علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

نفوذ دشمن و دوره های دوازدهم ریاست جمهوری و دهم مجلس شورای اسلامی

nofooz_va_doreye_12_riasat_jomhoori_va_10_majles

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نفوذ دشمن و دوره های دوازدهم ریاست جمهوری و دهم مجلس شورای اسلامی”

نفوذ دشمن و دوره های دوازدهم ریاست جمهوری و دهم مجلس شورای اسلامی

اسلاید 1: امام حسین:من حاول امرا بمعصیه الله فقد افوت لما یرجو ولقد اسرع لما یحذر

اسلاید 2:

اسلاید 3: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه24شهریور«مبارزه با استکبار که آمریکا مصداق اتمّ آن است، تعطیل‌بردار نیست. خودتان را برای ادامه مبارزه آماده کنید» و «نیروهای مؤمن و اصیل و معتقد، خودشان را آماده کنند و آماده کار اقتصادی و فرهنگی و سیاسی باشند... دشمنان شب و روز نمی‌شناسند، ما هم بایستی شب و روز نشناسیم و همه آماده باشیم».

اسلاید 4: امام خمینی(ره)ما تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه می کنیم و تا آن را به جایش ننشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم و به تمام مبارزان راه آزادی کمک نکنیم تا آنها را شکست دهند و خود مردم ایران سرنوشت خویش را به دست گیرند، از پای نمی نشینیم.(صحیفه نور، ج11،ص285)

اسلاید 5:

اسلاید 6: امام خمینی(رحمت الله علیه)تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیممستند سیاهه جنایت

اسلاید 7: پسا برجام پاسخ به یک پرسشچرا رهبری در شش سخنرانی پس از برجام نسبت به موضوع نفوذ دشمن هشدار دادند ؟

اسلاید 8: امام و گفتمان سوم1- سلطه گری2- سلطه پذیری3- سلطه ستیزی

اسلاید 9: سه راهبرد آمریکا در مقابل گفتمان سلطه ستیزی تاکنون1- جنگ سخت2- جنگ نیمه سخت3- جنگ نرم نفوذ

اسلاید 10: نفوذ دشمن پس از صلح و توافق

اسلاید 11: امام علي (ع) درعهدنامه‏ي خود به مالک اشتر (مطالعه نامه ی 53 نهج البلاغه) وَ لاَ تَدْفَعَنَّ صُلْحاً دَعَاکَ إِلَیْهِ عَدُوُّکَ و لِلَّهِ فِیهِ رِضًا فَإِنَّ فِی اَلصُّلْحِ دَعَةً لِجُنُودِکَ وَ رَاحَةً مِنْ هُمُومِکَ وَ أَمْناً لِبِلاَدِکَ وَ لَکِنِ اَلْحَذَرَ کُلَّ اَلْحَذَرِ مِنْ عَدُوِّکَ بَعْدَ صُلْحِهِ فَإِنَّ اَلْعَدُوَّ رُبَّمَا قَارَبَ لِیَتَغَفَّلَ فَخُذْ بِالْحَزْمِ وَ اِتَّهِمْ فِی ذَلِکَ حُسْنَ اَلظَّنِّ وَ إِنْ عَقَدْتَ بَیْنَکَ وَ بَیْنَ عَدُوٍّ لَکَ عَدُوِّکَ عُقْدَةً أَوْ أَلْبَسْتَهُ مِنْکَ ذِمَّةً فَحُطْ عَهْدَکَ بِالْوَفَاءِ وَ اِرْعَ ذِمَّتَکَ بِالْأَمَانَةِ وَ اِجْعَلْ نَفْسَکَ جُنَّةً دُونَ مَا أَعْطَیْتَ فَإِنَّهُ لَیْسَ مِنْ فَرَائِضِ اَللَّهِ شَیْ‏ءٌ اَلنَّاسُ أَشَدُّ عَلَیْهِ اِجْتِمَاعاً مَعَ تَفَرُّقِ أَهْوَائِهِمْ وَ تَشَتُّتِ آرَائِهِمْ مِنْ تَعْظِیمِ اَلْوَفَاءِ بِالْعُهُودِ

اسلاید 12: رهبر معظم انقلاب«تصمیم‌گیری، تشخیص، گذشت از دنیا؛ اقدام خواص برای خدا در لحظه لازم است که تاریخ و ارزش‌ها را نجات می‌دهد و حفظ می‌کند. اگر تامل کردید و وقت گذشت، دیگر فایده ندارد»

اسلاید 13: رهبر معظم انقلاب«متن فراهم آمده به دقت در مجاری قانونی بررسی و در صورت تصویب راه‌های نقض عهد از سوی طرف مقابل بسته شود»،وقاتلوا ائمه الکفر بانهم لا ایمان لهم

اسلاید 14: ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ بیانات در دیدار مسئولان نظام و سفراى کشورهاى اسلامى ملّت ایران باید متّحد باشد. از این قضایای هسته‌ای و غیر هسته‌ای و مانند اینها، دودستگی درست نشود که هر دسته یک‌جور بگویند -بالاخره یک کاری است دارد انجام میگیرد، مسئولینی دارد، دنبال میکنند؛ ان‌شاءالله آنچه منافع ملّی است تشخیص بدهند و دنبال آن باشند- بین مردم نباید دودستگی به‌وجود بیاید. دشمن این را میخواهد.

اسلاید 15: استراتژی دشمن پس از برجام1- تصویب برجام اختلاف در درون حاکمیتعدم تصویب دو دستگی در داخل مردم رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه:دشمنان به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار مردم بویژه جوانان هستند

اسلاید 16: مائده/91إنَّما يُريدُ الشَّيْطانُ أَنْ يُوقِعَ بَيْنَكُمُ الْعَداوَةَ وَ الْبَغْضاءو جز اين نيست كه شيطان ميخواهد بين شما عداوت و خشم بيندازدوَ قُلْ لِعِبادي يَقُولُوا الَّتي‏ هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ الشَّيْطانَ يَنْزَغُ بَيْنَهُمْ إِنَّ الشَّيْطانَ كانَ لِلْإِنْسانِ عَدُوًّا مُبيناً (اسراء/53)و به بندگانم بگو سخنى كه بهتر است بگوئيد، چون شيطان مى‏خواهد ميان آنان كدورت بيفكند كه شيطان براى انسان دشمنى آشكار است

اسلاید 17:

اسلاید 18: بیانانات رهبری در مجمع جهانی اهل بیت آنها به خیال خودشان، در این جریان مذاکرات هسته‌ای نیّت آنها این بود که از این مذاکرات و از این توافق، وسیله‌ای پیدا کنند برای نفوذ در داخل کشور. ما این راه را بستیم و این راه را به طور قاطع خواهیم بست؛ نه نفوذ اقتصادی آمریکایی‌ها را در کشورمان اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی آنها را، نه حضور سیاسی آنها را، نه نفوذ فرهنگی آنها را؛ با همه‌ی توان -که این توان هم بحمدالله امروز توان زیادی است- مقابله خواهیم کرد؛ اجازه نخواهیم داد.  

اسلاید 19: 12 شهریور در دیدار اعضای مجلس خبرگان تأکید کردند«مسئله بعد از برجام، از مسئله برجام مهم‌تر است... آمریکایی‌ها خیلی بد حرف می‌زنند...... از جمله حرف‌هایی که می‌زنند و ما را حساس می‌کند، این است که می‌گویند برجام فرصت‌هایی را هم در داخل ایران و هم در منطقه در اختیار آمریکا قرار داده است. دوستان‌مان در دولت و مسئولیت‌های گوناگون اجازه این فرصت‌طلبی را مطلقاً در داخل به آمریکایی‌ها ندهند، در خارج هم تلاش کنند این فرصت‌ها در اختیار آمریکا قرار نگیرد».

اسلاید 20: رهبر انقلاب در دیدار دولت (4 شهریور)«جزو نگرانی‌ها و دغدغه‌های من این است که دشمنان هدف‌هایی را در ذهن می‌پرورانند... دشمنی‌ها کاسته نشده، این را نباید از نظر دور داشت. فقط مخصوص وزارت خارجه هم نیست، همه دستگاه‌های اقتصادی و فرهنگی مطلقاً توجه داشته باشند که ما در داخل نقشه طراحی شده دشمن قرار نگیریم و بازی نکنیم؛ که فلان تصمیم سیاسی یا اقتصادی یا فرهنگی کمک بکند به آن بسته تعیین شده دشمن... کاری که علی‌العجاله باید کرد این است که در اتخاذ مواضع انقلابی باید صراحت داشت، یعنی رودربایستی نکنیم».

اسلاید 21: در دیدار اقشار مختلف مردم (18 شهریور)«آمریکایی‌ها دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند. مذاکره بهانه است؛ مذاکره وسیله نفوذ است، وسیله برای تحمیل خواستهاست» در دیدار فرماندهان سپاه (24 شهریور) فرمودند «یکی از راه‌های ورود و نفوذ، ایجاد خلل در باورهای انقلابی و دینی است... خودتان را برای ادامه مبارزه آماده کنید» و «نیروهای مؤمن و اصیل و معتقد، خودشان را آماده کنند و آماده کار اقتصادی و فرهنگی و سیاسی باشند... دشمنان شب و روز نمی‌شناسند، ما هم بایستی شب و روز نشناسیم و همه آماده باشیم».

اسلاید 22: نامه رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور درباره الزامات اجرای برجام ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ ۲) جنابعالی با سابقه‌ی چند دهه حضور در متن مسائل جمهوری اسلامی، طبعاً دانسته‌اید که دولت ایالات آمریکا، در قضیّه‌ی هسته‌ای و نه در هیچ مسئله‌ی دیگری، در برابر ایران رویکردی جز خصومت و اخلال در پیش نگرفته است و در آینده هم بعید است جز این روش عمل کند. صاحب‌نظران سیاسی عالَم و افکار عمومی بسیاری از ملّتها، بوضوح تشخیص میدهند که عامل این خصومت تمام‌نشدنی، ماهیّت و هویّت جمهوری اسلامی ایران است که برخاسته از انقلاب اسلامی است. ایستادگی بر مواضع بر حقّ اسلامی در مخالفت با نظام سلطه و استکبار، ایستادگی در برابر زیاده‌طلبی و دست‌اندازی به ملّتهای ضعیف، افشای حمایت آمریکا از دیکتاتوری‌های قرون وسطائی و سرکوب ملّتهای مستقل، دفاع بی‌وقفه از ملّت فلسطین و گروه‌های مقاومت میهنی، فریاد منطقی و دنیاپسند بر سر رژیم غاصب صهیونیست، قلمهای عمده‌ای را تشکیل میدهند که دشمنی رژیم ایالات متّحده‌ی آمریکا را بر ضدّ جمهوری اسلامی، برای آنان اجتناب‌ناپذیر کرده است؛ و این دشمنی تا هنگامی که جمهوری اسلامی با قدرت درونی و پایدار خود، آنان را مأیوس کند ادامه خواهد داشت. محصول مذاکرات که در قالب برجام شکل گرفته است، دچار نقاط ابهام و ضعفهای ساختاری و موارد متعدّدی است که در صورت فقدان مراقبت دقیق و لحظه‌به‌لحظه،‌ میتواند به خسارتهای بزرگی برای حال و آینده‌ی کشور منتهی شود.

اسلاید 23: نامه رئیس جمهور به مقام معظم رهبری: «دولت جمهوری اسلامی ایران با رعایت ملاحظات و الزامات حضرت مستطاب عالی و مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی، نسبت به اجرای کامل و با حسن نیت برجام اقدام خواهد کرد.»

اسلاید 24: 2 تیر 94 (3 هفته قبل از اعلام توافق) در دیدار مسئولان نظام لکن در مجموعه دست‌اندرکاران کسانی هستند که تصور می‌کنند اگر از برخی اصول و مبانی خود کوتاه بیاییم، خیلی از درهای بسته به روی ما گشوده خواهد شد در حالی که این جور نیست، این خطای بزرگی است».

اسلاید 25:

اسلاید 26: وزیر خارجه ایتالیا

اسلاید 27:

اسلاید 28: نفوذ =تخریبنفوذ اقتصادی بطئی ؛ کندو زمانبر استفرهنگیسیاسی =سریع و کوتاه مدت

اسلاید 29: مراحل تاثیر گذاری نفوذ سیاسی1- تغیر ادراکات و تغییر محاسبه مدیران ارشد نظام2- تضعیف اراده مدیران3-تغییر رفتار مدیرانتاثیر بر تصمیم گیری و تصمیم سازینتیجه = تغییر ساختار نظام سیاسی

اسلاید 30: ضد خط امام از بدو انقلاب تا کنون و نفوذ1- جریان تحجر و انجمن حجتیه2- جریان جبهه ملی ونهضت آزادی و ملی مذهبی ها3- جریان التقاط (منافقین)4- جریان الحاد (توده ایها)

اسلاید 31: پنج دوره انقلاب و نفوذ1- رزمند گی ارزشگرایی2- سازندگی بی مهری به ارزشها3- اصلاح طلبی حمله به ارزشها4- عدالتخواهی 84 تا88 بازگشت به ارزشها 88تا92 تولید جریان انحراف وفساد اقتصادی5 –اعتدالگرایی نفوذ و آقازاده ها

اسلاید 32: گذشتهحالاینده تحولات سیاسی کشورتحولات سیاسی آینده (94 -96 و98 و1400)

اسلاید 33: 1400-98-96-94-92-90-88-86 85 84 -82 81 80-78 77 76 اصلاحات اصولگرا اصولگرا اصلاح طلب اصلاحات +اعتدالگرا توافق هسته ای بهانه است انتخابات نشانه است

اسلاید 34: رهبر انقلاب: در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه اگر برای یاری دین خدا آماده و پا به رکاب باشیم، قطعاً وعده الهی مبنی بر نصرت یاری کنندگان دین خدا، محقق خواهد شد

اسلاید 35: وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماكِرينَ (آل عمران54)أَمْ يُريدُونَ كَيْداً فَالَّذينَ كَفَرُوا هُمُ الْمَكيدُونَ (طور/42) رسول خدا(ص)وَ أَرادُوا بِهِ كَيْداً فَجَعَلْناهُمُ الْأَخْسَرينَ (انبیاء/70) ابراهیموَ لا يَحيقُ الْمَكْرُ السَّيِّئُ إِلاَّ بِأَهْلِهِ فَهَلْ يَنْظُرُونَ إِلاَّ سُنَّتَ الْأَوَّلينَ فَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْديلاً وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْويلا(فاطر/43)

اسلاید 36: برای نابودی استکبار جهانی صلوات

اسلاید 37: چه باید کرد؟1- ارتقاء قدرت نظامی بویژه در بخش موشکی و به رخ دشمن کشیدن دائمی2- افزایش اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی 3- اقتصاد مقاومتی وقطع امید از مذاکرات4- وحدت وهمدلی دولت وملت حول محور امام جامعه

اسلاید 38: هيچ‌وقت نسبت به مذاکره‌ي با آمريکا خوش‌بين نبوده و نيستم من البتّه هيچ‌وقت نسبت به مذاکره‌ي با آمريکا خوش‌بين نبودم. نه از باب يک توهّم بلکه از باب تجربه؛ تجربه کرديم. خواهيد ديد که اين تجربه‌ي ما از کجا حاصل شده.

اسلاید 39: امام خمینی(ره)ما تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه می کنیم و تا آن را به جایش ننشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم و به تمام مبارزان راه آزادی کمک نکنیم تا آنها را شکست دهند و خود مردم ایران سرنوشت خویش را به دست گیرند، از پای نمی نشینیم.(صحیفه نور، ج11،ص285)

اسلاید 40: جریان شناسی انتخابات مجلس دهم

اسلاید 41: سیر مراحل گفتمانی در انقلاب اسلامی57 تا 60 60 تا 76 76 تا94خط امام وضد خط امامچپ و راستاصولگرا و اصلاح طلب

اسلاید 42: چهارجریان فعال در مجلس دهمجریان اعتدال

اسلاید 43: جریان اصولگرا

اسلاید 44: دينمداري ولايت‌مداري عدالت‌گرايي استقلال‌خواهي مقاومت وایستادگی در مقابل استگباردفاع از محرومین و مستضعفین جهان45 مهم‌ترين شاخصه‌هاي اصولگرايي:

اسلاید 45: ائتلاف 15 نفره5 نفرجامعتین10 نفر از احزاب

اسلاید 46: جناح هاياصولگراجبهه پيروان خط امام ورهبري (14 حزب و تشكل )تحول خواه (رهپويان و جمعيت ايثارگران)رهروان ولایتجامعه مدرسينجامعه روحانيت مبارزجبهه پایداریحامیان گفتمان انقلاب اسلامییکتاجبهه ایستادگی

اسلاید 47: راهبرد و تاکتیکهای جریان اصولگرا1- تثبیت در حاکمیت2- وحدت با حکمیت سه نفره(ایه الله موحدی کرمانی-یزدی-مصباح)3- وحدت در پشت صحنه سیاسی توسط جمعیت ایثارگران4-باز تولید اصلاح گفتمانی وساختاری5-جلوگیری از اقدامات جزیره ای6- جلوگیری از دو قطبی شدن جریان اصولگرا7-اصرار بر پیشبرد گفتمان عدالتخواهی وکاهش فاصله طبقاتی8- مانورتبلیغاتی بر روی دستاوردهای دولت اصولگرا(بویژه دولت نهم) در عرصه داخلی وخارجی9-حرکت بر اساس منشور اصولگرایی

اسلاید 48: 1-اختلافات درون جریانی (لاریجانی-قالیباف-جلیلی-احمدی نژاد-رضایی)2-تورم ناشی ازاجرای هدفمندی یارانه ها دراواخر (دولت دهم) احمدی نژاد 3-آزادی نقاط ضعف جریان اصولکرا

اسلاید 49: نقاط قوت جریان اصولکرا (1) 1-وحدت در رهبری 2-وحدت درایدئولوژی3-وحدت درهدف5- شکل گیری بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی6-اقدامات عدالتخواهانه درتوزیع امکانات ودرآمدهادر دولت نهم ودهم(مسکن مهر–مسکن روستایی—هدفمندی یارانه ها-گاز کشی به روستاها-گاز سوز کردن خودروها- سهمیه بندی بنزین و....7-گسترش خدمت صادقانه ورفع محرومیت ازجامعه دردوره اصولگرایی8-کاهش اشرافیگری واسراف دربین مسئولین ومدیران جامعه

اسلاید 50: 9-سابقه دولتی مردمی؛پرکار وپرتلاش ؛ خستگی ناپذیر؛ساده زیست-ضعیف نواز10-تلاش برای حفظ ارزشهای دینی11-رایج شدن ادبیات حضرت امام (ره) درادبیات سیاسی کشور12-پیشرفتهای علمی خیره کننده علی رغم تحریمها13- پیشرفتهای نظامی بویژه موشکی در این دوره14- قدرت یابی جمهوری اسلامی در دوره اصولگرایینقاط قوت جریان اصولکرا (2)

اسلاید 51: دگرديسي و چرخش از فضاي انقلابي دهه 60 به فضاي غرب دوستي، اقتصاد ليبرالي، رويكردهاي فرهنگي ليبرال،فتنه 18تیر 78 کوی دانشگاه و مجلس ششم و پروژه فشار از بیرون چانه زنی از دروناعتقاد به نقش حداقلي دين در اداره كشور در دهه 70 .سابقه درگیر شدن در فتنه 88 و پناهندگی تعدادی از سران این جریان به خارج کشور و عمدتا همنوایی با دشمن 52شاخصه‌هاي جريان اصلاحات

اسلاید 52: تیپ شناسی جریان اصلاحات در مجلس دهم

اسلاید 53: طیف سنتی

اسلاید 54:

اسلاید 55: اعضای محوری ستاد عارف حسن رسولی استاندار اسبق خراسان و عضو هیات مدیره بنیاد باران به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی عارف رسولی که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ سخنگوی ستاد عارف بود،‌ اخیرا در گفت‌وگویی کاندیداتوری خود را رد نکرده است. حمیدرضا عارف فرزند ارشد محمدرضا عارف هم به عنوان مسئول کمیته مالی ستاد پدرش انتخاب شده است. وی که دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف است از فعالان اقتصادی محسوب می‌شود که ارتباط خوبی هم با نهادهای مالی و پولی دارد. علیرضا خامسیان نیز به عنوان مسئول رسانه‌ای ستاد عارف نام برده می‌شود. او که از جمله روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب محسوب می‌شود و سابقه همکاری با مطبوعات زنجیره‌ای دوم خرداد را دارد، رابطه نزدیکی با محمدرضا عارف دارد.اعضای محوری ستاد عارف

اسلاید 56:

اسلاید 57: طیف افراطی

اسلاید 58: احزاب جایگزین 93- حزب ندادبیر کل صادق خرازیاعضاء: اعضای این حزب سیاسی از اعضای اصلی ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب، شورای مشاورین سید محمد خاتمی و دیپلمات‌های نزدیک به دولت روحانی هستند  سعید نورمحمدی، به عنوان مسول کمیته استان ها  پویا میرزایی به عنوان مسئول کمیته مراسمات، بهرام محمد پور کمیته مالی و پشتیبانی، سهراب قنبری کمیته فرهنگیان  نرگس عابدین زاد،طیبه دومانلو،ساعده سیما و آقایان سهراب قنبری، سیاووش شکریان و نیما پروین به عنوان اعضای جدید شورای سیاست کذاری انتخاب شدند. 

اسلاید 59: ندا

اسلاید 60: 94 - حزب اتحاد ملت ایران  آذر منصوری، علی تاجرنیا، هادی خانیکی،محمد کیانوش راد، حمیدرضا جلایی‌پور، ولی‌الله شجاع پوریان، فاطمه راکعی، عماد الدین خاتمی و مصطفی درایتی اشاره کرد. این شورا ۳۰ نفر عضو دارد. 1-- آذر منصوری ۲- علی تاجرنیا ۳ - هادی خانیکی ۴- محمد کیانوش راد ۵- حمیدرضا جلایی‌پور ۶- حسین کاشفی ۷- ولی الله شجاع پوریان ۸ - علی شکوری راد ۹ - فاطمه راکعی ۱۰ - غلامرضا انصاری ۱۱ - جلال جلالی‌زاده ۱۲ - مرتضی مبلغ ۱۳- عماد الدین خاتمی ۱۴ - اشرف بروجردی ۱۵ - حجت‌الاسلام مصطفی درایتی ۱۶ - سید محمود حسینی ۱۷ - شمس وهابی ۱۸- علی صوفی ۱۹ - رضا باوفا ۲۰ - رحیم عبادی ‌۲۱ - حسین نقاشی ‌۲۲- علی محمد حاضری ۲۳- زهره آقاجری ۲۴- سید حسین موسوی‌نژاد ۲۵- نسیم چالاکی ۲۶- محمد فاضلی کیا ۲۷- امیر آریا زند ۲۸- علی محمد مظفری ۲۹- مهدی فراهانی ۳۰- حجت شریفی

اسلاید 61: حزب اتحاد ملت ایران در محل اجلاس سران

اسلاید 62: اجلاسیه

اسلاید 63: نقاط قوت جریان اصلاحات

اسلاید 64: نداشتن رهبری واحدنداشتن ایدئولوژی واحدنداشتن هدف واحداز دست دادن مشروعیت در افکار عمومی به علت فاصله گرفتن از آرمانهای انقلاب ،امام و شهدارهبری فتنه 88 توسط سران این جریان و خیانت به انقلاب و ملت (بیانیه 30خرداد مجمع روحانیون مبارزو 18 بیانه موسوی در فتنه 88 )7-سابقه افراطی گری و عبور از قانون اساسی و اسلام 8-ریزش نیروهای محوری اصلاحات به سمت اپوزسیون(حلقه لندن و...9- نظام ما را و نیروهایمان را با شرط اعلام برائت از فتنه می پذیرد و این موضوع منجر به کاهش آرای ما می شود.نقاط ضعف جریان اصلاحات

اسلاید 65: راهبرد جریان اصلاحات (1)1-نفوذ؛تعمیق وتثبیت درقدرت2- به دست گرفتن دو مجلس با تعامل با دولت3- ائتلاف با حداقل هم سویی حتی با ناطق و لاریجانی4- دو قطبی سازی سیاسی و فرهنگی جامعه(مطهری-شیرزاد)5- استفاده از مناسبتها و موقعیتها مثل 16 آذر و پاشایی6- امتیاز گیری از دولت با تعامل و فشار(تحصن صنفی)تبدیل چالش صنفی به اجتماعی و سیاسی و امنیتی7- جلب حمایت بین المللی از سلطنت طلب گرفته تا چپ های کمونیست

اسلاید 66: (2)8- بی اعتبار سازی نهاد های حاکمیت مثل سپاه ؛ شورای نگهبان وبسیج9- مخدوش کردن چهره اصولگرایی با مفاسد اقتصادی(رحیمی ....10- طرح ریزی چند لایه برای عبور از فیلتر شورای نگهبان11- تقویت اجماع و همگرایی بین (عبدالله نوری-خوینی ها-جهانگیری-عارف-حجاریان)

اسلاید 67: (3)12- تشدیدجنگ روانی وایجاد امواج سیاسی13- تلاش برای نفوذ در وزارت کشور14- اجتناب از شعارهای افراطی با استفاده از تجربه خرداد 76(توصیه جلایی پور)15-فعال سازی ستادهای پنهان16-استفاده از ظرفیت وزارتخانه های غیرسیاسی برای کار سیاسی( فانی فی .....

اسلاید 68: جریان اعتدال:

اسلاید 69: راهبرد جریان اعتدال1- توسعه سرپل در مجلس با جلب نظر اصلاح طلبان 2- در خبرگان رهبری داشتن یک اقلیت مقتدر3- تلاش برای جلب نظر اصلاح طلبان و اصولگرایان4-متهم سازی جریان اصولگرا با عنوان فساد اقتصادی5- فرا فکنی مشکلات6- تخریب نهادهای نظامی مثل (تشکر از....و سلمان و ابوذر) 7-بهره گیری از روند مذاکرات برای فشار به نظام و سر پوش گذاشتن برمشکلات(مشکلات-تحریم-هسته ای-مذاکره- رهبری)

اسلاید 70: نقاط قوت جریان اعتدال1- توافق هسته ای2- بیمه سلامت3-مهارنسبی تورم4-سیاست تشنج زدایی

اسلاید 71: نقاط ضعف جریان اعتدال1- حذف یارانه بگیران؛افزایش قیمت بنزین؛ آب ؛برق؛ گاز و نان2- رکود حاکم بر کار تولید و بازار3- حاشیه سازی4- شعاری عمل کردن بویژه در اقتصاد مقاومتی5- جابجایی اولویتها6- عدم مرزبندی با جریان فتنه7- تاکید بر ضعفهای دولت گذشته

اسلاید 72: سوالات مردم برای بخش مسکن چه برنامه‌ای دارید؟ - وضعیت مسکن مهر به خصوص در پردیس چه می‌شود؟ چرا بورس که به گفته اقتصاددانان آینه اقتصاد کشور است هر روز سقوط می‌کند و قیمت دلار و سکه افزایش پیدا می‌کند؟ آثار توافق هسته‌ای کی در زندگی مردم آشکار خواهد شد؟ - چه برنامه‌ای برای حمایت از کارآفرینان و مبارزه با بیکاری دارید؟ - قول شما مبنی بر بالا رفتن ارزش پول ملی چی شد؟؟

اسلاید 73: حامیان گفتمان انقلاب اسلامی

اسلاید 74:

اسلاید 75: همه یاران احمدی نژاد در انتخابات دهمفریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی از کازرون، محمد مهدی زاهدی، وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری از کرمان، حمیدرضا حاج بابایی از همدان، خسرو دانشجو، عضو سابق شورای شهر تهران از دامغان، محمد عباسی، وزیر سابق ورزش و جوانان از گرگان، محمدرضا فرزین، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها از کاشان و محمود بهمنی، رئیس سابق بانک مرکزی از ساوجبلاغ قصد کاندیداتوری و حضور در مجلس دهم را دارند از میان این تعداد وزیران و معاونان دولت سابق، برخی عضو گروه یکتا و برخی هم مستقلا در انتخابات شرکت خواهند کرد.

اسلاید 76: راهبردهای گفتمان انقلاب اسلامی 1-راهبرد بازگشت به قدرت2-بدست آوردن وجهه سیاسی3- قرار گرفتن احمدی نژاد در محوریت4- برداشتن پرچم رقابت با دولت5- موج سازی با فرهنگ شفاهی و رسانه شفاهی6- تقویت ارتباط با جامعه7-توسعه رسانه ای8-شکل دهی دو قطبی احمدی نژاد - روحانی

اسلاید 77: نقاط قوت1- یارانه 2- مسکن مهر

اسلاید 78: نقاط ضعف1- لجاجت ؛ خودسری و قانون شکنی2- فساد های اقتصادی 3- ایستادگی در مقابل خواسته های رهبری

اسلاید 79: وظایف مومنین و متدینین (چه باید کرد!)روشنگری وبصیرت دهی به جامعهتبعیت از رهبری دررفتار بادولت3- حفظ فضای آرام سیاسی4- مشارکت هوشمندانه5 پرهیز و برخورد با متهم سازی بسیج در امور انتخابات

اسلاید 80: بررسی و تحلیل0پایگاه بسیج شهید خادم الشریعه 0سازمان فرهنگی وتفریحی شهرداری مشهدحمید استادی

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید