جواب بدهیم؟ مواردی که باید در همة مکالمه ها رعایت کنیم: ۰ موقع پاسخ دادن به مخاطب خود نگاه کنیم. ۰ پاسخ آگاه کننده پدهیم حتی اگر زمان می گیرد. * شمرده و واضح حرف بزینم. * ضمیر و فعل دوم شخص مفرد به کار ثبریم. تو همیشه اینطوری هستی! * آخرین حرفتان پاسخ دادن به تشکر مراجعه کننده بدون عجله , و با آرامش و خوشروئی باشد. * اطمینان حاصل کنیم که طرف حرف ما را فهمیده است |

صفحه 14:
تماس تلفنی - متین و با علاقه حرف بزئید (یکنواخت و بی حال حرف نزنید) - شمرده و واضح حرف - اگر فرد مورد تظر تلذ - پلکه پپرسید: + در دسترس نبود, هیچوقت نگوئید: "تیست. بعداً تلفن بز: "می خواهید پیغام بگذارید؟ - اگر قبول کرد پیغام بگیرید و در اولین فرصت به آن فره برسانید. — اگر گيرنده را ‎as SS ang‏ به کسی که تفن زده اطلاع دهید (کمتر هزین دارة!) - آشنايى و ارتباط با غريبه ‎AO Ble‏ امامت فش صادانطجاد:

صفحه 15:
مهارت کنترل خشم و انتقادپذیری در شغل *واکنش به شکایت؟ * واکنش به انتقاد؟ (*پنج شنبه ها غروب که ما به شما نیاز داریم شما برعکس نیستید" پاسخ شما چیست؟) * کنترل خشم؟ امامت فش صادانطجاد:

صفحه 16:
برای پاسخگویی به ایرادات و اعتراضات مشتریان زعآن ياسككوبى به ابرادات (سريع با باتأخير) را مشخص كنيد بدون ‎sells‏ مجدى به ابراعات باسغ فهيد

صفحه 17:
مدیریت فيجانها هنر ۱ برقراري ۱ 5 توانايي توان برانگیختن خود همدلي بالا

صفحه 18:
شاخصهاى فرعى ‎sane‏ ماب و سارو اتواتايى به كار كيرى ‎Be‏ ‏میجانهای_خوه و دیکران شکل ۱-ایمادهوش هیجانی در محیط کار منيع:(جردن»اشانازى.هارتل وهوبر: 1444 ص 0174 امامت فش صادانطجاد:

صفحه 19:
دینکلیج ‎)۱۹٩۸(‏ هشت سبک تصمی مگیری را مشخ صکرده است: ‎٠‏ سبك تصمی مگیری تاخبری: * سبکت جب رگ راد ‎٠‏ سبك دلیاله رو: ‏امامت فش صادانطجاد:

صفحه 20:
ادامه: ۰تکلیف کا زگاهیی امامت فش صادانطجاد:

صفحه 21:
کوچکترین ایده ها در تنگنای مشکلات را یک راهنما بدائید. امامت فش صادانطجاد:

صفحه 22:
امامت فطصاداطجا ay

صفحه 23:
تکنیک های خلاقیت در تشخيص مساله وضعیت آرمانی توفان فکری معکوس فکاهی و طنز گردآوری و فهرست کردن شکایات ایفای نقش برنامه پيشنهادها تمرین و دیگر رویکردهای گروهی ممساسية) تلات قط مسد لمحا

صفحه 24:
جمع بندی با تکلیف کارگاهی abdollahzadeh2002@yahoo.com Psychologyinfo.blogfa.com

34,000 تومان