مدیریت و رهبری

نظرسنجی پالس Pulse Surveys

صفحه 1:
Pulse Surveys C MGt Is

صفحه 2:
نظرسنجی پالس اجرا / تجزیه و تحلیل تغیبرات و سازمان

صفحه 3:
نظرسنجی پالس نوعی ري روات است که بطور خلاصه (5 تا 10 سوال) و هدفمند ‎no‏ باشد. این متفاوت از نظرسنجی ‎cule, aly‏ کارکنان است. در عوض نظرسنجی پالس, هدفی خاص داشته و با عنوان سوالات کم این آمر ممکن می شود. یک راه عالی بمنظور استفاده از نظرسنجی پالس, درخواست ایده های بهبود از گروه های کارکنان می باشد. نظرسنجی پالس قذمی مهم در افایش مشارکت کارکنان می باشد. دو شیوه برای تشویق به مشارکت کارکنان وجود داشته که برای هرنوع از سازمان مهم می باشد: * برقزاري فرآبندها برای درخواست (و عمل) ایده ها و ورودی کارکنان * فراهم آوردن استقلال برای کارکنان جهت تصمیم گیری (بزرگ یا کوچک) بطور خاص مشارکت کارکنان تاثیر قوی بر نتایج از قبیل موارد زیر دارد : * افزایش بهره وری فردی « عملكرد شازماتى © رضايت شلان © انگیزه * حجم معاملات کاهش یافته گام های عملی نظرسنجی ‎yall‏ به شرح ذیل می باشد: 1- طراحی نظرسنجی نظرسنجی مختصری با دو یا سه سوال انتها باز ایجاد کنید که برای ایده هایی خاص درخواست پدهید که عملکرد سازمانی با خدمات به مشتریان را بهبود ببخشد. دراینجا چند نموته از سوالات برای نوشتن آمده که عبارتند از : * شما بطوز خاص چگونه تفا بهیودی در مورد شرکت ‎aS sr eel‏ كه عملكردتان را افزیش و تقویت نماید؟ ۳ * اگر شما مدیرعامل بودید. دو چیزی که شما را به انجام بهتر برآوردن نیازهای مشتریان سوق می داد چه بودند؟ * چه پیشتهادهای خاصی برای بهبود ‎Gal‏ که شرکت طی می کند دارید؟

صفحه 4:
استقرار نظرسنجی سوالات خود را در جایی بصورت آنلاین قرار داده و ازكاركتان برای ورود دعوت کنید. * جهت بوجود نیامدن حس ترس در ميان ان کارکنان. هرگ از آنان اطلاعات شخصی شان را نخواهید * در سه چیز با کارکنان ارتباط برقزار کنید 1) هدف از نطرسنجی 2) چگونه و چه زمانی شما اشتراک گذاری ‎wl‏ را برنامه ریزی می کنید. 3) شما قصد انجام چه چیزی با بازخوردها و ایده های آنان دارید. 3- تجزیه و تحلیل پاسخ ها نظرسنجی را برای حداقل یک هفته ترک کنید. زمانیکه بسته شد. کارشناسان اماری و ارزیابی واجد شرایط جهت تحلیل محتوا بر روی پاسخ ها داشته باشید. تحلیل محتوا یک راه برای ارزیابی پاسخ ای نظریاز بوده که در آن هر نظر طبقه بندی (و گاهی اوقات زیر طبقه بندی) شده و طبقه ها ارش گردیده و با توزیع خاصی مشخص می شود. 4- به اشتراک گذاری نتایج نتايج را می توان بطور "قطره چکاتی" یا در جلسه ای با حضور همه برررسی کرد. 5- اقدام كردن يك ایده در اینجا اینست که تیم وظیفه ای اقدام کننده از کارکنان جهت شناسایی و برر ها تشکیل گردد. این تیم ها وظیفه دارند بهترین ایده ها را شناسایی کنند و پس از ‎feat‏ ‏انتخاب و بطور عملی جهت بهیود مورد ارزیابی قرار دهند.

صفحه 5:
Creating Job ىلغش ‏ايجاد رضايت‎ Satisfaction Citizen Participation ‏مشارکت شهروندان‎ ۶ این نوع از بررسی اجازه می دهد تا کارکنان فرصتی برای به اشتراک گذاشتن ايده هاى خود و شرکت در یک چارچوب گسترده تر را دآشته باشند. اعضای کار گروه (تیم) نیز در حال توسعه شایستگی های بحرانی مانند تجزیه و تحلیل اطلاعات, حل مشکلات, تعریف فرآیندها, رهبری و برخورد با ابهام مى باشند. کارکنان در سازمان و شرکت ها استفاده

صفحه 6:
نیروی کا 3 0

صفحه 7:
برای کت اطلاعات تسیر ند وت سایت 1۱9۵۵0۱51۲۲ مراخعه اد ۱۸۵۲ Is

رایگان