کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

نقش‌های مدیریت منابع‌انسانی – Human Resource Management Roles

66-Human-Resource-Management-Roles

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش‌های مدیریت منابع‌انسانی – Human Resource Management Roles”

نقش‌های مدیریت منابع‌انسانی – Human Resource Management Roles

اسلاید 1: نقش‌های مدیریت منابع انسانیHuman Resource Management RolesMGTools.ir

اسلاید 2: عنواننقش‌های مدیریت منابع انسانینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمنابع انسانی / مدیریت دانش و اطلاعاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: Lengnick-Hall در خصوص نقش های مدیریت منابع انسانی موارد زیر را بیان کرده اند : مدیریت روابط بین افراد برقراری جریان دانش استقرار سریع متخصصان در سازمان بخشی از دیگر وظایف کلیدی واحد مدیریت منابع انسانی عبارتند از: کمک به استفاده بهینه و مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت فرایند جذب نیروی انسانی شناخت و مدیریت فرهنگ سازمانی همسوسازی کارکنان جدید با سازمان و فرهنگ سازمانی تجزیه و تحلیل شغل و طراحی نظام حقوق و دستمزد و جبران خدمات کارکنان آموزش کارکنان و تلاش برای ارتقای دانش و مهارت آنان حفظ و تقویت انگیزه کارکنان بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان ایجاد حس امنیت شغلی برای همکاران شایسته و توانمند تدوین شاخص های عملکردی و عملیاتی مرتبط با منابع انسانی برنامه ریزی برای ارزیابی عملکرد کارکنان و حصول اطمینان از استقرار نظام ارزیابی عملکرد تفسیر آیین نامه ها و قوانین اداری و ستادی سازمان مدیریت فرایند استعفا و ترک سازمان استقرار و توسعه سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی (برای سازمان‌های متوسط و بزرگ) مدیریت منابع انسانی نقشی است که در همه‌ی سازمان‌های بزرگتر از یک نفر، معنا دارد. اگر چه عموماً در یک شرکت کوچک، سمتی به عنوان مدیر منابع انسانی وجود ندارد، اما به هر حال،‌مدیریت منابع انسانی بخشی از وظیفه مدیراجرایی یا مدیرعامل سازمان است. طبیعتاً به تدریج، پس از اینکه یک سازمان بزرگ‌تر شد، این نقش به یک واحد مستقل به نام واحد مدیریت منابع انسانی یا Human Resource Management سپرده می‌شود و موقعیتی رسمی برای مدیر منابع انسانی در سازمان تعریف می‌شود. در بسیاری از سازمان‌ها، نقش واحد مدیریت منابع انسانی، در حد واحدی که حضور و غیاب کارکنان را کنترل کرده و جدول‌های اضافه کاری و حقوق و دستمزد آنها را تنظیم می‌کند، کاهش یافته است. در حدی که مدیریت منابع انسانی را عملاً ابزاری برای کار کشیدن بیشتر از نیروی کار می‌بینند. این نوع سازمان‌ها، واحد مدیریت منابع انسانی را یک واحد ستادی (چیزی شبیه تدارکات) می‌بینند و تمایلی به درگیر کردن این واحد در تصمیم‌های استراتژیک سازمان ندارند. واحد مدیریت منابع انسانی، از میان وظایف مختلف مدیریتی، مسئولیت کلیه فعالیت‌ها و خط مشی‌های مربوط به کارکنان سازمان را بر عهده دارد. به طور دقیق‌تر: جذب همکاران جدید، آموزش همکاران، ارزیابی عملکرد کارکنان و پاداش دادن به آنها و به طور خلاصه ایجاد محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبط10چارت تخصیص وظایف به نیروی انسانیDeployment Chart مدیریت کارکنان Staff Management مزایاواحد مدیریت منابع انسانی قرار است کمک کند تا سازمان، در افق زمانی بلند مدت، با کمترین هزینه، حداکثر کارایی را از کارکنان برای حرکت در راستای اهداف استراتژیک سازمان، کسب نماید.کاربردهادر تمام سازمان های بزرگ وجود مدیر منابع انسانی الزامی میباشد .معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان