کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

مهمترین چالش های اجتماعی جامعه

mohm-trin-chaalsh-hai-ajtemaai

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مهمترین چالش های اجتماعی جامعه”

مهمترین چالش های اجتماعی جامعه

اسلاید 1: مهمترین چالش های اجتماعی جامعه (آب و هوا)1شروعبرای شروع اینجا کیک کن

اسلاید 2: فهرستتامین آبمنابع تامین آبنیاز به آب سالمکمبود آبدلایل بحران آبجلوگیری از آلودگی آباندازه گیری آب موجود........................................................................................................................................................................................................................................................................آب ها112381114 با اینا به عقب و جلو برورو موضوع ها کلیک کن تا به صفحه مربوطه راهنمایی کنه.

اسلاید 3: فهرست هواآلودگی هوامهمترین آلاینده های انسانیراهکار های کاهش آلودگی هوااثرات آلودگی هوا بر بدنتاثیرات دائمی آلودگی هوا برسلامتتاثیرات ذرات جامد در هوا برای سلامتی...........................................................................................................................................................................................................................192334404142

اسلاید 4: مهمترین چالش های اجتماعی جامعه آب ها فهرست

اسلاید 5: 1 فهرست تأمین آب به ارائه آب جهت رفع نیاز مصارف شرب، کشاورزی یا صنعتی، توسط نهادهای عمومی دولتی مانند شهرداری ها، شرکت‌های تجاری، سازمان‌های دولتی و یا افراد اطلاق می‌شود. تأمین آب معمولاً از طریق یک سیستم متشکل از پمپ و لوله که شبکه تامین آب نام دارد، انجام می‌گیرد.منابع تامین آبآب مورد استفاده انسان از منابع مختلفی پس از تصفیه آن تامین می‌شود. این منابع شامل آب‌های زیرزمینی(آبخوان)،منابع سطحی(رودخانه، سد و دریاچه) ویا دریاها پس از نمک زدایی می‌باشند.

اسلاید 6: 2فهرستنیاز به آب سالمهر یک از مصارف شرب، کشاورزی و صنعتی به مقدار و کیفیت مشخصی از آب نیازمند است. در این میان آب مورد نیاز جهت شرب باید دارای استانداردهایی باشد تا از آلودگی‌های مختلف عاری تلقی شود. در سال 2015 میلادی 71 درصد جمعیت جهان (5.2 میلیارد نفر) به نوعی از شبکه انتقال آب سالم دسترسی داشته‌اند. با این وجود همچنان آب شرب حدود 2 میلیارد نفر از ساکنان زمین دارای آلودگی‌های مدفوعی است.استفاده از آب‌های آلوده زمینه را جهت انتشار بیماری های مختلف فراهم خواهد ساخت. از این رو تامین آب به خصوص جهت تامین آب شرب نیازمند مراحل جمع‌آوری، تصفیه و انتقال مناسب آب می‌باشد.

اسلاید 7: 3فهرستکمبود آب شامل تنش آب، کم‌آبی و بحران آب است. مفهوم تنش آب نسبتاً جدید است. تنش آب مشکل در یافتن منابع آب شیرین برای استفاده است، که علت آن تخلیه منابع است. بحران آب وضعیتی است که در آن آب قابل آشامیدن و غیر آلوده در یک منطقه کمتر از تقاضای آن است. بحران آبهنگامی که به اندازه کافی آب آشامیدنی مورد نیاز وجود ندارد، خطر بحران آب حس می‌شود. با توجه به اینکه این مسئله یک نگرانی جهانی است، سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های جهانی مناطق گوناگونی را، مناطق دچار بحران آب در نظر می‌گیرند. دیگر سازمان‌ها مانند سازمان غذا و کشاورزی، استدلال می‌کنند که هیچ بحران آبی در این مکان‌ها وجود ندارد، اما کی باید گامهایی برای جلوگیری از بروز چنین بحرانی برداشته شود.

اسلاید 8: بین آب ومحیط زیست همواره یک ارتباط ارگانیگ و پیوسته برقرار است. بحرانی شدن وضعیت هر دو خود معلول علتی دیگروناشی از توسعه نامتوازن و ناپایدار در این سرزمین است. دسترسی به منابع آب شیرین با کیفیت یکی از مسائل مهم و اساسی در بسیاری از کشورها است. افزایش روزافزون جمعیت ، رشد صنعت، گسترش شهرنشینی و تغییر سبک زندگی و ضرورت تامین امنیت غذایی پایدار در کنار کاهش مداوم منابع آب و سوء مدیری ت کم آبی را به بحرانی جدی بدل کرده است. ای ن بحران تا بدان حد است که تهدیدی جدی برای پایداری حیات اجتماعی – اقتصادی بسیاری از مناطق شهری و روستایی کشور بشمار می آید. 4 فهرست

اسلاید 9: بررسی و مقایسه سه شاخص بحران آب(فالکن مارک، کمیسیون توسعه پایدار سازمان ملل و انستیتو بین المللی مدیریت آب ) نشان دهنده این واقعیت است که در حال حاضر، ایران جزء کشورهای دارای تنش آبی بوده و در آینده ای نه چندان دور در زمره کشورهای با بحران آبی قرار خواهد گرفت. در پژوهش حاضر سعی براین بوده است موضوع د ر بستر رویکرد های اکولوژی، نوسازی و توسعه ای و با استفاده از روش تحقیق اسنادی و با بهره گیری از اسناد، کتب، گزارشها و مقالات ملی و بین المللی بحران آب و پیامدهای اجتماعی آن مورد بررسی قرار گیرد. آ نچه مسلم است اینکه بحران آب بر تمامی ابعاد زندگی اعم از اجتماعی5فهرست

13,800 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید