سایر تحقیق و پژوهش

نظام پولی و مالی بین الملل

nezam-poli0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظام پولی و مالی بین الملل”

نظام پولی و مالی بین الملل

اسلاید 1: نظام پولی و مالی بین المللتهيه كننده:

اسلاید 2: مقدمهبمنظور آشنايي با ظهور وفعاليت سازمانهاي پ‍‍‍ولي و مالي بين المللي،بايد از روابط مالي و پولي بين كشورهاي جهان كه خود را در نظام پولي حاكم بر جهان متجلي مي سازد شروع نمائيم.نظام پولی بین المللی تاکنون چهار سیستم پولی را تجربه کرده است که به ترتیب عبارت اند از:1.سیستم پولی استاندارد طلا2.سیستم پولی طلا-ارز3.سیستم پولی برتن وودز4.سیستم پولی نرخ شناور

اسلاید 3: سیستم پولی استاندارد طلا:سيستم كلاسيك استاندارد طلا از سال 1870 تا 1914 بر نظام پولي جهان حاكم بود. از مختصات بارز اين سيستم يكي تجارت نسبتا آزاد بين‌المللي و ديگري حركت آزاد و نامحدود سرمايه بين كشورهاي جهان به حساب مي‌آيد.

اسلاید 4: تعديل و اصلاح تراز پرداختها در اين سيستم نسبتا سريع و آسان مي‌نمود. ولي امروزه عقيده بر اين است كه اين تعديل اصولا از طريق ايجاد توازن در جريانات سرمايه‌اي كوتاه‌مدت و تغييرات درآمد ملي بيش از تاثير تغييرات قيمت بود كه آن نيز از طريق مكانيسم جريان طلا انجام مي‌شد.

اسلاید 5: سیستم پولی استاندارد طلا:بانك بين‌المللي ترميم و توسعه از كل پروژه‌هاي مصوب در سال مالي 1992 در قالب دوپروژه به مبلغ يكصدو سي و چهار (134) ميليون دلار به جمهوري اسلامي ايران كمك كرده است. پروژه اول مربوط به عمليات بازسازي خرابيهاي ناشي از سيل سيستان به مبلغ پنجاه و هفت (57) ميليون دلار و پروژه دوم مربوط به فاضلاب شهر تهران به مبلغ هفتاد و هفت (77) ميليون دلار بوده است.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید