ravesh-erae

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نرم افزارهای تحت وب”

نرم افزارهای تحت وب

اسلاید 1: تکنیک ها وابزارهای تست نرم افزارهای تحت وب استاد : دکترآرش خسروی عاطفه محمدحسینی لیلا سادات بیگی

اسلاید 2: مقدمه مفهوم نرم افزارتحت ویندوز نرم افزارهای تحت ویندوزبه دلیل کاربری آسان وسریع به خاطرنصب روی کامپیوترمشتری بسیار مفید وکاربردی هستند. مفهوم نرم افزار تحت وب فرض کنید شما یک سیستم شخصی دارید و روی آن یک نرم افزار را اجرا می کنید، در این هنگام اطلاعات برای واحدپردازش سیستم شما ارسال شده و نتایج در خروجی یعنی صفحه نمایش ظاهر می شوند. در نرم افزارهای تحت وب دیگرپردازش های مربوط به نرم افزار مورد نظر بر روی سیستم شما صورت نمی گیرد. شما یک درخواست به سیستم خدمات دهنده(سرور) ارسال می کنید، سیستم خدمات دهنده بر روی بستر اینترنت قرار دارد و به عبارتی تحت وب است، سپس سرور پردازش های لازم را انجام داده و نتایج را برای شما ارسال می کند.

اسلاید 3: مزایای برنامه های تحت وبمهمترین وبهترین مزیت برنامه‌های تحت وب سادگی توزیع این برنامه‌ها بین کاربران است، زیرا برای استفاده از این نوع برنامه‌ها تنها نیاز به نصب برنامه روی سرور می‌باشد.کنترل نسخه برنامه تحت وب به راحتی انجام می‌گیرد، زیرا تمام افراد از آخرین نسخه موجود روی سرور استفاده می‌کنند و نگرانی در مورد نسخه مورد استفاده هر کدام از کاربران وجود ندارد.مستقل از پلت ‌فرم بوده و اهمیتی ندارد کاربر از چه نوع دستگاه و یا مرورگری استفاده می‌کند. این مزایا می‌توانند باعث صرفه جویی بیش از میلیون‌ها تومان هزینه نسبت به برنامه‌های تحت ویندوز شوند. توانایی ایجاد سریع تغییرات همچنین نگهداری و کنترل راحت کد این برنامه‌ها، از مهمترین مزایای آنها به شمار می‌روند.

اسلاید 4: امنیت در نرم افزارهای تحت وب تعریف امنیت به مجموعه فرایند هایی گفته می شود که باعث حفاظت از اطلاعات ، بواسطه یکسری محدودیتها و ابزار می شود. طبقه بندی امنیت نرم افزار امنیتی که توسط نرم افزار: یعنی در کد برنامه باید یکسری کدهای امنیتی ایجاد شود در این سطح امنیتی کنترل امنیت کاملا توسط نویسنده نرم افزار ایجاد می شود و برنامه نویس می تواند با خلاقیتهای خود انواع روشهای امنیتی را اعمال کند. امنیتی که توسط سرور: 1) دراختیارشماست 2) خارجی ودراختیارشما نیست

اسلاید 5: تست نرم افزار چیست؟؟؟ تست نرم افزار به فرایند ارزیابی یک نرم افزار به منظور تشخیص تفاوت بین خروجی کنونی(خروجی نرم افزار) و وخروجی مورد انتظار گفته می شود.مفهوم تست نرم افزار تست، مجموعه ای از فعالیت هاست که می تواند به طور پیشرفته، برنامه ریزی شده و به طور سیستمی هدایت شود. دلایل اهمیت تست نرم افزار به طور معمول، تست، بیشترین تلاش را نسبت به دیگر فعالیت های مهندسان، نیاز دارد. اگر فرایند تست بدون دقت هدایت شود، باعث هدر رفتن زمان، تلاش غیرضروری، بدتر شدن اوضاع و عدم تشخیص خطاهای پنهان می شود. بنابراین، برپاکردن یک راهبرد سیستمی برای تست نرم افزار، معقول به نظر می رسد.

اسلاید 6: چه کسانی تست نرم افزار را انجام می دهند؟؟؟ مدیرپروژه :شاید بیشتر مدیر پروژه تست هایی را برای تأیید یک فاز پروژه و رفتن به فازهای بعدی، انجام می دهد. تست مدیر پروژه، بعد از بررسی های دقیق کارشناسان تست و تست برنامه نویسان است. مهندسان نرم افزار: مهندسان تست، برای هر قسمت از برنامه، کد تست می نویسند که از این نوع تست ها، به عنوان تست های واحد تعبیر می شود. یا هنگامی که چند واحد برنامه را کنار هم قرار می دهند، برای تست اینکه متوجه بشوند چند واحدِ یکپارچه شده در کنار همدیگر درست کار می کنند یا نه، بررسی هایی انجام می دهند و تست هایی تعریف می نمایند که به این نوع تست، تست یکپارچگی گفته می شود. متخصصان تست: افرادی هستند که در تمام مراحل تولید برنامه، روش هایی برای تست تعریف می کنند و سعی دارند این تست ها را انجام دهند؛ مثلاً در قسمت کد، از برنامه نویس می خواهند که تست های واحد را انجام دهند و اینکه چه جاهایی را بیشتر تست نمایند

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید