nano-dr-nasaji

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 108 اسلاید در این پاورپوینت پس از معرفی کوتاهی از فناوری نانو و ویژگی های آن به کاربردهای مهم نانو در صنعت نساجی پرداخته شده است. نانوالیاف و نانو لوله های کربنی بعنوان مهم ترین نانوساختارهای این رشته معرفی شده است. همچنین توضیحاتی درباره مهم ترین تولیدات نانو در حوزه نساجی پرداخته شده است. پی نوشت: بعلت محدودیت حجم فایل بارگزاری، فیلم های مرتبط با هر قسمت بصورت لینک یا عنوان فیلم به همراه عکس مربوط به آن فیلم گذاشته شده است تا خواننده خود دانلود کند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
993 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نانو در نساجی”

نانو در نساجی

اسلاید 1: آشنایی با علوم و فناوری نانو و کاربردهای آن در صنعت نساجی

اسلاید 2: يک نانومترچقدر کوچک است؟نانو: به معني يک ميليارديمنانومتر: يك ميليونيم يك ميلي متر2

اسلاید 3: نانومتر چقدر است؟3

اسلاید 4: اهميت مقياس نانواهميت مقياس نانو در چيست ؟چه ويژگي هاي جديدي در اين مقياس ظاهر مي‌شود؟4

اسلاید 5: چه چیزی خواص مواد را به وجود می آورد؟خواص مواد مثل سختی، رسانایی الکتریکی و گرمایی، نقطه ذوب، شکنندگی و ... از چه ناشی می شود؟چرا آهن فلزی سخت است اما پلاستیک ماده ای سخت نیست؟خواص هر ماده در جایی مشخص می شود که مواد از واحدهای سازنده شان شکل می گیرند. خواص مواد، علاوه بر اتم های سازنده، به نحوه چینش و ساختار ذرات بستگی دارد.با ایجاد ساختارهای نانومتری، بسیاری از خواص مواد را می توان کنترل کرد.5

اسلاید 6: چرا کوچک سازي؟ارزانترسبکترکوچکترسريعتر تميزتربهتراولين انگيزه هاي کوچک سازي بوسيله صنايع الکترونيک که تمايل به ساخت وسايل کوچک الکترونيکي بر روي چيپ هاي سيليکوني داشت ، ايجاد گرديد.6

اسلاید 7: ويژگي هاي جديد (1)7رنگ کلوئید نانو ذرات طلا با توجه به اندازه ذرات آن تغییر می کند

اسلاید 8: 8

21,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید