makan-hai-ajib-donya

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این فایل خیلی پاورپوینت جالب و عالی ای هست و در اون 10 مکان گردشگری و جالب جهان اومده و عکس هم داره و توضیحات کاملی هم داره. در کل خیلی پاورپوینت کامل و مناسبی هست برای کسانی که میخوان در این رابطه ارائه بدن
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
553 بازدید, 5 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مکان های عجیب دنیا”

مکان های عجیب دنیا

اسلاید 1: به نام خداوند بخشنده و مهربانموضوع تحقیق : عجیب ترین مکان های دنیا

اسلاید 2: مکانهای زیادی مثل روستاهای خالی از سکنه و جنگلهای عجیب و غریب فراوانی در گوشه و کنار دنیا یافت می‌شوند که غیرعادی و رازآلود به نظر می‌رسند. هنوز هم سیاره زمین سورپرایزهای زیادی برای ما دارد که کم کم در حال کشف آنها هستیم. در ادامه با ده تا از عجیب‌ ترین مکانهای دنیا آشنا می‌شویم.

اسلاید 3: 1- جنگل هویا، رومانی جنگل هویا در نزدیکی شهر کلوج ناپوکا کشور رومانی قرار داشته و به عنوان یکی از عجیبترین جنگلهای دنیا شناخته می‌شود. به این دلیل که افراد زیادی در این جنگل گم شده و هیچ گاه پیدا نشده‌اند، به هویا لقب مثلث برمودای رومانی نیز داده‌اند.بسیاری از افرادی که از این جنگل بازدید کرده‌اند وقوع اتفاقات عجیبی را گزارش داده‌اند، مثلا گفته شده که در عکسها افراد عجیبی دیده شده‌اند یا از بالای جنگل بشقاب پرنده عبور کرده است. توریست‌هایی که وارد این جنگل می‌شوند معمولا دچار احساسات غیرعادی مثل سرگیجه یا خارش پوست می‌شوند و احساس می‌کنند که کسی در حال پاییدن آنهاست.همچنین تعداد زیادی از افراد گزارش داده‌اند که صدای خنده یک زن در سکوت مطلق این جنگل به گوش می‌رسد. گفته شده که این مکان دروازه‌ای به سوی دنیاهای دیگر است.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید