روانشناسی و روانپزشکی

نظریه یادگیری پاولوف

nazariye_yadgiri_pavlef

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 15 اسلايد نظریه یادگیری پاولوف برای ارائه در کلاس های روانشناسی مناسب برای دانشجویان و اساتید کامل و قلم روان قیمت مناسب با کد تخفیف mohammad.zarghi تخفیف بگیرید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1679 بازدید, 6 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریه یادگیری پاولوف”

نظریه یادگیری پاولوف

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: نظریه یادگیری پاولوف

اسلاید 3: مشاهدات تجربیایجاد بازتاب شرطیپاولوف بیان میکند که ما یه محلول رقیق از نوعی اسید را به دهان سگ میریزیم سگ باحرکات شدید دهان محلول را بیرون میریزد ودر همان حال مقدار زیادی بزاق ابتدا در درون دهان وبعد برون دهان جریان می یابد گه اسید را رقیق می کند و مخاط دهان را شستشو می دهد حال به ازمایش دوم میپردازیم درست پیش از ریختن محلول به دهان اسید با یک عامل بیرونی مثل صدای زنگ چندین بار حیوان را تحت تاثیر قرار میدهیم باتکرار صدا به تنهایی، همان واکنش بطور کامل انجام میشود .

اسلاید 4: اصطلاحات شرطی شدن پاولوفی و شرطی شدن کلاسیک مترادف اند.اجزای ضروری برای ایجاد شرطی شدن کلاسک :الف) محرک غیر شرطی(us )ب) پاسخ غیرشرطی (uR)ج) محرک شرطی ((csد)پاسخ شرطی ((CR

اسلاید 5: خاموشی آزمایشیوجود پاسخ شرطی به محرک غیر شرطی وابسته است وبه همین دلیل است که پاولوف محرک غیر شرطی را تقویت کننده نام نهاد.اگر پس از آنکه پاسخ غیر شرطی بوجود آمد،محرک غیرشرطی به طور مکرر ارائه شود،اما محرک شرطی به دنبال آن نیاید،به تدریج پاسخ غیرشرطی ناپدید میشود که در اینحالت خاموشی آزمایشی رخ داده است.

اسلاید 6: بازگشت خود به خودیمدت زمانی پس از خاموشی اگر دوباره CSدوباره به حیوان ارائه شود CR بطور موقتی بازگشت میکند.در اینحالت هرچند که بین CSوUSهمایندی بیشتری رخ نداده CR بطور خودبه خو دی بازگشت کرده است.

اسلاید 7: شرطی شدن در سطح بالاترپس از آنکه CSبرای چندین بار باUSهمراه شد میتوان از آن بعنوان Usاستفاده کرد.یعنیCSاز طریق همراه شدن باUS خاصیت تقویتی پیدا میکند و میتوان آن را باCSدیگری همراه کرد تا موجب بروز CRشود.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید