سایر تحقیق و پژوهش

نظریه های مشاوره و روان درمانی گروهی

ravan-darmani-09

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریه های مشاوره و روان درمانی گروهی”

نظریه های مشاوره و روان درمانی گروهی

اسلاید 1: ارائه:نظریه های مشاوره و روان درمانی گروهی

اسلاید 2: گشتالت درمانیدرمان گشتالتی توسط فردریک پرلز و همسرش لورا در دهه ۱۹۴۰ گسترش پیدا کرد، با کل فرد سر و کار دارد و یک روش پدیدارشناسی است. در این روش بر مسئولیت افراد و توانایی آنان در تعیین تجارب زمان حالشان و بر تجارب مراجعه و درمانگر تاکید دارند. گشتالت درمانی بین فرد و دیگران مرز مناسبی قائل است. مادامی که فرد از مرز بین خود و دیگران اطلاع کافی ندارد در تماس و گاهی او اختلال ایجاد می شود که منجر به اختلال روانی می شود.

اسلاید 3: درمانگران گشتالتی تجارب و تمرین های خلاقی برای تسهیل آگاهی فرد ایجاد می کنند، به موازات درمان فردی گروه درمانی نیز بخش بسیار مهمی به شمار می آید. مبنای فلسفی این رویکرد آن است که انسان برای رسیدن به تمامیت و یکپارچگی اندیشه، احساس و رفتار خود همواره تلاش میکند و بر این باور است که انسان دارای قابلیت شناسایی تاثیرات مسائل گذشته به مشکلات زمان حال خود می باشد. درمانگر مراجعان را کمک می کند تا به تعبیر و تفسیر وضعیت خود بپردازند، فنون و روش های این رویکرد متنوع بوده و تسهیل کننده های قوی برای ابراز احساسات مراجع و کمک به آنان در تماس هرچه نزدیکتر با تجارب زمان حال آنهاست.

اسلاید 4: گشتالت درمانی در گروه:گشتالت درمانی اصطلاحی است درباره یک نوع بی نظیر از روان درمانی از فردریک پرلز و همکارانش. گشتالت درمانی نخستین بار در ۱۹۴۹ در عنوان کتاب پرلز و همکارانش مورد استفاده قرار گرفت.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید