کسب و کار مهارت‌های شخصی

موضوعات: ۱- معایب و مزایای انتقال بیسیم چه نوع شبکه هایی هستندWMAN,WWAN,Gan,Can 2- شبکه های چگونه محاسبه میشود در ارتباط با کلاس های مختلف آن تحقیق کنیدIP3- آدرس ۴- امکانات ویژه ویندوز سرور چیست؟

dansh-fani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “موضوعات: ۱- معایب و مزایای انتقال بیسیم چه نوع شبکه هایی هستندWMAN,WWAN,Gan,Can 2- شبکه های چگونه محاسبه میشود در ارتباط با کلاس های مختلف آن تحقیق کنیدIP3- آدرس ۴- امکانات ویژه ویندوز سرور چیست؟”

موضوعات: ۱- معایب و مزایای انتقال بیسیم چه نوع شبکه هایی هستندWMAN,WWAN,Gan,Can 2- شبکه های چگونه محاسبه میشود در ارتباط با کلاس های مختلف آن تحقیق کنیدIP3- آدرس ۴- امکانات ویژه ویندوز سرور چیست؟

اسلاید 1: بَسمِ الله الرَحمنِ الرَحیمِ

اسلاید 2: پژوهش پودمان اول دانش فنی تخصصیموضوعات:1- معایب و مزایای انتقال بیسیم چه نوع شبکه هایی هستندWMAN,WWAN,Gan,Can 2- شبکه های چگونه محاسبه میشود در ارتباط با کلاس های مختلف آن تحقیق کنیدIP3- آدرس 4- امکانات ویژه ویندوز سرور چیست؟

اسلاید 3: معایب و مزایای انتقال بیسیمانتقال بیسیم چیه؟انتقال بی سیم شکلی از رسانه هدایت نشده است. انتقال بی‌سیم نیازمند ایجاد هیچ لینک فیزیکی بین و دو یا چند دستگاه نیست و ارتباط به صورت بی‌سیم صورت می‌پذیرد. سیگنال‌های بی‌سیم در هوا پخش می‌شوند و از سوی آنتن‌های گیرنده دریافت شده و مورد پرداز ش قرار می‌گیرند.راحتیمزایای انتقال بیسیمجابجاییبهره وریگستر ش قابل انطباق

اسلاید 4: معایب و مزایای انتقال بیسیمراحتیماهیت بی‌سیم بودن شبکه‌ها به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در محدوده‌ای که دستگاه سیگنال‌های Wi-Fi را دریافت می‌کند، دسترسی به منابع شبکه داشته باشند.جابجاییبا ظهور شبکه‌های بی­‌سیم، کاربران می‌توانند به اینترنت حتی در خارج از محیط کار یا منزل دسترسی داشته باشند.بهره وریکاربرانی که به یک شبکه بی‌سیم متصل هستند می‌توانند بدون وقفه کار خود را از هر مکان مناسب انجام دهند.گسترشایجاد شبکه‌های سیمی نیاز به کابل کشی و هزینه بیشتری نسبت به شبکه‌های بی‌سیم است. بوسیله یک Access Point می‌توان به راحتی شبکه بی‌سیم را برپا کرد.قابل انطباقیک شبکه بی‌سیم می‌تواند تعداد زیادی Device اعم از گوشی، لپ تاپ، کامپیوتر و … را با توجه به تجهیزات موجود به شبکه اتصال دهد. در یک شبکه سیمی، افزایش Device به شبکه نیازمند سیم کشی اضافی است.(در کسب و کارها بعضا برای افزایش Device به شبکه علاوه بر کابل کشی اضافی، نیاز به سوئیچ های شبکه و روتر می باشد.)

اسلاید 5: معایب و مزایای انتقال بیسیممعایب انتقال بیسیمامنیتمحدوده یا رنجقابلیت اطمینانسرعت

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید