صفحه 1:
نقشههای پایداری-انعطاف
i
MGTools.ir
transilience maps
صفحه 2:
صفحه 3:
eee , و پیادهسازی 0 دهه 1980 است. در
a saat ee Toisas
oe eee we ee
as ial pore 0 سود ات
Sache رس gees ees
ترسیم. eee ل بردن یا تثبیت.
eel ge ی منت سل سیگ باعل 0
ركد ا ا و
es واف اس سیسوس سس
0 ال رفس ی و کل میت رفس یک vegeta ate
مت رک مس سود که سور مب See ee oa
است
oe Sap ee :
el ی تا ۳
eee syne soli اب
و و
ee ee
می:
يا ails ole بايدارى-
اه oe ری
بر وضعیت را در یک صنعت
ار ع هس ی we eae ماو Sean as شركت, با ee
دوم با است شركت به اا و مر ان جدید خدمت.
صفحه 4:
1
eee ’ 7 ی سر بیده میشده است,
با نيازهاى باز میکنند. در حالی که برخی دیگر با
رت قادر باشد که اجماع.
0 is
او
ا
E
3
oo
1
£
5
0
gttte ا
oe bare}
iit
Peer:
ak
33
1
1
i
©
A
ie
a
tree gf
9
9
ae
aed
He 13
به راحتی در دسترس است. گشودن فرصتهای بازار جدید
جور ما در ee ۱
رقایت شدید ee دس زو
کلیدی, تخمینزدن فرصتهای بازار جدید است. مدیریت بای قابلیت حرکت سریع را برای پیشافتادن از رفبا و
ode به ا ا توليد 00 9 تحویل به موقع را ضمانت
۳
1
1
3
3
حیرفت رز
صفحه 5:
فناوری جدید که از عرکت کرده, وب وه و
مشخصه ایجاد صنایع جدید و همچنین صنایع sales robe
aoe و ences
ee aes
ا رو
7
Si elec Si ia eae 2
Sl ar Se Sa ا aera ی
صفحه 6:
نقشه پایداری-انعطاف چارچوپی را برای بررسی روابط بین نوآوری, رقابت و تکامل صنعتی فراهم
مىكند. اين مدل رولقي مجزا را بزای پر تورة با او معتلف.از توآوری ارائه می دهد.
این چارچوب نوآوری را به عنوان پدیهای واحد و یکپارچه نمیپذیرد: برخی نوآوریها شایستگیهای
کهنه موجود را متحول کرده, از UH میبرند و میسازند؛ برخی دیگر اصلاح کرده و بهبود میدهند.
بنابراين, مدل به شرکتها چارچوپی را برای توسعه بینشها نسبت به راهبردهای نوآوری در نسبت با
رقبای خاص شرکت آرائه میدهد.
کزان بوآوری جر نها تولید ممکن است کاملا متفاوت با اثرات آنها بر ارتباط با مشتریان و
بازارها باشد. چارچوب نشاندهنده این تفاوتهاست. بنابراین, طبقهبندی نوآوری گذشته در یک
صنعت خاص و استفاده از دانش مدیریتی ارائه شده می تواند یک راهنما برای حفظ مزیت رقابتی
شرکتها پیشنهاد دهد.
صفحه 7:
نوآوریها میتوانند با توجه به دیگر ایعاد از جمله قیمت پا ویژگیهای عملکردی, شایستگیهای مورد
نیاز توسط تولیدکننده پا مشتری, پا ظرفیتشان برای جایگزینی محصولات یا فناوریهای موجود مورد
استفاده جداگانه قرار گیرند. بنابراین. دستهبندی دوبعدی آبرناتی و کلارک به نظر بیش از حد ساده
we بافين sles از اوتها بیشتر از خط تقسیم روشن است. این بدان معنی است که
توآیدی ول گرا یک شتعت میتواندبرای صلی «درگرییک لوامری مزیت گوقه بان
ا از سار پا ا یقن
است به سختی بر روی مصرفکننده نهایی محصول مربوطه تاثیر بگذارد در حالی که نشاندهنده یک
چالش اساسی پرای تولیدکنندگان است؛
اری-انعطاف چارچوبی را برای بررسی روابط بین نوآوری. رقابت و تکامل صنعتی فراهم
میکند. اين مدل روشی مجزا را برای برخورد با انواع مختلف از نوأوری ارائه می دهد.
نقشههای پایداری-انعطاف نوآوریها را بر مبنای میزان ارزش و تحولی که ایجاد میکنند و قابلیت
اجرای آن توسط ظرفیتهای موجود شرکت دستهبندی مینمایند.
اثیرات نوآوری در سیستمهای تولید ممکن است کاملا متفاوت با اثرات آنها بر ارتباط با مشتریان و
بازارها باشد. چارچوب نشأندهنده اين تفاوتهاست. بنابراین, طبقهبندی نوآوری گذشته در یک
خاص و استفاده از دانش مدیریتی ارائه شده می تواند یک راهنما برای حفظ مزیت رقابتی شرکتها
پیشنهاد دهد.
صفحه 8:
منابع مورد
wai
haa an
Tok
ae oe
صفحه 9: