سایر تحقیق و پژوهش

نظارت و کنترل

nezaart-conterl

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظارت و کنترل”

نظارت و کنترل

اسلاید 1: نظارت و كنترل

اسلاید 2: هدف هاي آموزشي:در پايان اين فصل شما مي‌توانيد:كنترل را تعريف و اهميت آن را در مديريت تشريح نمائيد.مراحل انجام كنترل را توضيح دهيد.انواع كنترل عمليات را شرح داده و با هم مقايسه نمائيد.روش‌هاي كنترل را توضيح دهيد.

اسلاید 3: رابطه ميان كنترل و ساير وظايف مديريت

اسلاید 4: كنترل فرآيندي است كه مدير از طريق آن تطابق عمليات انجام شده را با فعاليت‌هاي برنامه‌ريزي شده، مي‌سنجد. كنترل تلاش منظمي است در جهت رسيدن به اهداف استاندارد، طراحي سيستم بازخورد اطلاعات، مقايسه اجزاي واقعي با استانداردهاي از پيش تعيين‌شده و سرانجام تعيين انحرافات احتمالي و سنجش ارزش آنها بر روند اجرايي كه در برگيرنده حداكثر كارايي است

اسلاید 5: نظارت را وظيفة هر مدير، از رياست عالي مؤسسه تا سرپرستان و مديران پايه مي‌داند. همة مديران مسئوليت اجرايي طرح و برنامه را به عهده دارند، از اين رو نظارت وظيفة بنيادي هر مدير، در هر رده مديريت است. برنامه‌ريزي و نظارت را دو لبه يك قيچي فرض نموده‌اند، كه بدون يكي، ديگري قابل اجرا نخواهد بود.

اسلاید 6: فراگرد كنترل مرحلة اول: تعيين ملاك‌ها و روش‌هاي سنجش عملكرد‌ها كه شامل همة جوانب كار و فعاليت‌هاي سازمان مي‌شود. مرحله دوم: نظارت عملكردها و سنجش و اندازه‌گيري آنهاست. اگر ملاك‌ها، مثلاً برحسب سود يا هزينه است، عملكرد واقعي هم بايد با مقياس‌هاي پولي اندازه‌گيري شوند.

اسلاید 7: مرحله سوم: بازنگري يا مقايسه نتايج حاصله از سنجش عملكردها با ملاك‌ها و هدف‌هاي تعيين شده است. مرحله چهارم: اقداماتي براي تصحيح عملكردها صورت مي‌گيرد. غالباً عمل تصحيح مستلزم تلاش‌هايي در جهت هدايت رفتارها و بالا بردن ميزان عملكرد تا سطح مطلوب است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید