کسب و کار فروش و بازاریابی

نظریه تاثیرات محدود – Limited Effects Theory

78-Limited-Effects-Theory

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریه تاثیرات محدود – Limited Effects Theory”

نظریه تاثیرات محدود – Limited Effects Theory

اسلاید 1: نظریه تاثیرات محدودLimited Effects TheoryMGTools.ir

اسلاید 2: عنواننظریه تاثیرات محدودنوعنظریهمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحی / برنامه ریزی / اجراموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحسازمانی/ فراسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: لازاراسفلد تأثیر پیام‌های ارتباطی بر نگرش و رفتار مخاطب را محدود و عمدتاً در جهت تقویت و استحکام عقاید و باورهای قبلی می‌داند. این نظریه برخلاف نظریه‌ی تزریقی، جریان ارتباط را دو مرحله‌ای می‌داند که طی آن پیام‌های ارتباطی از رسانه‌ها به واسطه‌هایی به نام «رهبران افکار» می‌رسد و از آن جا به میان مردم (پیروان) منتقل می‌شود. این نظریه یک نظریه در حوزه‌ی ارتباطات اجتماعی است و بیان می‌کند که تاثیر رسانه‌های اجتماعی در افراد محدود و در بسیاری از مواقع بی‌اهمیت است. این نظریه در سال 1940 توسعه پیدا کرد. در آن زمان مطالعات رسانه توسط دولت ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شده بود و این تحقیقات توسط احزاب سیاسی حمایت می‌شد. حوزه‌ی تحقیق نیز این بود که رسانه‌ها چگونه بهترین تاثیرات را بر تبلیغ کاندیداهای ریاست جمهوری دارند. با مطالعه‌ی مبارزات انتخاباتی فرض شد که رسانه‌ها سه نوع اثر را می‌توانند بر مخاطبین بگذارند:1- فعال‌کردن رای‌دهندگان شناور به یک تصمیم2- تقویت اولویت‌ها در رای دهندگان متقاعد شده3- تبدیل رای‌دهندگان متقاعد شده به تغییر اولویت‌هاتحقیقات نشان داد که رسانه‌ها در مورد اثر دوم، قدرت زیادی دارند و در مورد نوع تاثیر اول و دوم چندان قوی نیستند. نتیجه‌ی این تحقیقات این بود که مخاطبین چندان هم منفعل نیستند چرا که پاسخ به یک محرک آنطور که در نظریه سوزن تزریقی گفته شده بود غیر فعال، فوری و مکانیزمی نبود. در این مطالعات پاسخ به جای واسطه، مقاومت‌گیرندگان پیام‌ها بوده است. لذا ساختار این نظریه به صورت محرک- مقاومت - پاسخ می‌شود.لازاراسفلد محقق و توسعه‌دهنده این نظریه دریافت که ارتباطات اجتماعی در هر زمینه‌ای با ارتباطات غیر میانی ذاتی متصل است. به عبارت دیگر ارتباط بین اجزای یک گروه اجتماعی به پیام‌های اجتماعی منجر می‌شود. برای مثال اغلب حضور رهبران عقیده‌ای و فکری منجر به ایجاد یک مدل ارتباطی دو مرحله‌ای می‌شود.این نظریه سرآغاز نظریه‌های جدید ارتباطات اجتماعی شده است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطنظریه کاشت Cultivation Theoryنظریه وابستگی Dependency Theory نظریه سوزن تزریقی Hypodermic Needle Theoryنظریه ترغیب‌سازی Persuasion Theory مزایاساده بودن مفاهیم نظریهایجاد یک دید نسبتا خوب به ارتباطات اجتماعیکاربردهااستفاده در تبلیغات، بازاریابی و فروشبهبود ارتباطات با کارکنان و ذینفعان مختلف در سازمان‌های بزرگمعایبدر نظر نگرفتن بسیاری از عواملی که ارتباطات اجتماعی را عمق می‌بخشد.سخت بودن تبدیل این نظریه به کاربرد مناسب نسبت به سایر نظریه‌های ارتباطات اجتماعی

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان