kalidr

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقد رمان کلیدر”

نقد رمان کلیدر

اسلاید 1: کلیدرتهیه کننده: مهدی محمدی جمپاییز1392

اسلاید 2: نام: محمودنام خانوادگی: دولت آبادی10مرداد 1319 در دولت آباد شهرستان سبزوار به دنیا آمدتحصیلات مقدماتی را در زادگاه خود گذراندبعد راهی مشهد و سپس تهران شد ومشاغل مختلفی نـظــیـر کـار روی زمــیـن،چــوپـانـی،کــفـاشی حروفچیــن چــاپخانـه و...را تجربه کرد و تمام این مشاغل را کــه در دوران جــوانی و نو جوانی خود تجربه کرده بود را در آثـارش نمود داد

اسلاید 3: دوران بازیگری دردوران دهه ۱۳۴۰ بود که دولت‌آبادی به صورت جدی با تئاتر آشنا شد و ۶ ماه نظری و ۶ ماه هم عملی درس تئاتر خواند. در این دوره شاگرد اول شد1-شبهای سفید >: داستایوسکی2-قرعه برای مرگ> : واهه کاجا3-تانیا ، اینس مندو، نگاهی از پل> : آرتور میلر* سپس به گروه هنر ملی پیوست و دوره پرباری برای او آغاز شد

اسلاید 4: 1- شهر طلایی >: عباس جوانمرد2- قصه تلسم و حریر و ماهیگیر >: علی حاتمی3- ضیافت و عروسکها >: بهرام بیضایی4- مرگ در پاییز>: اکبر رادی5- تامازوها >: نصرت نویدی6- راشامون>: که کارگردانی آن را بعد ها خو به عهده گرفت 7- حادثه درویشی>: «آرتور میلر » کارگردانی ناصر رحمانیاز سال ۱۳۴۰ تا ۱۳۵۳ تأتر و داستان‌نویسی، دوشادوش هم، ذهن دولت‌آبادی را تسخیر کرده بود. او در فیلم گاو هم نقش کوتاهی ایفا کرده‌است.وبازی در این فیلم را می توان خداحافظی دولت آبادی از دنیای بازیگری دانست.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید