صفحه 1:

صفحه 2:
‎Ae‏ 1 090 را

صفحه 3:

صفحه 4:
ا ۱0۳[ ۳ | رابطه و پیوند بین و ياسخ شرطی ‎Saw lS you‏ ابزاري, ال مواردى از اين قبيل ‎dbo‏ ۳

صفحه 5:
‎ae me‏ شامل نظریه ‎Brent | Beg‏ ركان ارا تا غیره است. ۳۳ ۳ نظریه و يادكيرى ۳ ناشى از شناخت, ادراک ‎(perception)‏ و بصيرت (12510118) مبدانند. از دیدگاه نظریهیردازان شناختي, یادگرفتههای جدید فرد با ساختهای شناختی قبلی او تلفیق مشود این عده بر این باورند ‎aS‏ ‎OL >> S ws pSoL‏ > ار ]| 5

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:
۳ ۳ ee ee ge oS ‏ار ار‎ cul so po ‏ار‎ ngllius cunts wb 259 i ‏دهد, سپس مطالب داده شده را مرتب کند‎ ‏ی‎ PEP See ee ee are] ١ 2 ‏دهد که یاد گرفته است. به بیان‎ aslo Lb ‏هدفهای شناختی با آنجه شاكرد‎ 9 ‏سروكار دارد. در این حیطه, هد‎ . 0 8 ‏ا رت‎ ‏غیرمحسوس مرتب شده است. هدفهای‎ ‏يادكيرى در حيطهى شناختى بز اسابل‎ ا ال ا ل ا 0

صفحه 11:
همانطور که ملاحظه میشود, این ۲ ۳۳۰ ‎eee TR cn Sed ee ce eC De elo‏ شکل آن ( ارزشیابی و قضاوت ) منتهی هدفها 7 ا ‎PSE en Peeeome‏ بى ب ‎Loo. SRS Tear rd‏ به هر سطحی از رشد فکری, ۱۱ ‎Lo‏ ۱ ‏پیشین طی شده باشد؛‎ ‏را‎ are reid a SPR OPO serie h ec n pe reas pereneeee) 0 اندازهگیری موفقیتهای تحصیلی نیز بهوسیلهی بازگفتن حقایقی صورت میگیرد که یادگیرنده به حافظهی خویش ‎eee Pe gee ee oe) epee‏ زا براى به كار بردن محفوظات فراهم شده است اما از آنجایی که بین دانستن و توانستن و انجام دادن فاصلهی

صفحه 12:

صفحه 13:
‎ral eet) oa)‏ وت در حيطهى ‏ص0۳ بر ا ماشه يا بده را به خاطر سيرده كه در جريان اموز ‎pe‏ 00001 است. ‎E9i Ql‏ 1.92 11,9 ند« روانشناختی یادآوری را بیش از 5 3۹ دیگر» ‎Petey‏ و يادكيرى در اين سطح صرفا جنبهيى حفظى دارد. تاكيد بر شناخت بهعنوان يادآورى» شامل 0000 6 فهمیدن» بینش يا

صفحه 14:
در این سطح از یادگیری؛ ۳ | خواسته را ۱ طلاعات 3 معلوما 2 ا ا م 0 آورد. | در این مرحله شا ‎re “i‏ ۳ شناخت واقعیتهای مشخص؛ شناخت راهها و وسايل برخورد با امور ‎ges Se ee ener‏ شب 3 ۳۹ شناخت ‎ea pt. wa Py‏ شاگردان را وادار مبکند مطالب ۲ اطلاعات 2 رایبه دهن الو ار ۰

صفحه 15:
ار شناخت؛ برای تمام سطوح بالاتر بادگیر؟ بهعنوان یک پایهی لازم محسوب شده است ؛ مثلا شاگردی ‎aS‏ ‏جدول ضرب را نداند يا اصول و قوءانن. علم.. .ايه خاطل ‎aula;‏

صفحه 16:

صفحه 17:
‎Pola.‏ بیآنکه بان آن مه ب فى ‎Aaa Pa) pve a Op aren | | ews‏ ‎٩ Sl ere wee se ‏سطح مستلزم اكاهى از اصول و‎

صفحه 18:
‎dy |‏ ( ‎men‏ به شكل و 56 حت ‎Ee lgino 5‏ آن ها دكركون شود ترجمه نامیده ميشود. . غالبا توانایی فرد ‎il‏ ‏ترجمه» به داشتن ۳ ۳ مناسب وابسته ‎foul‏ ۳ 2 5 ‎ee 6 ee‏ الاك ا كال 3 ‎loon ce‏ ‎

صفحه 19:
interpretation -u 1 ‏فصر املك و‎ ‏تنظیم محد‎ oa ‏آنها‎ ۳ ‏اندیشهها» به صورت ترکیبی تازه»‎ ‏ذهن فرد باشد. در واقع تفس(‎ ‏سر‎ Igi,le 9 IggolS ngor,i ‏درک تدابیر گوناگون 4 كار رفنه در‎ ‏انتقال مفاهیم و یک نوع بازیابی‎ ۰ Pe nroerT] Mae See eer) C-y ‏تفسیر شامل توان تشخیص نکات‎ ‎Iho a ee er |‏ © دءءا 8 ]5 وی :مج

صفحه 20:
extrapolation -~ oe Oe heen roe) Pepe eee 7 ‏لا‎ ‎9 ‏ا‎ Il, ‏بتواند‎ ۳۹۹ ‏تفسير كند و نيز بتواند روالها و رو‎ ‏فراتر از دادهها و يافتهها كسترش د‎ ‏د‎ AE Sey ee ‏در نتیجه» ید‎ ‏با شرایط توصيف شده در مطلي اصلی‎ BOK en Peek weg ere FIDE ToT 9 OF ENS 5 Ps ‏بايد بتواند ا منظور شده‎ ۳۰۱۰۳۱ ‏متن با مقالهی علمی راانه ورا‎

صفحه 21:

صفحه 22:
است از توانايى كاربرد اصول فرضیهها, فضیهها و مفاهیم | ديكر در وضعيت و موقعيت 0 ۰ هيجكونه راهحلی انا شود ‎be‏ ‏است. ‏در این سطح, وقتی به فراگیرنده مسالهی تازهای داده مبشود» او ‎plas‏ ‏اك ون مساله را حل میکند بدون اینکه لازم باشد به او گفته شود از کدام مطلب انتزاعی استفاده كند. . مانند ‎Lad‏ 0

صفحه 23:
~ analysis

صفحه 24:
دارند. . در فهمیدن» 251 ‎Pe.‏ ‏4 3 ل ‎Jacl g lgoroxi‏ مناسب 3 ا ‎SSR‏ سهد جديد. در ‎ed‏ ۳۰۳۹ در تحلیل؛ 00 32 مطلب به اجزای تشکیلدهندهی آن و 0 تال آن ها تأکید میشود؛ به عبارت دیگر لكا در سطح تحلیل متضمن داشتن ‎ey‏ ا ل ل ‎acy PC‏

صفحه 25:

صفحه 26:
در ۳۳ ۳ يادكيرنده ‎i.‏ ‏عواملى را که در مرحلهی ز ‎aed‏ 0 ا 7 : ۱ ترکیب» مستلزم درهم الكل سوم م لاك ‎Ses eed 0‏ صورت یک کل تازه ‎a‏ از دا میاه عم ام و ۱۳۲۱

صفحه 27:
ارزشیابی ‎evaluation‏ ‏3 قضاوت ‎judgement‏

صفحه 28:
باشد - احساس و ككل دونف که دانش يكساني دارند نسیت آگاهي هایشان ميتواند يكسا ‎awl‏ 0 0 51 ntlole aloa> ‎gublasl‏ كه ‎wv?‏ ۳1 آموختن ایجاد

صفحه 29:
جیطه عاطفي 5 سطح دارد : ae wraiosMe): -1 293 S149 al> yo yl 52 - ( 5.5L 0 ‏کند - سوال مي پرسد‎ ‏انيس ( نت‎ ‏را‎ Ce adel 3- سكيد ‎ie‏ ‏پیشرفت ارزش قائل میشود 0 فراتر از < و ميدهد ‎١‏ ‏تا : ارزش هات محا را كه به ان اعتقاد دارد در هم ادغام ميكند و بين 1 ‏ل‎ xiSr0 sais 025 Igil » dgturo LS ails abuby ow ‏آموخته‎

صفحه 30:
١

صفحه 31:
= 5 con I: 3 ‏كد‎ ‎0 ‏اجام‎ 5 ار ها

صفحه 32:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان