پزشکی و سلامت بیماری‌ها

ناتوانی و بیماری مزمن

naa-tavani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 23 اسلاید *توجه داشته باشید که اگر فونت ها در پیش نمایش به هم ریخته بود در فایل اصلی این گونه نمیباشد. *در این اسلاید فصل نهم جدیدترین چاپ کتاب برونر سودارث را به خلاصه آورده ایم . *مناسب برای ارائه های کلاسی برای دانشجویان و اساتید *در گرد آوری مطالب از منابع به روز و نهایت دقت به کار گرفته شدهاست . *اسلاید ها دارای قالب و طراحی منحصر به فرد خود هستند و مشابه آن ها را در پاور پوینت دیگر نمی یابید. *به همراه پرسش برای ارزیابی میزای یادگیری فراگیران *موضوع هایی که در این اسلاید به آن ها می پردازیم: -اختلالات مزمن -علل افزایش اختلالات مزمن -ویژگیهای مشخصۀ اختلالات مزمن -رسیدگی به اختلالات مزمن -چالشهای زندگی با بیماری مزمن -فرایند پرستاری در بیماری های مزمن -تعریف ناتوانی -شیوع ناتوانی‌ها -انواع ناتوانی -الگوهای ناتوانی -پرسشهایی که برای اطمینان از ارائۀ مراقبت باکیفیت باید پرسیده شوند -قابلیت دسترسی به مراقبتهای بهداشتی -ارتقاء سلامت -اهمیت زبان -ملاحظات سالمندی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
811 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ناتوانی و بیماری مزمن”

ناتوانی و بیماری مزمن

اسلاید 1: ناتوانی و بیماری مزمنفصل 9

اسلاید 2: اختلالات مزمنتمامی افراد در هر ردۀ سنی و با هر نوع فرهنگ و سطح اجتماعی- اقتصادی به این اختلالات مبتلا می‌شوند. از جمله اختلالات پزشکی یا مشکلات سلامتی همراه با نشانه‌های مربوطه هستند که به رسیدگی طولانی‌مدت (3 ماه یا بیشتر) نیاز دارند.اختلالاتی هستند که برطرف نمی‌شوند یا درمان کامل آنها به ندرت امکان‌پذیر است.رسیدگی: مبتلایان باید زندگی در کنار ناتوانی یا نشانه‌های ایجاد شده را یاد بگیرند، شیوۀ زندگی خود را تغییر دهند و رژیم‌های درمانی را رعایت نمایند.

اسلاید 3: علل افزایش اختلالات مزمنکاهش میزان مرگ و میر ناشی از بیماریهای عفونیعوامل مرتبط با سبک زندگیافزایش طول مدت عمربهبود روشهای غربالگری و تشخیصی

اسلاید 4: ویژگیهای مشخصۀ اختلالات مزمنرسیدگی به بیماری‌های مزمن اقداماتی فراتر از درمان مشکلات پزشکی را دربرمی‌گیرد.معمولاً شامل چندین فاز در طول زندگی فرد است که وی باید با آنها انطباق حاصل کند.اختلالات مزمن به تبعیت مداوم از رژیم‌های درمانی نیاز دارند.یک بیماری مزمن می‌تواند منجر به پیدایش اختلالات مزمن دیگر شود.بیماری مزمن بر کل خانواده تاثیر می‌گذارد.

اسلاید 5: اختلالات مزمن (ادامه)در اختلالات مزمن، مسئولیت رسیدگی‌های روزانه تا حد زیادی بر عهدۀ فرد مبتلا و خانوادۀ او است.رسیدگی به اختلالات مزمن، نوعی فرایند کشف و یادگیری است.اختلالات مزمن بار مالی دارند.با مسائل اخلاقی همراه هستند.ادامۀ زندگی با بیماری مزمن، به معنای زندگی نامطمئن و بدون قطعیت است.

اسلاید 6: رسیدگی به اختلالات مزمناهمیت پیشگیریتغییر در سبک زندگی، مداخلات جهت پیشگیری از بروز بیماری مزمنحفظ و ارتقاء سلامتبعد از ابتلا به بیماری، محور توجه به سمت اقدامات زیر تغییر می‌یابد:- کنترل نشانه‌ها- جلوگیری از بروز عوارض و بیماری حاد- حفظ وضعیت کارکردی فرد

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید