معماری و عمران

موزه هنری کیمبل

Kimbell-Art-Museum

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۶ اسلاید این موزه از یک سری طاقهای مدور بتونی متصل به یکدیگر تشکیل شده است که یک نور گیر سقفی شفاف در امتداد برامدگی هر طاق قرار دارد. نور از طریق اتصالات نور طبیعی معلق که زیر نورگیر سقفی است بازگرداننده و تسویه میشود . اتصالات شامل قابی است که صفحه ای فلزی به آن متصل شده و دارای سوراخهای ریز است که اجازه نفوذ مقداری نور را داده تا هر گونه کنتراست شدید ممکن بین قسمتهای تحتانی اتصالات و اطراف آن را تحلیل کند . فضای ورودی موزه کیمبل که در آن نحوه هرس درختان طوریست که برای انتقال دید از محیط بسیار روشن خارج به محیط داخل به صورت چتر هرس شده اند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1185 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “موزه هنری کیمبل”

موزه هنری کیمبل

اسلاید 1: Kimbell Art Museum

اسلاید 2: Kimbell Art Museum

اسلاید 3: KIMBELL ART MUSEUM3موزه هنرکیمبل (لویی کان) موزه هنرهای مدرن موزه امون کارتر بخش الحاقی رنزو پیانو به موزهWILL RAGERS MEMORIAL PARKSITE PLANN

اسلاید 4: لوئیس کان،شناخته شده به واسطه ي ساختمان هاي يكپارچه اش از بنگلادش تا كاليفورنيا، لوئيس كان عشق و وسواسش به علوم طبيعي و هندسه ابتدايي را به آثاري شگرف در معماري بدل نموده است . ساختمان موزه هنری کیمبل در فورت ورث واقع در تگزاس از سال ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۲ طراحی و تکمیل شد. سایت این موزه در درون باغی قرار دارد که زمین وسیعی اطراف انرا احاطه کرده است. بنابراین کان تصمیم می گیرد تا طرح را هماهنگ با سایت طراحی کند. لذا ساختمان موزه در سطح افق گسترش می یابد و طرح به صورت افقی برروی زمین طراحی می شود و این مکان را فراهم می اورد

اسلاید 5: KIMBELL ART MUSEUM5 ورودی اصلی

اسلاید 6: KIMBELL ART MUSEUM6پله های جفتی روبروی ورودی

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید