کسب و کار اقتصاد و مالی

میم مثل مالیات

maliyat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “میم مثل مالیات”

میم مثل مالیات

اسلاید 1: محقق و تهیه کننده : محمد رفیعی میم مثل مالیات

اسلاید 2: کاری از محمد رفیعی مدرسه شهید مهدیزاده 2کلاس 6/5 پرداخت مالیات

اسلاید 3: مالیاتدر بیشتر کشورها، بخش عمده ای از منابع درآمدی دولت، از طریق مالیات تامین می شود. سهم مالیات از کل درآمدهای عمومی در میان کشورها، متفاوت است و میزان آن بستگی به سطح توسعه و ساختار اقتصادی آنها دارد. مالیات به حقوق ، ارث ، خانه ، اتومبیل و... تعلق می گیرد . در این میان، فرار مالیاتی و گریز از مالیات در کشورها باعث شده است تا درآمدهای مالیاتی کشورها، همواره از آنچه که برآورد می شود کمتر باشد و تمامی کشورها تلاش خود را برای کاهش این دو پدیده به کار می گیرند یا از طریق اصلاح نظام مالیاتی، به چاره جویی برمی خیزند.

اسلاید 4: روش های پرداختپرداخت مالیات از روش های مختلفی قابل پرداخت است . دو روش آن ، پرداخت از طریق چک و پرداخت اینترنتی است :

اسلاید 5: 1 – روش پرداخت از طریق چک :

اسلاید 6: 2- روش پرداخت اینترنتی

اسلاید 7: کاریکاتور :و

اسلاید 8: نقاشی من در دنیای مجازی :

اسلاید 9: فیلم :

اسلاید 10: نتیجه دادن مالیات وظیفه ی همه ی مردم است و ما باید هرماه مبلغی از در آمد خود را به عنوان مالیات به دولت بدهیم . دولت با این پول به امور جامعه رسیدگی می کند و یا به ساختن مکا ن های عمومی می پردازد . دو مکانی که با پول مالیات ساخته می شود ، بوستان ها و مدارس است که کودکان در آن درس می خوانند یا دانشگاه ها و... . بنابر این ما باید همیشه مالیات هایمان را در زمان تعیین شده از طریق روش های مختلف پرداخت نماییم .پرداخت مالیات = امنیت و آرامش – توسعه بهداشت و درمان – تامین آینده فرزندان – ایران آبادو

اسلاید 11: پایان

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید