سایر تحقیق و پژوهش

نظام سلامت در سوئد

Sweden1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظام سلامت در سوئد”

نظام سلامت در سوئد

اسلاید 1: ارائه:نظام سلامت در سوئد

اسلاید 2: معرفی کشور سوئدکشور سوئد در قسمت شرقی اسکاندیناوی واقع شده است. منطقه ای به مساحت 449964 کیلومتر مربع را در برمی گیرد.پایتخت آن استکهلم است و 84 % مردم آن در شهر ها زندگی میکنند. نرخ با سوادی در این کشور 99% است.سوئد کشوری سلطنتی با نظام حکومت پارلمانی است. سه سطح مختلف جمع آوری مالیات در سوئد دولت، سطح محلی و شهرداری است.

اسلاید 3:

اسلاید 4: سوئد یک کشور دمورکراسی – پارلمانی است. مهمترین احزاب سیاسی کشور سوئد حزب چپ، شامل دمروکرات های اجتماعی (Social Democrats) و حزب سبز و حزب راست که شامل حزب معتدله، لیبرال دموکرات ها و دموکرات های مسیحی است. پارلمان کشور سوئد Riksdag نامیده می شود که ۳۴۹ نماینده دارد و در آن اعضا برای یک دوره ۴ ساله انتخاب می شوند.

اسلاید 5: کشور سوئد از جمله کشورهایی است که امید به زندگی در آن بالاست. براساس آمار ارائه شده توسط بانک جهانی، میزان امید به زندگی در زنان و مردان سوئدی به ترتیب برابر ۷/۸۳ و ۱/۸۰ سال است، که موجب شده مردم این کشور آینده روشنی را برای خود متصور شوند. همواره سوئد یکی از مهاجر پذیرترین کشورها و مقصد های اصلی مردم دنیا بوده است که اغلب مهاجران آن فنلاندی هستند و این موضوع خود باعث رشد جمعیت این کشور بوده است. سوئد به عنوان یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای اروپا در طول تاریخ، یکی از مقاصد اصلی مردم کشورهای دیگر برای مهاجرت بوده‌ است و به همین دلیل، مهاجرت همواره یکی از دلایل رشد جمعیت آن بوده ‌است.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید