پزشکی و سلامت بیماری‌ها

نحوه برخورد با کرونا ویروس در اورژانس پیش بیمارستانی

corona6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
دستورالعمل نحوه برخورد با کرونا ویروس در اورژانس پیش بیمارستانی و فلوچارت مدیریت پیش بیمارستانی به صورت کامل در 13 اسلاید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
429 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نحوه برخورد با کرونا ویروس در اورژانس پیش بیمارستانی”

نحوه برخورد با کرونا ویروس در اورژانس پیش بیمارستانی

اسلاید 1: نحوه برخورد با بیماران مشکوک به آلودگی کرونا ویروسدر اورژانس پیش بیمارستانی

اسلاید 2: در مواجهه با علائم مشکوک به ابتلا به ویروس کووید ۱۹ تماس با اورژانس ۱۱۵ نخستین فکر و راه حلی است که به ذهن شهروندان خطور می کند ، از این رو کارشناسان اورژانس جلوتر از خط مقدم بیمارستانی برای رسیدگی به وضعیت بیمار و تشخیص بیماری بر بالین فرد حاضر می شوند. بنابراین اطلاع از نحوه برخورد با بیماران کرونایی و مراحل آن برای پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی امری ضروری است.مقدمه

اسلاید 3: تجهیزات لازماین تیم باید تجهیزات حفاظت فردی (دستکش لاتکس، ماسک جراحی، ماسک N95، محافظ صورت، گان، آپرون ضد آب، روکفشی) ، ملزومات رعایت بهداشت دست، ملزومات گندزدایی محیط و آمبولانس، وسایل جمع آوری زباله های عفونی و جعبه های جمع آوری وسایل تیز و برنده (safetybox) و نحوه دفع آنها را دارا باشند.

اسلاید 4: برخورد اورژانس پیش بیمارستانی با بیماران مشکوک به کوروناویروسدر یکی از سناریوهای زیر ممکن است رخ دهد:بیمار با گزارش احتمال آلودگی به کوروناویروسبرخورد بابیمار بدون اطلاع قبلی از احتمال آلودگی به کوروناویروسباید توجه کرد تمام کسانی که در تماس با اورژانس 115، شکایت اصلی آنها علائم تنفسی می باشد مشکوک هستند.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید