هنر موسیقی

موسیقی و تاثیرات ان

moosighi-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “موسیقی و تاثیرات ان”

موسیقی و تاثیرات ان

اسلاید 1: موسیقیتهیه کننده:روشا راد

اسلاید 2: موسیقی چیست؟در واقع بین هفت هنر اصلی انسان موسیقی در جایگاه اول قرار دارد، البته بعضی نقاشی و طراحی را اول می دانند اما فهرست ها موسیقی را در جایگاه اول قرار داده اند، موسیقی هنر بیان و انتقال احساس از طریق صوت و آوا اسـت مثل نقاشی کـه انتقال و بیان احساس از طریق کشیدن طرح ها اسـت و یا سینما کـه بیان و انتقال احساس و پیام خاصی از طریق عکسها می باشد.

اسلاید 3: تاثیر موسیقی برمغز:ارسطو موسیقی را یکی از شاخه‌هاي ریاضی می‌دانسته و فیلسوفان اسلامی نیز این نظر را پذیرفته‌اند، همانند ابن سینا کـه دربخش ریاضی کتاب شفا از موسیقی نام برده‌اسـت. ولی از آنجا کـه همه ی ویژگی‌هاي موسیقی مانند ریاضی مسلم و غیر قابل تغییر نیست، بلکه ذوق و قریحهٔ سازنده و نوازنده هم در آن دخالت تام دارد، آنرا هنر نیز میداننددر هر صورت موسیقی امروز دانش و هنری گسترده‌اي اسـت کـه دارای بخش‌هاي گوناگون و تخصصی میباشد صدا در صورتی موسیقی نامیده میشود کـه بتواند پیوند میان اذهان ایجاد کند و مرزی از جنس انتزاع آنرا محدود نکند. اما این علم، هنر و یا پدیده‌ي فوق‌العاده چـه تاثیری بر انسان و روحیاتش دارد؟ محققان در سرتاسر جهان بـه مطالعه‌ي این تاثیرات پرداخته‌اند.

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید