کسب و کار مدیریت و رهبری

نادیده‌گرفتن، قرض کردن، یادگیری Forget Borrow Learn Govindarajan Trimble

Forget-Borrow-Learn-Govindarajan-Trimble

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نادیده‌گرفتن، قرض کردن، یادگیری Forget Borrow Learn Govindarajan Trimble”

نادیده‌گرفتن، قرض کردن، یادگیری Forget Borrow Learn Govindarajan Trimble

اسلاید 1: نادیده‌گرفتن، قرض کردن، یادگیریForget Borrow Learn Govindarajan Trimble

اسلاید 2: عنواننادیده‌گرفتن، قرض کردن، یادگیرینوعابزارمراحل استفادهطراحیموضوعرهبری و مدیریتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: ایجاد نوآوری‌های عمده در داخل محدوده و حد و مرز یک شرکت یکی از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین چالش‌هایست که مدیریت با آن مواجه است. یک تجارت جدید با پتانسیل رشد بالا به ندرت با واحدهای از قبل مستقرشده‌ی تجارت، هماهنگی و همزیستی دارد. اغلب مدیران نوآوری با موانع و فشارهای نزولی قابل توجهی روبه‌رو می‌شوند.چالش‌های نادیده گرفتن، قرض کردن، یادگیری در مواجهه با این موانع مفید می‌باشند. این چارچوب نخستین بار در مقاله‌ی ایجاد موفقیت‌های تجاری در سازمان‌های موجود در ماه می سال 2005 معرفی شد. زمانی که مدل گوین دارجامن و تریمبل به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تاکید بر روی نوآوری منجر به تعالی سازمانی می‌شود. بر این اساس وابستگی سازمان به تعالی رهبری کمتر می‌شود.مطابق با گفته گویندارجان و تریمبل، شرکت جدید باید تعداد مواردی را که شرکت مرکزی و موجود در آن‌ها موفق بوده است، نادیده بگیرد، چراکه شرکت جدید و شرکت مرکزی تفاوت‌های اساسی با هم دارند. علاوه بر این، شرکت جدید باید تعدادی از دارایی‌های شرکت مرکزی را قرض بگیرد. این مورد بزرگترین مزیت شرکت جدید در برابر رقبای مستقل است. در نهایت، شرکت جدید باید خود را برای یادگیری تعدادی از موارد از ابتدا آماده کند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این 3 چالش پیچیده هستند. -از طریق چرخه‌ی عمر شرکت جدید ارائه می‌شوند.-در یک زمان ارائه می‌شوند.-به هم مرتبط هستند.- می‌توانند در تضاد با هم باشند.- باید تعدیل شوند.استراتژی‌های نادیده‌گرفتن , قرض‌کردن, یاد‌گیری: - چارچوب یک چالش بسیار دشوار و مهم برای شرکت‌های بزرگ را ارائه می‌دهد. – به تحریک اقتصاد در سازمان‌ها توسط نوآوری کمک می‌کند. – چگونگی نوآوری در سازمان ها و شرکت‌های بزرگ را فراهم می‌کند. – چارچوب مقاومت در سازمان را کاهش می‌دهد. – به کاهش وابستگی‌های رهبری در فرایند‌های نوآوری کمک می‌کند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطشاخص های نوآوری سازمان Corporate Innovation Indicatorsمدل های سازمانی برای نوآوری Organizational Models For Innovationمدیریت نوآوری Innovation Managementمزایا-چارچوبی است که پیشنهادی را برای شرکت‌های بزرگ مواجه با چالش‌های مهم و دشوار، فراهم می‌کند.-به نوآوری در سازمان‌ها کمک می‌کند که منجر به ایجاد انگیزه‌ی اقتصادی می‌شود.-این چارچوب مقاومت در سازمان‌ها را کاهش می‌دهد.کاربردها-راهنمایی مبنی بر اینکه چگونه نوآوری استراتژیک و راهبردی می‌بایست در یک شرکت بزرگ سازمان یابد.-کاهش وابستگی به مهارت‌های رهبری در فرآیندهای نوآوریمعایب-حتی در صورت استفاده از حداکثر ظرفیت این چارچوب، مساله‌ای که این چارچوب برای آن طراحی شده است باقی خواهد ماند.-این چارچوب به کاهش نیاز به رهبری قوی در نوآوری کمک می‌کند اما این نیاز را از بین نمی‌برد.- این 3 چالش گاهی اوقات در تضاد باهم هستند، به هم مرتبط نیستند و باید تعدیل شوند.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان