46 صفحه
376 بازدید
03 بهمن 1400

صفحه 1:

صفحه 2:
‎ene lene DICE Eb oe)‏ لا ‎Ballasts oft bes),‏ :2 فالت هم در مطالعات خود به جوانب روان شناختی وجامعه 2 .شناختی مدیریت توجه داشت به زعم بارنارد هم سازمان به منزله یک سیستم همکاری اس ؟ . ‎anes ee‏ ل لت

صفحه 3:
اصول مدیریت آموزشی فصل ششم ا ل ۱ ا ا اك 3002 ‎rere Teles‏ 1 ۱

صفحه 4:
‎er vere‏ ك2 ‎» ‏خصوصیات سیستم‎ « OS Rote nis ie ‏- عناصر یا اجزای سیستم ممکن است مفاهیم باشند. ‎rey 2531‏ ممكن است اشياء يا جيزها باشند. ‏-ممكن است عناصس سيستم انسان باشند. ‏-ويا ممكن است سيستم مركب از مفاهيم اشياءوانسان باشد. 1

صفحه 5:
اصول مديريت آموزشى فصل ششم

صفحه 6:
خواص عمومی سیستم ها ha b= Deo eae sed 5 nS la .همه سیستم. ظ دار لی‌خردم سیستم هستند- ۲ .هو سیستم دار لیتعدادی‌خردم سیستم, لسبت ۴ 0 ‏ل ا‎ pay ۱۳ ‏ا‎

صفحه 7:
خواص عمومی سیستم ها جد عا عاو Oe acre arene ‏فرلسیستم‌ها‎ .همه ا لك ار : همه سیستم‌ها »خرده سیستم و لحدهایبز رگتر- * ‎seal,‏ همه سیستم‌ها ولحدهایت حلیلی‌سیستم‌های 2

صفحه 8:
اصول مديريت آموزشى 7 ا الل ل ‎Ree‏ ‏ديكر قابل تشخيص نيست.

صفحه 9:
خواص عمومى سيستم ها محيط**+* ۳ 0 لا .همه سیستم. ها دار لی‌محیط ىج .لنواع محيط شاملمحيط قريبومحيط بعيد ميباشد- - "

صفحه 10:
اصول مديريت آموزشى فصل ششم محیط » مواد محیط » مواد ‎Ear ees:‏ انرزى » اطلاعات تست ها سس

صفحه 11:
خواص عمومی سیستم ها گرلینربه آنتروی ی موی * ال 0 بر ار ار ” .همه سیستم‌هابه آنتروپی‌جز یی دچارند- ۰

صفحه 12:
خواص عمومی سیستم ها WO ase as as ‏ا ا‎ Bee ee Ny Oy ee ‏.سيستم را يارلمتر ميكويند‎ 5-00-000١

صفحه 13:
خواص عمومی سیستم ها را ۹ . همه سیستم. ها ی ادر حا و شدندویا زوا لو لنحطاط 0 ,زیمانب ریلی‌سیستم ظ غيرقابلب ركشتلست " برلعیررسی‌ه سیستمی‌یاید سر گذشتان‌سیستم را - * .مطااعه کرد

صفحه 14:
نظریه عمومی سیستم ها .نظریه عمومی سیستم ها »اكتشاف علمى كلها وكليتهاست " هدف نظریه سیستمها ایجاد چارچوب نظری منظم برای * ‎EST oe TIED TO See eee:‏ ‎rence teen SOD‏ ۱

صفحه 15:
طبقه بندی سیستمها با توجه به ويرّكّى هاى مشترك به اشكال كوناكون اين " : طبقه بندى انجام شده است زتقسیم بندى لازلو 7 سيستم هاى كه شاملسطوح زيراركا نيكاركا- " ‎ieee‏ سیستم های که شاملفیزیکی»لنسانی»فیزیکی * بس انسانی‌است

صفحه 16:
طبقه بندی سیستمها 9 ‏ان‎ Ss شامل ل سيستم های‌مفهو مار سطویی‌هگلی)-) 1 تیش را ا ربا سیستمهای زنده رابه هفت سطح ياخته: حضو :اركاتيسم:كّروه:سازمان:جامعه وسيستع هاى ثرا ملى .طبقه بندى ميكند

صفحه 17:
طبقه بندى سيستمها نوربرت وينر سيستم هارابه" درترر. سف جر وبی سف 3 ۱

صفحه 18:
طبقه بندی سیستمها سیستم هارا براساس پیچیدگی ساختار وکارکرد " ا رات وى جهان هستى رابه نه سطح سلسله مراتبى تقسيم كرده " :است » به طوری که 2*0 ae er ‏ا‎ ‏ار‎ See Toe Sn

صفحه 19:
0 eee) ۱0 )) SSSR Ly Sas ‏سیستم های‎ SKC mae oie 000 ل .

صفحه 20:
سیستم های بیولوژیک ie nen oe co re er 0 aS ere]

صفحه 21:
سیستم های انسانی واجتماعی سطح لنسانی ۳ ۴ سیستم‌هاوسازمانهاولجت‌ای 0 * سيستمهاومتعا لوك 2

صفحه 22:
خواص ویژه سیستم های باز یادگرگون سازی جرخه فعاليت ها 0 5 igs Jai da pb lle 3 52000 e 1 ‏وهماهنكى‎ ae 7 ey

صفحه 23:
3 هرسيستمى براى تامين يا فراهم نمودن هدفى ايجاد مى " .شود هدف هر سيستم عبارت از وظيفه ووظايفى است كه آن " سيستم در ارتباط با سيستم هاى مجاوريا فراسيستم خود ,انجام می دهد م ‎es)‏ ا ار«

صفحه 24:
‎inputs‏ دروندادها ‏همه عناصرى كه وارد سيستم مى" شوند دروندادهای آن سیستم به .شمار مى روند ‏ماده »انرژی ءاطلاعات ‎reine‏ ال"

صفحه 25:
فرايندتبديل (ميان داد ) ‎trasformation process‏ در هرسیستمی »کار وفعالیتی " صورت میگیرد كه نه تنها دروندادها تغيير بيدا ‎en,‏ ۹ ضمن آن برارزش وسودمندی آن .افزوده می شود

صفحه 26:
05 بروندادها محصولاتی که سیستم به محیط یا به * دیگرسیستمها تحویل می دهد 7 وان ‎٩‏ در 7 ‎a‏ و ,درونداد لست

صفحه 27:
۱۳ cycle of activities aes Pert B ar ene ewer براى بررسى حدومرز ونيز دلايل رشد يا" فروياشى سيستم ها مطالعه جرخه فعاليت ,سیستم ضروری است

صفحه 28:
wile ts] Negative entropy نگانتروپی : ‎ali‏ اقداماتى كه براى خنثى كردن " آنتروپی صورت می گیرد اصطلاحا نگانتر وپی ۱۹ np hy ‏.نام‎

صفحه 29:
اصول مديريت آموزشى فصل ششم 0 DES) 1 re ‏سيستم به عنوان درونداد به داخل آن باز.‎ ene ۱ ‏ندادهای تم ب‎ ‏می شود تا مت از نتیجه کار خود‎ ‏می شوا‎

صفحه 30:
‎er vere‏ ك2 ‏1 ۱ ی _---- بازخورد لطر ثبت بازخورد منفى ‎Epes ‏ا ا‎ eee ‎Dynamic Stead Homeostasis y State

صفحه 31:
1 تفکیک وتخصص سيستم هاى باز به سمت كوناكُونى وتخصص " .گرایش دارند سازمان های اجتماعی به سوی چندگانگی * وپیچیدگی کار کردها ووظایف با ۳

صفحه 32:
۱9 2 ‏او‎ ‎&coordination در نتیجه تفکیک کارکردها* زا شدن امور ;1 0 در سیستم های باز به وجود می آیدکه .فعالیت های سازمانی را یکپارچه کند

صفحه 33:
‎er vere‏ ك2 ‏سس ‏02 | ‎Maltifinality earl ii ag ‎1 eee ‏وجود هم پایانی وچند پایانی بدان معناست که دگرگونی سیستم هالزوما از یک عامل جبری پیروی نمی کند وریفتار انها ممکن ‎ree‏ 1

صفحه 34:
روابط میان مفاهيم ۱ مفهوم سیستم القّا کننده همه مفاهیم یا * 1 همه اين ويزكى ها با يكديكر ييوند داشته " . وهمديكررا تعيين مى كنند

صفحه 35:
رويكرد سيستمى جانسون وهمكاران (0©768)نظريه" سيستم هارا مبناى رويكردسيستمى 11 ار داده و تسد ررك سیستی,وتحلیل, سیستمی ار محتزدات. .مفاهیم فرعی آن درنظرگرفته اند

صفحه 36:

صفحه 37:
اصول مديريت آموزشى ‎é =‏ 5 5 « نظربه سیستمی سازمان » تم اجتماعی |

صفحه 38:
محيط ‎ae‏ ‎il Ny‏ پرندادها ۱ سیستم 7 دروندادها تب ری ترا هس و تسس دگرگونی eae ‏خدمات‎ شکل ۶-۲: مدل کلیسیستم باز

صفحه 39:
اصول مديريت آموزشى فصل ششم ‎es‏ ‏0- جا اسث. 2 ۳9

صفحه 40:
اصول مديريت آموزشى 7 ‎o)‏ ا ا ‎ee men Cpe erie‏ كه مشثرک دارد. ‎۳ Be wr eye ce Wr Ne rin a

صفحه 41:
فلشفه نيت فلسفه سيستمى طريقه اى براى ربط دادن انديشه " ها »اصول وقوانين ييجيده ومعنادار ساختن آنها تلقى مى .شود " اكرما جهان را به عنوان يك سيستم بزرك بدانيم ودرآن " ل ل ا ‎ee‏ ا ال ل ك2 اموررا به صورت مدل دروندا د -برونداد تصور كنيم ,درحقیقت ما فلسفه سیستمی رابرگزیده ایم

صفحه 42:
مدیریت سیستمی ‎Ne EEE E‏ ل ان ‎EE‏ 2 1 اك ‏:چهارویژگی فلسفه مدیریت سیستمی * ‏هنمداری) * ‏کیت عار یگ * ‎0 etip cers ‎0" ew)

صفحه 43:
جهارمرحله تصميم كيرى درمديريت سيستمى تعیین‌سیستم. (تصمیم 0 0 طرلحىوليجادسيستم (تعيينروثمناسبب رلى© " ا ل ‎OEE OBE‏ 0 بازنكرووارزيابوسيستم (نحوه ارزشيابىوسنجش*6 " عملکود برلیرسیدن‌به لثربخشیو کار ‎(A‏

صفحه 44:
۳ ‏پا‎ ES eo DELON TE ee rEaT TLE ‏.باتحليل سيستمى رابطه نزديك دارند‎ جوانب مختلف سيستم اعم از خدمات اهداف " تسهيلات وماموريت ها نياز به مطالعه ومداقه دارند وبراى كارآيى واثربخشى سيستم نياز به تحليل " ,وتصمیم گیری ومدل سازی است

صفحه 45:
رویکرد سیستمی ونظریه سازمان نظریه سیستم ها ونظریه جدید سازمان با یکدیگرپیوند * ,نزدیکی دارند . نگاه هردو کل نگری است اك سیستم باز (نظریه های‌جدید) وبسته (نظریه هایْ* * قدیم ) در نظریه هایمدیریت وب " ىيازفا ‏هم‎ Syuer isu

صفحه 46:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
25,000 تومان