کسب و کار فروش و بازاریابی

نظریه سگ نگهبان – Guard Dog Theory

110-Guard-Dog-Theory

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریه سگ نگهبان – Guard Dog Theory”

نظریه سگ نگهبان – Guard Dog Theory

اسلاید 1: نظریه سگ نگهبانGuard Dog TheoryMGTools.ir

اسلاید 2: عنواننظریه سگ نگهباننوعنظریهمراحل استفادهتجزیه و تحلیل /طراحی/ بازنگریموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: رویکرد مطالعه این نظریه و پیشنهاد آن توسط Donohue, Tichenor و Olienدر سال 1995 ارائه شد و نظریه سگ نگهبان به عنوان یک توسعه (اما متمایز) از دیدگاه سگ های دست آموز در نظر گرفته شده است . مدل گارد سگ نشان می دهد که روزنامه نگاری به وسیله سه عامل مشخص می شود . اول، رسانه های خبری که به عنوان حمایت از گروههای خاص در نخبگان قدرت عمل می کنند. دوم، تمرکز و رویکرد رسانه های خبری به چه کسی است . سوم، در زمان جنگ و یا رسوایی سیاسی. نظریه سگ نگهبان معتقد است که روزنامه‌ها و رسانه‌های اجتماعی ابتدائا از موسسات سیاسی مسلط، گروه‌های اقتصادی بزرگ و ارزش‌های ایشان حمایت می‌کنند. اما می‌توانند از آن سازمان‌ها انتقاد کنند و هنگامی که اعضای آن گروه‌ها آن سیستم ارزش‌ها را برهم می‌زنند و یا از هم انتقاد می‌کنند، آن‌ها هم از گروه‌های خاصی از آنان انتقاد می‌کنند. روزنامه‌نگارها حمایت‌هایی را از ساختارهای کنونی قدرت فراهم می‌کنند و البته گاه و بیگاه انتقاداتی از آن گروه‌ها و افراد نخبه و شاخص در ان گروه‌ها می‌کنند. در برابر یک سگ دست‌آموز رسانه، سگ محافظ گاه و بیگاه حملاتی را به افراد در قدرت انجام می‌دهند ولی آن‌ها بر روی اشتباهات و گناهان افراد تمرکز می‌کنند و نه بر روی کل سیستم. در واقع روزنامه‌نگاران به منابع رسمی و تعاریف رسمی از شرایط تکیه می‌کنند. آن‌ها از منابع رسمی برای افزایش پرستیژ خود بهره می‌برند و داستان و توهمی از واقعیت را حفظ می‌کنند. طرفداران این نظریه، یک حالت وسط را بین مدل Watchdog و تئوری Lap Dogدرنظر می‌گیرد و ادعا می‌کند که رسانه نه یک سگ دست‌آموز و در دامان قدرت و نه یک سگ تماشاگر و دیده‌بان مظلوم و ضعیف است. چراکه همچنان از نخبگان موضوعات مورد بحث رسانه‌ها را کنترل می‌کنند، و اخبار و اطلاعات جدیدی را برای روزنامه‌نگاران فراهم می‌کنند رسانه مانند یک سگ نگهبان برای کل جامعه عمل می‌کند. اما برای علاقه‌های خاص و علاقه‌های سیاسی گروه‌های نخبگان آن‌ها سعی در حفظ قدرت‌های سیاسی و اقتصادی می‌کنند. یکی از مهمترین نتایج این نوع فکر آن است که رسانه وضع موجود را حفظ می‌کند و استحکام می‌بخشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبط نظریه سگ کوچک خانگیLap Dog Theory مدل سگ نگهبانWatchdog Model مزایادارا بودن یک حرف محکم و پایدارکاربردهامدیریت برند و شهرت کنترل روابط درونی و بیرونی مدیریت فرهنگ سازمانیمعایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان