سایر تحقیق و پژوهش

نرم افزار های سیستم

narm-afzar-hai-system

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نرم افزار های سیستم”

نرم افزار های سیستم

اسلاید 1: نرم افزار های سیستمگردآورنده:

اسلاید 2: نرم افزار های سیستمنرم افزار سیستم به عنوان یک واسط بین برنامه کاربردی و سخت افزار عمل می کند.نحوه ارتباط با کاربر و همچنین بسیاری از توانایی ها و محدودیت های یک سیستم رایانه به نرم افزار سیستم آن بستگی دارد.بنابراین یک کاربر برای استفاده از رایانه نیاز به آشنایی با نرم افزار های سیستم دارد.

اسلاید 3: به طور کلی عملیات مربوط به هدایت و کنترل سخت افزار به عهده نرم افزار سیستم به چهار دسته تقسیم می شود که عبارتند از : 1-برنامه های راه اندازی 2-سیستم عامل ها 3-برنامه های کمکی 4-مترجم های زبان های برنامه نویسی

اسلاید 4: برنامه های راه انداز برنامه های راه انداز توسط سازندگان برد اصلی در حافظه ROM ذخیره شده است. با روشن شدن رایانه پردازنده مرکزی به طور خودکار به سرهغ برنامه های موجود در حافظه های ROM و CMOS می رود و آنها را اجرا می کند. وظیفه اصلی این برنامه ها: 1-تشخیص قسمت های مختلف سیستم 2- کنترل وسایل ورودی و خروجی 3-کپی کردن قسمت اصلی سیستم عامل از حافظه جانبی به حافظه RAM.

5,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید