کسب و کار فروش و بازاریابی

نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

bazar-yabiiiiii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی”

نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

اسلاید 1: نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابیاستاد:دانشجو:

اسلاید 2: تصمیم گیری در مورد علامت تجاریمارک یا علامت تجاری از جمله تصمیمات دشواری است که بازاریابان با آن مواجه هستند. امروزه تولید کنندگان اکثرا به این نتیجه رسیده اند که بهتر است خودشان فقط به تولید کالا پرداخته و تعیین علامت تجاری آن را به متخصصین امر واگذار نماید. یک مارک یا علامت تجاری عبارت است از یک اسم یا نام تجاری، نشان بازرگانی و علامت و اصطلاح و مارک تجاری و یا ترکیبی از اینهاست که باعث شناسایی و تمایز کالاها و خدمات یک فروشنده از فروشندگان دیگر می شود.

اسلاید 3: تصمیم گیری در مورد بسته بندی کالابعضی از بازاریابان آن را به عنوان پنجمین p آمیخته های بازاریابی به حساب می آورند. با در نظر گرفتن فلسفه بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی باید تصمیماتی را در مورد بسته بندی اتخاذ نمایند که منافع جامعه، شرکت و مشتری هر سه به طور همزمان حفظ و تأمین بشود.

اسلاید 4: اخذ تصمیمات لازم در مورد برچسب کالایکی از تصمیماتی که فروشندگان در مورد برچسب کالاهایشان می گیرند، این است که آیا فقط از یک تکه کاغذ کوچک که بر روی کالا چسبیده می شود، به عنوان برچسب استفاده کنند یا به سراغ نمودارهای پیچیده تر بروند. یکی دیگر از مهم ترین تصمیماتی که مدیران مؤسسات می گیرند این است که آیا برچسب فقط باید در راستای وظیفه اصلی خود که همانا شناساندن کالا یا علامت تجاری آن به مشتریان است، گام بردارد یا این که با بهره گیری از طرح های زیبا و جذاب، وظیفه تبلیغ کالا نیز به برچسب آن محول می گردد.

اسلاید 5: تصمیمانی در مورد گسترش خط تولید محصولشرکتها می توانند با توجه به رابطه مستقیم کیفیت و قیمت کالا یکی از سه حالت زیر را به هنگام ورود به بازار انتخاب نمایند: • کالاهایی با کیفیت پایین تولید نموده و با قیمتهای پایین و نازل، آنها را به بازار عرضه نمایند. در این حالت بازار هدف شرکت افراد با درآمد پایین تر می باشد.) • کالاهایی با کیفیت متوسط تولید نموده و آنها را با قیمت های متوسط روانه بازار سازند. (یعنی این که افراد با درآمدهای متوسط را مورد هدف قرار دهند.) • کالاهایی که با کیفیت بالا تولید و این کالاها را با قیمت های بالاتر به خریداران عرضه کنند. در این وضعیت، هدف مؤسسه، مشتریان مرفه و صاحبان درآمدهای کلان میباشد.) گسترش و بسط محصول روبه بالا؛ یعنی این که در کنار کالاهای با کیفیت و قیمت پایین، خطوط دیگری راه اندازی نمایند که کالاهای با کیفیت و قیمت متوسط و یا محصولاتی با قیمت و کیفیت بالا تولید و عرضه می کنند. بسط دو طرفه، یعنی شرکت، دامنه خط محصول خود را به هر دو طرف بالا و پایین امتداد دهند. گسترش خط محصول روبه پایین، یعنی تولید محصولات جدید آنان کیفیت های متوسط با قیمت های متوسط یا کیفیت پایین و قیمت پایین خواهند داشت.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید