پزشکی و سلامت پرستاری و پیراپزشکی

نظریه ها و کاربرد آن ها در روان درمانی گروهی

darman-grohi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۱ اسلاید تمامی اسلاید ها برگرفته شده از مطلالب به روز و کتاب های معتبر علمی و مورد تایید اساتید علوم پزشکی بیرجند میباشند. و تمامی تصاویر به کار برده شده در اسلاید ها منحصر به فرد بوده وفقط برای این اسلاید ها طراحی شده اند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
732 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریه ها و کاربرد آن ها در روان درمانی گروهی”

نظریه ها و کاربرد آن ها در روان درمانی گروهی

اسلاید 1: نظریه ها و کاربرد آن ها در روان درمانی گروهی

اسلاید 2: ماهیت نظریه ویژگیهای یک نظریه ی رسمی : مجموعه ای از پیش فرض ها و فرضیه هاست که مباتی منطقی و فرضیه های اثبات شذه رشته ای را که نظریه به آن مربوط میشود را بیان میکنند.در هر نظریه مجموعه ای از تعریف و اصطلاحات و مفاهیم وجود دارد.بیان پیش فرضها و تعاریف ساخت فرضیه های را ممکن میسازد .فرضیه ها اساسا پیش بینی میکنند که آیا نظریه معتبر است یا خیر

اسلاید 3: ویژگیهای یک نظریه ی رسمی :نظریه نه تنها حقایق و روابط جدیدی را پیش بینی میکند بلکه انسجام و سازماندهی آن را در یک قالب معنی دار امکان پذیر میسازد.پیش فرضها و فرضیه های اثبات شده یک نظریه بر اساس مشاهدات و تجارب به وجود می آیند .مراحل یک نظریه شامل ازمایش کردن ،تغییر و اصلاح یا بازسازی و آزمایش دوباره و در نهایت یک فرایند مستمر است

اسلاید 4: تعریف نظریه گروهی از قوانین یا روابط سازمان یافته که توضیحاتی را درباره یک رشته علمی ارائه میدهد.

اسلاید 5: شاخص های ارزشیابی نظریه : دقت و روشنی : نظریه ها مبتنی بر قواعدی هستند که باید کاملا روشن و شفاف باشند .نظریه ها باید در صورت امکتن از تعاریف عملیاتی استفاده کنند تا بتوانند اعمال و روش های آن ها را سنجید . نظریه ها در عین وضوح باید کوتاه و دقیق باشند .جامع بودن : نظریه ها در تلاش برای پیشگویی حوادث و رویداد ها با یکدیگر متفاوتند.در کل هر چه نظریه جامع تر باشد در سطح وسیع تری قابل استفاده است.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید