سایر ورزشی

نانچیکو انواع آن ، کاربرد آن و فواید آن

naanchiko

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

  1. امیررضا

    عالی

نظر خود را بنویسید

نانچیکو انواع آن ، کاربرد آن و فواید آن

اسلاید 1: بنام خداوند جان و خرد کار با نانچیکو ، قوانین نانچیکو ، انواع نانچیکو و فواید نانچیکو .

اسلاید 2: نانچیکو چیست ؟ نانچیکو به ژاپنی: (ヌ ン チ ャ ク ) یک سلاح سرد سنتی ژاپنی (اوکیناوایی) است که از دو میله باریک تشکیل می‌شود که در انتها با یک زنجیر یا طناب کوتاه به هم متصل شده‌اند. در واقع اسم واقعی این سلاح لامبدچیکو است که به ان لامبداچیکو نیز می گویند و به صورت λchicko هم نوشته می شود

اسلاید 3: بخش های نانچیکو :هیمو (Himo): طنابی که دو دسته نانچیکو را به هم متصل می‌کند.آنا (Ana): سوراخی که طناب ( (Himo) از آن رد می‌شود و در دسته نانچیکو قرار دارد.کوساری (Kusari): زنجیری که دو دسته نانچیکو با آن به بسته متصل شده‌اند. (بعضی از نانچیکوها دارای طناب و بعضی، زنجیر هستند)کونتوه (Kontoh): جایی که زنجیر یا طناب به بدنه متصل می‌شود.

اسلاید 4: جوکونبو Jukon-bo) : ) قسمت بالایی دسته (نزدیک به دسته)چوکونبو (Chukon-bu) : قسمت مرکزی دستهکیکونبو (Kikon-bu) : قسمت پایینی دستهکونته‌ای (Kontei) : انتهای دسته‌ها

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید