تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 28 اسلاید با نام و نامیه خداوند.پاور پوینت حاضر، پاورپوینتی کامل از نظریه گشتالت و بحث قوانین و اصل های آن است که برای کتاب های روان شناسی یادگیری از قبیل دکتر حسن شعبانی،دکتر زارع و….جواب گو میباشد. درپناه حق.محسن هادی نیا

محسن

صفحه 1:

صفحه 2:
aE perc ICRU We ae ۷ ‏مه‎ 7 7 ۳ وروات شتاسی یات گیو ی

صفحه 3:

صفحه 4:
1 ۱ خواستكام: الم معناى2 لغوی‌هانتشکل‌کل نقطه شروع: مفاهیم نسبتا انتزاعی پیرامون طبیعت ادرای تفکرو ساخت تجربه روانی موارد مورد تاکید روان شناسان

صفحه 5:

صفحه 6:
اين کار برای میمون ها بسیار دشوار بود و فقط میمونی به نام سلطان .توانست با استفاده از قوطی به موز ها برسد > میمون‌دیگرنیز ت-وانستند اینمسل را حلک نند ولی‌یا با کمکهیگرار6 .وا بادیدن‌اینک ار از سایر میمونظ قادر بر لنجام ایزکار شدند

صفحه 7:
نتیجه آزمایش آول:میمون های ناظر با دیدن چگونگی دستیابی میمون های دیگر به موز سعی می کردند در درجه اول قوطی را بیدا کنند و در درجه ی بعد از 5 به عنوان سکوی برتاب ‎i, bp is ee‏ پیدا ‎a‏ و در مرحله بعد با لستفاده از قوظريه «هدفدستيبيدا .میکرد اين حالت(دور زدن)از ویژگی های مهم این رفتار ‎

صفحه 8:
آزمایش دوم:مساله جوبدستی 1 قرار دادن مشوقی مانند موز بیرون از ققس 2"استفاده از يك يا جند جوب به عنوان ابزار در اين ازمايش سلطان توانست با وص ل كردن دو تكه جوب به هم ابزارى .مانند جوب ماه ىكيرى را درست كند و به موز ها دست يابد

صفحه 9:

صفحه 10:
كشتالتى بنا بر تعريف فوق با اختلاف اساسی داشتند زیرا ثرندایک اعتقاد داشت که یادگیری از طریق کوشش و خطا ورت میگیرد امار

صفحه 11:
مبدان:عبارت است از یک نظام دارای ارتباط درونی و پویا که هر قسمت از آن بر روی قسمت های دیگر تاثیر می گذارد. مهم ترین ویژگی میدان:هیچ عنصر آن جدا از بقیه عناصر میدان وجود ندارد.

صفحه 12:
‎L >‏ تاکید میکنند,نه بر شع ‏برای لوین,تنها اموری که به طور هشیار تجربه میشوند؛میتوانند بر رفتار .تاثیر بگذارند ‎

صفحه 13:

صفحه 14:
فکر کردن پیرامون همه اجزای لازم برای حل مسئله و در نهایت رسبدن به تاسخ

صفحه 15:
مقایسه نظریه پردازن كشتالتى و ديكر نظريه و ‎ooh‏

صفحه 16:
انتقالاگهانیو کام از مرحله پیشاز-1 ‎ie‏ ‏مسئله به مرحله مسئله ‎a‏ ( 2 عملروحصل از حلمسله معمولا یک عماكرد هعورو ‎J‏ خالی از اشتباه است. حفظ طولانی‌مد تواه حلب دسنلمدم در-3 استای‌حله

صفحه 17:

صفحه 18:
ات سح 27

صفحه 19:
كد مورس ۰۰۰ ۰ ۰ ۳ iii ‏1ل‎

صفحه 20:
مفهوم:عناصری که از لحاظی مانند رنگ یا شکل ویا... باهم شباهت دارند به صورت یک گروه درمی اي XXXXXX 000000 XXXXXX 000000 XXXXXX 000000

صفحه 21:
مفهوم :يبان ميكند كه سازمان ادراكى به نحوى تشكيل ميشود كه بتواند براساس يك زنجيره قانون مند يك الكوى تكرار شونده را ادامه دهد.

صفحه 22:
مفهوم:ادراک هر شکل متاثر از زمینه شکل است.

صفحه 23:

صفحه 24:
2 2 ورس سور سورد | كه اين ادراك به صورت خفيف تر به شكل يك (رد)يايدار بماند. درنتيجه اطلاعات نيز كم وبيش توسط فرایندهای عصبی, در حافظه ذخیره

صفحه 25:
اعرسم 7 سای ‎A‏

صفحه 26:
از نظر روان شناسان گشتالت,فراموشی به دلیل به خاطر سپردن طوطی وار صورت میگیرد

صفحه 27:
فراموشی در سه حالت 2-فراموشی زمانی پیش می ایدکه ود حافظه ای در نتیجه تعامل با آنبوه ردهای حافظه ای مشابه دیگر به صورت تحریف شده درایند. - 2 4 ع اثر تداخل است كه ادر دران رد هاى احافظة اى به دليل 5 يس كستر

صفحه 28:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان