سفر و گردشگری

مکان های گردشگری و دیدنی اصفهان

didani_esfehan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مکان های گردشگری و دیدنی اصفهان”

مکان های گردشگری و دیدنی اصفهان

اسلاید 1: عنوان:برخی از دیدنی های اصفهانسید محمدحامد شاهرضایی

اسلاید 2: ساخت مسجد شیخ لطف الله در سال ۱۶۰۳ در دوران صفوی آغاز و در سال ۱۶۱۹ به پایان رسید. این مسجد را معمار زبردست ایرانی، «محمدرضا اصفهانی» ساخته  است. مسجد شیخ لطف الله در ضلع شرقی میدان نقش جهان اصفهان و روبروی کاخ عالی قاپو قرار دارد

اسلاید 3: مساحت این میدان نزدیک به ۸۵ هزار متر مربع است.در زمان شاه عباس اول، این میدان محل بازی چوگان، برگزاری آیین‌ها، جشن‌ها و نمایش‌های گوناگون و همچنین رژه قشون بوده است.

اسلاید 4: پل خواجو که بر روی زاینده رود ساخته شده است. پل خواجو از لحاظ معماری، بی‌نظیر است

اسلاید 5: پل الله وردی خان یا سی و سه پل، پل زیبا و بی‌نظیر است. این پل از شاهکارهای معماری صفوی و از مشهورترین پل‌های ایران است سی و سه پل با نظارت و هزینه‌ی الله وردی خان، سردار معروف صفوی، بر روی زاینده رود ساخته شد.

اسلاید 6: کاخ چهل ستون چهل ستون از شاهکارهای به یادگار مانده از عصر صفوی در اصفهان است که بنا به کتیبه معروف تاریخ آن، عنوان مبارک‌ترین بنای دنیا را دارد. معماری این کاخ ترکیبی از هنر معماری چینی، ایرانی و فرنگی  است.

1,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید