علوم مهندسی

نانوذرات مس درشیلات

nano-zarat-mes-dar-shilat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نانوذرات مس درشیلات”

نانوذرات مس درشیلات

اسلاید 1: مقدمه

اسلاید 2: در سال های اخیر، از نانو ذرات مس و مس(CuNP ) درصنایع استفاده شده است برای اهداف:

اسلاید 3: نمودار شماتیک ، فراهمی زیستی کاربردهای فعلی و بالقوه مس و نانوذرات مس ، اشکال اصلی مس را که با زیست تداخل می کنند و پارامترهای اصلی تأثیرگذار بر سمیت مس را نشان می دهد. صفحه زرد بالایی منابع بالقوه آلودگی مس و نانوذرات مس (CUNP) را نشان می دهد که در زندگی روزمره ما ایجاد می شوند. صفحه آبی میانی شکل بالقوه آلودگی مس را از نظر نانوذرات Cu (I) ، Cu (II) ، Cu ، یا نانو ذرات Cuo نشان می دهد. صفحه صورتی میانی نانوذرات مس و مس را نشان می دهد که در آب آزاد می شوند و متعاقباً توسط آبزیان بلعیده می شوند و در اندام های داخلی مانند کبد ، مغز ، قلب و اندام های تولید مثل رسوب می کنند. صفحه سبز پایین خواص فیزیکی آب را نشان می دهد ، مانند مقدار pH، دما ، شوری ، سختی آب و زمان قرار گرفتن در معرض ، که می تواند مسمومیت نانوذرات مس و مس را تحت تأثیر قرار دهد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید