کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

نجوه محاسبه ارزش بازار ارزهای دیجیتال

Powerpoint-arzesh-bazar-arze-digital-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نجوه محاسبه ارزش بازار ارزهای دیجیتال”

نجوه محاسبه ارزش بازار ارزهای دیجیتال

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: نجوه محاسبه ارزش بازار ارزهای دیجیتال

اسلاید 3: مقدمهارزش بازار(Market cap) اصطلاحی رایج در دنیای ارز دیجیتال است. ارزش بازار معیاری مهم است که برای درک چشم انداز بازار کریپتو باید با آن آشنا شوید. ممکن است فکر کنید فقط قیمت، روشی مطمئن برای سنجش ارزش ارز دیجیتال است. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چرا این موضوع صحیح نیست و چرا برای ارزشگذاری توکن باید از اصطلاح ارزش بازار استفاده کنید.

اسلاید 4: ارزش بازار ارز دیجیتال چیست؟ارزش بازار معیاری است که ارزش و میزان ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.فرمول محاسبه ارزش بازار ارزهای دیجیتال ارزش بازار با فرمول زیر محاسبه می‌شود:قیمت فعلی ارز دیجیتال × موجودی در گردش ( تعداد کل کوین های موجود در بازار) = ارزش بازار ارز دیجیتالارزش بازار برای تعیین ارزش ارز دیجیتال و مقایسه دقیق آن با سایر کریپتوها می‌باشد.این اصطلاح از بازار بورس وام گرفته شده است، به طوری که ارزش بازار بورس برابر است با قیمت فعلی هر سهم ضرب در تعداد کل سهام موجود. بنابراین فرمول زیر به دست می‌آید:ارزش بازار سهام شرکت = تعداد کل سهام × قیمت فعلی هر سهمارزش بازار ارز دیجیتال = تعداد کل کوین های در گردش × قیمت فعلی ارز دیجیتال

اسلاید 5: دلایل استفاده از ارزش بازارقیمت هر سهم به تنهایی نمی‌تواند سنجش دقیقی از حجم و ارزش شرکت ارائه دهد. هم چنین قیمت ارز دیجیتال نیز به تنهایی نمی‌تواند سنجش دقیقی از ارزش کل ارز دیجیتال بیان کند.به این دلیل است که تحلیلگران بازار بورس و تحلیلگران کریپتو از ارزش بازار برای اطلاع رسانی در مورد تصمیمات سرمایه گذاری استفاده می‌کنند.

اسلاید 6: مثال عددی برای محاسبه ارزش بازار ارزهای دیجیتالفرض کنید که قیمت فعلی توکن ریپل(XRP) برابر با ۰.۵۰ دلار و تعداد کل موجودی در گردش آن ۴۰ میلیارد توکن باشد. پس در این صورت با قراردادن این اعداد در فرمول ذکر شده، ارزش بازار XRP به ۲۰ میلیارد دلار می باشد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید