کسب و کار مدیریت و رهبری

نحوه برگزاری مسابقات ورزشی

mosaabghaat-verzshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نحوه برگزاری مسابقات ورزشی”

نحوه برگزاری مسابقات ورزشی

اسلاید 1: آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات ورزشی و کمیته برگزاری

اسلاید 2: مقدمه:ایده ي برگزاري مسابقات و رویدادهاي ورزشی به صورت منسجم، میان ملتهاي مختلف براي اولین بار از سوي پیر دوکوبرتن مطرح شد. پس از تشکیل بنیان، سازمانها و تشکیلات منظمی براي برگزاري مسابقات ورزشی بین ورزشکاران کشورهاي مختلف بنیان نهاده و به طور رسمی، کشورها فعالیتهاي خود را در جهت شکل گیري تیمها و ورزشکاران خود آغاز کردند. امروزه شاهد تنوع بسیار وسیعی از حیث رشته هاي ورزشی در مسابقات و همچنین ورزشکاران بسیار توانمند هستیم که در مسابقه هاي داخلی و خارجی تحت عناوین مختلف به رقابت میپردازند.مدیریت برگزاري این رویدادها نیز از پیچیدگی و حساسیت زیادي برخوردار هستند. در حال حاضر المپیک، بزرگترین رویداد جامعه بشري است که هر چهار سال یکبار، جهان را تحت تأثیر خود قرار میدهد. رویدادهاي جهانی، قاره اي، منطقه اي، ملی، استانی و شهري بی شماري در سرتاسر دنیا در حال اجرا هستند که به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از میلیاردها نفر را تحت تأثیر خود قرار میدهد. حساسیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادي رویدادهاي ورزشی از یک طرف و گستردگی و کثرت آنها از طرف دیگر، ایجاب میکند که مدیران و برگزارکنندگان از دانش، مهارت و تجربه لازم در برنامه ریزي، سازماندهی و هدایت رویدادهاي ورزشی برخوردار باشند.

اسلاید 3: عملیات لازم قبل از اجرا عملیات لازم قبل از اجراعملیات لازم در هنگام اجراعملیات لازم بعد از اجراعملیات لازم برای برگزاری یک رویداد ورزشی مرحله اول برنامه ریزیمرحله دوم سازماندهیمرحله سوم هماهنگی

اسلاید 4: در برنامه ریزی برای برگزاری هر رویداد ورزشی باید موارد زیر مدنظر قرار گیرد.الف: طراحی برنامهتعیین هدف که خود شامل موارد زیر است:1-اهمیت و سطح مسابقه: یعنی مسابقات قهرمانی کشور است یا باشگاهی و یا مسابقات آموزشگاهی یا دانشگاهی2 -جنس شرکت کنندگان: رده مردان است یا بانوان- بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و غیره3 -رشته ورزشی مورد نظر: فوتبال، والیبال و یا غیره4 -زمان و مکان مسابقه: نیمه اول سال و محل برگزاري در سالن 22 بهمن شهر ...5 -بودجه بندي به طور تقریبی: بودجه مشخص شود. با افراد مشورت شود. چه کسانی و یا سازمانی کمک می کنند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید