صفحه 1:
صفحه 2:
aE perc ICRU We
ae ۷ مه 7 7 ۳
وروات شتاسی یات گیو ی
صفحه 3:
صفحه 4:
1 ۱
خواستكام: الم
معناى2
لغویهانتشکلکل
نقطه شروع: مفاهیم نسبتا انتزاعی پیرامون طبیعت
ادرای تفکرو ساخت تجربه روانی
موارد مورد تاکید روان شناسان
صفحه 5:
صفحه 6:
اين کار برای میمون ها بسیار دشوار بود و فقط میمونی به نام سلطان
.توانست با استفاده از قوطی به موز ها برسد
>
میموندیگرنیز ت-وانستند اینمسل را حلک نند ولییا با کمکهیگرار6
.وا بادیدناینک ار از سایر میمونظ قادر بر لنجام ایزکار شدند
صفحه 7:
نتیجه آزمایش آول:میمون های ناظر با دیدن چگونگی دستیابی
میمون های دیگر به موز سعی می کردند در درجه اول قوطی را
بیدا کنند و در درجه ی بعد از 5 به عنوان سکوی برتاب
i, bp is ee پیدا a و در مرحله
بعد با لستفاده از قوظريه «هدفدستيبيدا
.میکرد
اين حالت(دور زدن)از ویژگی های مهم این رفتار
صفحه 8:
آزمایش دوم:مساله جوبدستی
1 قرار دادن مشوقی مانند موز بیرون از ققس
2"استفاده از يك يا جند جوب به عنوان ابزار
در اين ازمايش سلطان توانست با وص ل كردن دو تكه جوب به هم ابزارى
.مانند جوب ماه ىكيرى را درست كند و به موز ها دست يابد
صفحه 9:
صفحه 10:
كشتالتى بنا بر تعريف فوق با
اختلاف اساسی داشتند زیرا ثرندایک اعتقاد
داشت که یادگیری از طریق کوشش و خطا
ورت میگیرد
امار
صفحه 11:
مبدان:عبارت است از یک نظام دارای ارتباط درونی و پویا که هر قسمت از آن بر روی
قسمت های دیگر تاثیر می گذارد.
مهم ترین ویژگی میدان:هیچ عنصر آن
جدا از بقیه عناصر میدان وجود ندارد.
صفحه 12:
L > تاکید میکنند,نه بر شع
برای لوین,تنها اموری که به طور هشیار تجربه میشوند؛میتوانند بر رفتار
.تاثیر بگذارند
صفحه 13:
صفحه 14:
فکر کردن پیرامون همه اجزای لازم برای حل
مسئله و در نهایت رسبدن به تاسخ
صفحه 15:
مقایسه نظریه پردازن
كشتالتى و ديكر نظريه
و ooh
صفحه 16:
انتقالاگهانیو کام از مرحله پیشاز-1 ie
مسئله به مرحله مسئله a
( 2 عملروحصل از حلمسله معمولا یک عماكرد هعورو
J خالی از اشتباه است.
حفظ طولانیمد تواه حلب دسنلمدم در-3
استایحله
صفحه 17:
صفحه 18:
ات سح
27
صفحه 19:
كد مورس
۰۰۰ ۰ ۰ ۳
iii 1ل
صفحه 20:
مفهوم:عناصری که از لحاظی مانند رنگ یا شکل ویا... باهم شباهت دارند به
صورت یک گروه درمی اي
XXXXXX
000000
XXXXXX
000000
XXXXXX
000000
صفحه 21:
مفهوم :يبان ميكند كه سازمان ادراكى به نحوى تشكيل ميشود كه بتواند براساس
يك زنجيره قانون مند يك الكوى تكرار شونده را ادامه دهد.
صفحه 22:
مفهوم:ادراک هر شکل متاثر از زمینه شکل است.
صفحه 23:
صفحه 24:
2 2 ورس سور سورد |
كه اين ادراك به صورت خفيف تر به شكل يك (رد)يايدار بماند.
درنتيجه اطلاعات نيز كم وبيش توسط فرایندهای عصبی, در حافظه ذخیره
صفحه 25:
اعرسم 7 سای A
صفحه 26:
از نظر روان شناسان گشتالت,فراموشی به دلیل
به خاطر سپردن طوطی وار صورت میگیرد
صفحه 27:
فراموشی در سه حالت
2-فراموشی زمانی پیش می ایدکه ود حافظه ای در نتیجه تعامل با آنبوه ردهای
حافظه ای مشابه دیگر به صورت تحریف شده درایند.
- 2 4
ع اثر تداخل است كه ادر دران رد هاى احافظة اى به دليل 5 يس كستر
صفحه 28: